Hey Gizquote:
Mag dat wel met haar naam erbij?quote:
Getrol wordt je als't heel overduidelijk is zeker voor gebanned. Het is de afgelopen paar dagen heel gezelligquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:32 schreef kree het volgende:
https://www.youtube.com/c/TheBradge
Vanavond vast weer live. Maar ok niet trollen ik neem het nl serieus wel en vindt dat ie het heel ok doet. Maar getroll word je toch gelijk gebanned en terecht Maar als je het leuk vindt dan welkom he denk,
Neen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag dat wel met haar naam erbij?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ah die video van 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee heb 1 filmpje gezien waarin hij veel te dicht op ze scherm topgear zat te kijken en een grote pizza plus mega kapsalon ging eten toen dacht ik niks voor mij dit.
Dan moet ze het niet op twitter zetten. HEt is dus al openbaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraag het me ook vaak af als een account op prive staat dan lijkt mij dat nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat looop je nou te rellen man, Yvonne gebruikt al 100 jaar haar voor en achternaam op fok/interviews/twitter etc net zoals Dannyquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]Alsof Paul daar ook maar ene neuk om geeft!
Nope, screenshot mag niet, link naar twitter wel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Dan moet ze het niet op twitter zetten. HEt is dus al openbaar
In de COS werd dat niet geapprecieerd.quote:
het is ook een linkquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nope, screenshot mag niet, link naar twitter wel.
Is dit COS?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de COS werd dat niet geapprecieerd.
Niet vloeken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:52 schreef Maanvis het volgende:
ik kan niet wachten op het kree en bradge duet !
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:52 schreef Maanvis het volgende:
ik kan niet wachten op het kree en bradge duet !
Ben jij Maanvis?quote:
Het mag ook niet volgens de Fok! policy.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de COS werd dat niet geapprecieerd.
Dat leek mij ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het mag ook niet volgens de Fok! policy.
Of een link, of een screenshot met niet herkenbare naam.
is het niet gewoon een optie in FOK!quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het mag ook niet volgens de Fok! policy.
Of een link, of een screenshot met niet herkenbare naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |