quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:55 schreef DeBraad het volgende:
Chariots of Fire ga ik nu even een beetje programmeren, moet 'ie vanavond wel lukken.
Hou bedoel je?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:54 schreef Rob het volgende:
[..]
is het niet gewoon een optie in FOK!net als youtube facebook en tiktok
Kan je de livevlogs ook maken dat ze later terug te kijken zijn op 1 of andere manier hee? Ik moet ook Voetbal inside kijkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:55 schreef DeBraad het volgende:
Chariots of Fire ga ik nu even een beetje programmeren, moet 'ie vanavond wel lukken.
Prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je de livevlogs ook maken dat ze later terug te kijken zijn op 1 of andere manier hee? Ik moet ook Voetbal inside kijken
Bij de voorronde van Idols.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:52 schreef Maanvis het volgende:
ik kan niet wachten op het kree en bradge duet !
Ja,ik zie hem. Ik wist niet dat die er was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:56 schreef Rob het volgende:
[..]
zie je menubalkje rechts boven je invoerschermpje????
Niet twitteren dus of op privé zettenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
Ik wil eik zelf de keuze of ik iets dat ik twitter op FOK! wil hebben.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
Ik wist ook niet dat het bestond hier op fok!, maar de mogelijkheid om je twitter berichten hier te plaatsen wordt aangeboden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
FOK! wordt een concurrent van Facebookquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat het bestond hier op fok!, maar de mogelijkheid om je twitter berichten hier te plaatsen wordt aangeboden.
Als je alles openbaar hebt heb je geen keuze.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
Dat bedoel ik Yvonnequote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:
ik ga meteen zoekenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Yvonne
Ik zou het ook niet fijn vinden berichten van mij van Insta, twitter of wat dan ook hier te vinden
Zoek en gij zult vindenquote:
Poept en gij zult stinken.quote:
Latersss.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:13 schreef Rob het volgende:
Dames en heren de kop is van mijn weekend af
Ik ga weer eens wat nuttigs doen
Laters
Succes met nuttig zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:13 schreef Rob het volgende:
Dames en heren de kop is van mijn weekend af
Ik ga weer eens wat nuttigs doen
Laters
Echt lekker,en Soul heeft ze ook nog gemaakt.quote:
Ik deel ze met ons konijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt lekker,en Soul heeft ze ook nog gemaakt.
Dit gaf me een idee!quote:
Hoe doet ze het?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt lekker,en Soul heeft ze ook nog gemaakt.
Contactgrill.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoe doet ze het?
Grill/tost ijzer/ koekenpan, broodrooster ?
Woh wist je nieuwe username nog niet. Maar probeer vanavond weer ff mee te kijken. Live. Want ik vindt t leuk wat je doet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Getrol wordt je als't heel overduidelijk is zeker voor gebanned. Het is de afgelopen paar dagen heel gezellig![]()
Denk dat ik vandaag wat eerder live ga. Als in, vanaf een uur of 3 of zoSerieus, verveel me glashard.
Klinkt ook goed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit gaf me een idee!
Broodje snel weer ff uit de oven gehaald, opengesneden, salami en kaas er tussen gedaan en terug de oven in!
Net gedaanquote:
Niet op een berg toch? Want dat mag niet.quote:
Tosti, salami en kaas. dat is sowieso al geen veganquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt 100% vegan certified, maar fuck it!
Lekker ite.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt 100% vegan certified, maar fuck it!
Je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet op een berg toch? Want dat mag niet.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tosti, salami en kaas. dat is sowieso al geen vegan
Of was het vegan kaas?
Heb je hier wel eens een broodje warm vlees gehaald?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet op een berg toch? Want dat mag niet.
Salami op een tosti lijkt mij niet lekker.Ben sowieso geen fan van salamiquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee gewoon vlees en normale kaas hoor!Ik blief geen worteltjes als ontbijt!
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee gewoon vlees en normale kaas hoor!Ik blief geen worteltjes als ontbijt!
Beetje ver uit de buurt, tegen die tijd dat ik thuis ben is het koudquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je hier wel eens een broodje warm vlees gehaald?
https://www.croissanterieparisleeuwarden.nl/
Vooral meenemen, dan krijg je een partij vlees...
Even in de magnetron.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje ver uit de buurt, tegen die tijd dat ik thuis ben is het koud
Dank voor de tip,binnenkort even halen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je hier wel eens een broodje warm vlees gehaald?
https://www.croissanterieparisleeuwarden.nl/
Vooral meenemen, dan krijg je een partij vlees...
Is mij toch echt te ver om even een broodje te halenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank voor de tip,binnenkort even halen.
Bij meenemen krijg je meer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem je voor mij ook mee?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kant en klaar food vind ik niets aan, maak het liever zelfquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef kree het volgende:
Eugh moet nog eten halen want niks meer en ik heb zo geen zin om te lopen. En ook niet om wat te koken. Gaat kant en klaar worden denk
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem je voor mij ook mee?
Van mij mag ales openbaar, maar ik wil graag zelf 'n keuze, ik wilde het groter maken en dat kan nou niet meer. No biggie verder, mooi weer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat het bestond hier op fok!, maar de mogelijkheid om je twitter berichten hier te plaatsen wordt aangeboden.
Het was niet slim van hem maar zo kennen we hem.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij mag ales openbaar, maar ik wil graag zelf 'n keuze, ik wilde het groter maken en dat kan nou niet meer. No biggie verder, mooi weer.
Voor jezelf alleen ook altijd?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kant en klaar food vind ik niets aan, maak het liever zelf
Iedereen doet het niet alleen hemquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was niet slim van hem maar zo kennen we hem.
Als ik geen zin in koken heb maak ik een broodje gebakken eiquote:
IK maak meestal voor twee dagen, een dan koken twee dagen etenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:29 schreef kree het volgende:
Ik vindt koken best leuk. Maar ja alleen voor mezelf kan het ermee doen wel.
Staat je niks in de weg om die keuze te maken, en ook hier op Fok!quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij mag ales openbaar, maar ik wil graag zelf 'n keuze, ik wilde het groter maken en dat kan nou niet meer. No biggie verder, mooi weer.
Ja na het weekend schijnt het weer een stuk warmer te worden ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Staat je niks in de weg om die keuze te maken, en ook hier op Fok!
Niks is definitief, wat geplaatst is wel, maar voor de toekomst...
Maar het is inderdaad mooi weer.
En ik heb het koud, weet niet wat mij overkomt heb het nooit koud nu al twee dagenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Staat je niks in de weg om die keuze te maken, en ook hier op Fok!
Niks is definitief, wat geplaatst is wel, maar voor de toekomst...
Maar het is inderdaad mooi weer.
De korte broek kan weer aan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja na het weekend schijnt het weer een stuk warmer te worden ook.
Na ik kan het allemaal wel maar dat is het punt niet mij aanrecht is zo klein dat ik 22 cm heb en twee kookplaten dat dat mss beetje lastig is hier iig maar Ik kan best ok ke koken hoor met een ok oven ook die niet sucks maar goed dat heb ik hier niet en kies de makkelijke optie, Ruimte niet gewoon ervoor hier waar ik woon en dat is dat wel makkelijk. Maar ok fresh meal dingen iglo ingevroren etcquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik geen zin in koken heb maak ik een broodje gebakken ei
Maar ik maak wel altijd zelf eten hoor
Vaak alleen groente met een stukje vlees
Gisteren gegrilde kip gemaakt met sla
Nog kip en sla over dus vandaag weer
Of ik maak een pan voedbare soep, goed gevuld.
Een keer in de week patat of brood met gebakken ei
Mijn benen zijn niet krom!quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Mannen in korte broeken, moet er vaak om lachen Kromme witte behaarde beentjes
Ik had het de afgelopen dagen wel wat frisser, maar nu niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik heb het koud, weet niet wat mij overkomt heb het nooit koud nu al twee dagen
Nee en neequote:Op vrijdag 11 september 2020 11:01 schreef Rob het volgende:
[..]
Niet twitteren dus of op privé zetten
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
De korte broek kan weer aan.
Lady's beware!
Knieen zijn rare dingen. Ik vind ze lelijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mijn benen zijn niet krom!![]()
Wel hele rare knietjes en die haren kloppen ook wel.
Maar niet krom!
Alleen zullen die beentjes wit blijven als ze niet af en toe een korte broek aan hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Mannen in korte broeken, moet er vaak om lachen Kromme witte behaarde beentjes
En dan slippers er onder met een dikke laag eelt er onder.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen zullen die beentjes wit blijven als ze niet af en toe een korte broek aan hebben.
Nou ik vries ook dingen in want voor alleen is dat makkelijke optie. Maarja vriezer is ook niet al te groot. Dus moet beetje kiezen en zit al een plaat brood in. Weet neit 20cm hoog denk en 50 diep past niet veel in enzoquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK maak meestal voor twee dagen, een dan koken twee dagen eten
Lelijk??quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knieen zijn rare dingen. Ik vind ze lelijk
Je bent niet alleen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Ja spuuglelijk. SOms zie je een mooie vrouw, met een kort jurkje of korte broek, en dan die knieen.
Ja ik zal wel een tik hebben maar vind het vreselijke dingen om te zien
Jij had ooit wel iets met knietjes.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je bent niet alleen.
Best gek dat mensen nooit het sarcasme over knietjes zag.
Sheldon's![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan slippers er onder met een dikke laag eelt er onder.
Ik vind dat zo goor he
Sarcasme Sheldon.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij had ooit wel iets met knietjes.
Echt???quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Getrol wordt je als't heel overduidelijk is zeker voor gebanned. Het is de afgelopen paar dagen heel gezellig![]()
Denk dat ik vandaag wat eerder live ga. Als in, vanaf een uur of 3 of zoSerieus, verveel me glashard.
Was wel mooi.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sarcasme Sheldon.
Was een lollige avond da twee mensen weg moesten (vraag mij niet wie), en Gaby lag met een been omhoog en de maan of wat dan ook scheen recht op haar knie.
Knietje van God zei ik toen voor de lol, en zo ging het verder.![]()
![]()
![]()
En die Gaby had een spleet, man een bouwvakker zou jaloers worden.![]()
![]()
Maar ik vond haar wel aardig, niet gemeen ofzo.
Principessa.quote:
Maar vanavond heb ik hoofdpijn als je vraagt:quote:
Weer in sync als altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |