Bij mij rechtsonder.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:55 schreef kree het volgende:
Ok die spellingscontrole ga ook uit zetten. Want sucks zo ik kan het beter zelf waar zit die setting.
Ja, ik heb foto's gemaakt vanmorgen, van de tuins, de bakken de tegels, het gras Ook van mijn autootje,quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan.
Anyway, als de bocht echt moeilijk te nemen is, gaan ze misschien wel de stoep op, en die vrachtwagens zwenken ook uit.
Ik zou de boel wel in de gaten houden voor schade enzo.
Verder weet ik niet zo gek veel van planten. Van Salvia divinorum weet ik wel dat je het kunt roken!
Ik wilde je liken, maar de knop doet het nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht er een boek komen met reloverzichten dan zou ik graag willen dat mijn naam gefingeerd wordt ivm herkenbaarheid en privacy. Ik heb een imago hoog te houden.
Ik zou een leuk lintje spannen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb foto's gemaakt vanmorgen, van de tuins, de bakken de tegels, het gras Ook van mijn autootje,
Lekker is dat he,quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:56 schreef ToT het volgende:
Koter ligt nog steeds te meuren.Afgelopen nacht ons terroriseren en nu de slaap inhalen!
En hij moet zo naar dagopvang.
Dan weet ik het niet.quote:
in het algemeen kun je die uitzetten nou eens zoeken ff bij settings.quote:
Hartstikke goed!quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb foto's gemaakt vanmorgen, van de tuins, de bakken de tegels, het gras Ook van mijn autootje,
Maar er is maar 1 iemand op dit moment die me likkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde je liken, maar de knop doet het niet
Denk dat het allemaal wel mee zal vallen. ALhoewel als er iets fout kan gaan het hier dan ook altijd fout gaat.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou een leuk lintje spannen.
Doet het wel, maar met name bij de laatste paar posts op een pagina zie je het soms niet meteen gebeuren.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde je liken, maar de knop doet het niet
Je bent me er wel eentje zeg heequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ben je slaaf niet!
Eerst reparations, dan plaats ik het voor je.
Je kan ook gewoon even de laatste FB erbij pakken en zien wat je daar geschreven hebt.
Dat kost je niks.
SNap ook echt niet waarom ze net hierdoor moeten . Kan van drie kanten, een doorlopende straat die breder is, de derde kant snap ik wel een bij een kruispunt. Maar hier en als je na gaat dat net twee jaar geleden alles opnieuw bestraat isquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke goed!
Hier zijn ze ook al een paar jaar van plan om op een grasveld nieuwe huizen te gaan bouwen, maar ik heb van meer mensen begrepen dat ze via een andere kant er naar toe zullen gaan, dus ons straatje heeft er relatief minder last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |