Ja, als hij naar schooltje moet zal ik dat maar ffkes doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha echt he!
Ja ik ga hem toch ff wakker maken, papje geven en omkleden.
Oeps, fan vanquote:
Fok! is zo groot geworden!quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Je bent me er wel eentje zeg hee
Je pas wel goed in dit topic hee
Moet hij het ook een keer gaan doenquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:00 schreef Paul het volgende:
Rel 30 ToT geterroriseerd
Koter ligt nog steeds te meuren.Afgelopen nacht ons terroriseren en nu de slaap inhalen!
En hij moet zo naar dagopvang.
Ja hee. Jij in combi met Jacqueline lijkt me wel genieten heequote:Op vrijdag 11 september 2020 09:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Fok! is zo groot geworden!
Zonder hele grove woorden toch op het scherpst op de snede.
Daarom mag je dit zo graag ook he?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet hij het ook een keer gaan doen
Yeahhhhhhhh ik heb een fanquote:
God, deze opmerking geeft helemaal wat jij weet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hee. Jij in combi met Jacqueline lijkt me wel genieten hee
Punkman vs Ieniminimuis vs JacquelineHasselbainkquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
God, deze opmerking geeft helemaal wat jij weet.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:06 schreef kree het volgende:
Wowh moest er echt 10 opties voor uitschakelen op ipad maar nu doet ie wat ik wil hahaha.
Oh maak me gek liefiequote:Op vrijdag 11 september 2020 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb rauwe mannen voor ontbijt dus kom maar op
Je verslind ze met huid en haarquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb rauwe mannen voor ontbijt dus kom maar op
Man, jij hebt echt geen idee he?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Punkman vs Ieniminimuis vs JacquelineHasselbaink
Lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:24 schreef jerney het volgende:
Het is officieel! Ik zit boven op @:Maanvis
Deze manquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Man, jij hebt echt geen idee he?
Heb jij wel knopjes?
Kom je wel eens achter?
Oh, man, dit is echt zo lache...
WAAAAAAAAAAAAAAT???????????quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:24 schreef jerney het volgende:
Het is officieel! Ik zit boven op @:Maanvis
Goedemorgen.quote:
Gezellig onder het genot van een bakkie koffiequote:Op vrijdag 11 september 2020 09:10 schreef Paul het volgende:
@:dotteke en ik luisteren de live mix van Chris Deluxe
Hey Maanvisquote:
Was dat geen reclame voor 't een of ander?quote:
HPquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was dat geen reclame voor 't een of ander?
quote:
Sow,die is in de war.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Stelletje mafklappers, er lopen tegenwoordig echt meer gekken los dan dat ze opgesloten zitten.
https://www.telegraaf.nl/(...)olitieauto-amsterdam
Een computermerk,mijn ex schoonvader was echt boos om dit liedje. Dacht echt dat het over oude mannen ging.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was dat geen reclame voor 't een of ander?
Vast een lage bloedsuikerspiegelquote:
En hoe zou dat komen?quote:
Of gewoon gestoortquote:
Het leek mij een glaszetterbusje.quote:
Rel nrquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef Paul het volgende:
ZIEDEND BEN IK !!!!!!!!!!
@:Rob HEEFT @:DEBRAAD UIT DE OP GEHAALD
Paul is één grote rel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Teveel Rellen is ook weer niet goed.
Ok!quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
Het staat een ieder vrij om bij het openen dingen te veranderen in de OP.
Er was ooit een afspraak dat er niet gekloot mocht worden in de OPquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
Het staat een ieder vrij om bij het openen dingen te veranderen in de OP.
De regels zijn veranderd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was ooit een afspraak dat er niet gekloot mocht worden in de OP
Niets er uit en niets er bij. Alleen een bescheiden plaatje onderin
Dat bedoel ik ook,was niet helemaal volledig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was ooit een afspraak dat er niet gekloot mocht worden in de OP
Niets er uit en niets er bij. Alleen een bescheiden plaatje onderin
Mij boeit het niet wat er in die OP staat lees hem toch vrijwel nooitquote:
Jerney gaat vandaag even voor is mijn bescheiden mening.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:25 schreef Paul het volgende:
BRADDIE HOORT IN DE OP! HIJ ENTERTAINED WEL ELKE AVOND DE GROEP JA
Misschien de updates van de laatste rellen...quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij boeit het niet wat er in die OP staat lees hem toch vrijwel nooit
Safe for work?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:26 schreef Maanvis het volgende:
@:djmo was het lekker in bad? [ afbeelding ]
Dit kan ik niet serieus nemenquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:25 schreef Paul het volgende:
BRADDIE HOORT IN DE OP! HIJ ENTERTAINED WEL ELKE AVOND DE GROEP JA
Waarom niet heequote:Op vrijdag 11 september 2020 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit kan ik niet serieus nemen
dodetopiquespel is killing for workquote:
Badschuim lijkt mij heel veilig op werkquote:
Ik heb geen bad. dus nee, het was niet lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:26 schreef Maanvis het volgende:
@:djmo was het lekker in bad? [ afbeelding ]
Komop zeg moet ik hier antwoord op gaan geven?quote:
Toppertjequote:Op vrijdag 11 september 2020 09:22 schreef Paul het volgende:
@:jacquelinehasselbaink deze rellen waren vandaag hee
Rel 28 Ieniminimuis "Goed ik ga even wat nuttigs met mijn leven doen." Punkman: "Cool!
Hoe werkt dat?
Hebben wij er ook wat aan. "
Muis: "Je sluit fok af en je gaat wat doen zoals schoonmaken of een hobby doen ofzo."
Punkman:"Geen werk dus?"
Muis: "Nou als je werk zo belangrijk vond dan zat je niet op fok"
Punkman"Oh god, wil je aub mijn geschiedenis er even bij pakken?
Of wil jij gaan bepalen wat ik in mijn vrij tijd doe?"
Muis: "Gelijk aangevallen hoor"
Punkman "Als jij door wilt gaan met je eigen dommigheid dan vind ik het best,
Als jij vind dat mijn aanwezigheid op Fok! van 1 dag bedreigend vind op zo'n manier dat ik daarnaast niet meer mijn werk kan doen dan prima.
Maar ik kan er prima even tijd voor maken om op Fok! te komen, en ik vind het meestal dan ook wel leuk (azijnzeikers nagelaten).""
Rel 29 Punkman wil wat zeggen tegen Paul
"Heb ik nog wat voor in je verslag.
Je dom gestook, je zielig gezeur in de FeedBack of commentaar hier gaat maar door.
Om zogenaamd te laten zien hoe zielig mensen hier zijn.
Exclusief jou natuurlijk, jij bent niet zielig en laat alleen maar zien hoe zielig mensen hier zijn!
Je meningen die je tussendoor even geeft laat je buiten beschouwing, want dat past je niet.
Zet dit er ook maar in."
Rel 30 ToT geterroriseerd
Koter ligt nog steeds te meuren.Afgelopen nacht ons terroriseren en nu de slaap inhalen!
En hij moet zo naar dagopvang.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dodetopiquespel is killing for work
Daar gaat mijn fantasiequote:Op vrijdag 11 september 2020 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen bad. dus nee, het was niet lekker.
jaaaaaaaquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komop zeg moet ik hier antwoord op gaan geven?
Serieus? Het is braderie met zijn verbrande broccoli. Die kan ik niet serieus nemen.quote:
VERDOMMEquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef Paul het volgende:
Want buiten dat mij dát is overkomen ben ik niet gewoon een mens met blijkbaar talent? OKquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Serieus? Het is braderie met zijn verbrande broccoli. Die kan ik niet serieus nemen.
Bid voor de kromme dat ze recht in de hemel zulle kommequote:
Goedemorgen.quote:
hou je bek slet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef Paul het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want buiten dat mij dát is overkomen ben ik niet gewoon een mens met blijkbaar talent? OK
Rob.quote:
ooh de stream was al afgelopen en het is een foto uit de schuur.. zo 1980quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:40 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7567 TheBradgeTV-Fans
zO WAS DIE JA
De verdwaalde rozijnen zoeken ?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!
Over een paar minuten koterslingeren en daarna hier schoonmaken.
Proficiat en nog vele jaren.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:43 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik was in slaap gevallen voor de DT hee
LoLquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:43 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen!!!
Broccoli in een airfryer stoppen vind ik een serieuze klacht. De rest boeit me niet en weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want buiten dat mij dát is overkomen ben ik niet gewoon een mens met blijkbaar talent? OK
Waarom nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Broccoli in een airfryer stoppen vind ik een serieuze klacht. De rest boeit me niet en weet ik ook niet.
Broccoli kan gewoon in een airfryer. Was een experiment, en bij mij ging't fout. Heftig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Broccoli in een airfryer stoppen vind ik een serieuze klacht. De rest boeit me niet en weet ik ook niet.
Dat zeg ik, de verdwaalde rozijnen zoekenquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh, hem naar de dagopvang slingeren en daarna hier vegen en moppen enzo.
Wat een boosheidquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens bepaal ik nog altijd zelf waar ik wel of niet een mening over heb. En als je de kritiek niet wil groen: Stay away from people and the internet
Ze lijkt op Dominique.quote:
Hey DeBraadquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee da’s niet waar! Die is wèl heel lief!
Ook een hele goede morgen lieverdquote:
Denken dat dit boos isquote:
Heeeeee Dotteke!quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een hele goede morgen lieverd
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denken dat dit boos is![]()
Je weet niet eens wanneer ik echt boos is, want dat overleef je niet.
Sooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denken dat dit boos is![]()
Je weet niet eens wanneer ik echt boos is, want dat overleef je niet.
Yeahhhhhhh gefeliciteerd lieverd, had al voor je gezongen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:43 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen!!!
Dees.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:52 schreef Deisyy het volgende:
En hier ook! Feli Jerney!![]()
[ afbeelding ]
Ohhhhhhh helemaal gemistquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahhhhhhh gefeliciteerd lieverd, had al voor je gezongen.![]()
![]()
Hahahahahahajaquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:52 schreef Deisyy het volgende:
En hier ook! Feli Jerney!![]()
[ afbeelding ]
Roken?quote:
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7579 Joint en een biertje voor iedereen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhhhhh helemaal gemist![]()
Lief!!!!!
Dankjewel!!
!!!!
O jee, vertel?quote:
Goeiemorgen skattiequote:Op vrijdag 11 september 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een hele goede morgen lieverd
Potverdoriequote:
Ohhhhhhh lief!!!!!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7579 Joint en een biertje voor iedereen!
Lekker, suiker en melk graag.quote:
Ohhhhhhh maar ik weet niet of ik mijn date durf mee te nemen naar julliequote:Op vrijdag 11 september 2020 09:58 schreef Paul het volgende:
Gerucht: @:debraad gaat vanavond voor @:jerney zingen
Dat vind ik wel heel sneu. Dat het op een basisschool niet meer mag heb ik nog enig begrip voor, maar bij die hele kleintjes ? kom op zeg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:58 schreef ToT het volgende:
Net terug van dagopvang. Nu mag je hier ook niet meer naar binnen vanwege corona.
Gelukkig heb ik er verder wel een goed gevoel over omdat ik al meerdere keren binnen ben geweest, en Mini-ToT hobbelde ook gewoon vrolijk naar binnen en ik zag dat zijn speelkameraadje daar ook weer heel blij was hem te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |