Ohhhhhhh helemaal gemistquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahhhhhhh gefeliciteerd lieverd, had al voor je gezongen.![]()
![]()
Hahahahahahajaquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:52 schreef Deisyy het volgende:
En hier ook! Feli Jerney!![]()
[ afbeelding ]
Roken?quote:
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7579 Joint en een biertje voor iedereen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhhhhh helemaal gemist![]()
Lief!!!!!
Dankjewel!!
!!!!
O jee, vertel?quote:
Goeiemorgen skattiequote:Op vrijdag 11 september 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een hele goede morgen lieverd
Potverdoriequote:
Ohhhhhhh lief!!!!!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7579 Joint en een biertje voor iedereen!
Lekker, suiker en melk graag.quote:
Ohhhhhhh maar ik weet niet of ik mijn date durf mee te nemen naar julliequote:Op vrijdag 11 september 2020 09:58 schreef Paul het volgende:
Gerucht: @:debraad gaat vanavond voor @:jerney zingen
Dat vind ik wel heel sneu. Dat het op een basisschool niet meer mag heb ik nog enig begrip voor, maar bij die hele kleintjes ? kom op zeg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:58 schreef ToT het volgende:
Net terug van dagopvang. Nu mag je hier ook niet meer naar binnen vanwege corona.
Gelukkig heb ik er verder wel een goed gevoel over omdat ik al meerdere keren binnen ben geweest, en Mini-ToT hobbelde ook gewoon vrolijk naar binnen en ik zag dat zijn speelkameraadje daar ook weer heel blij was hem te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |