chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mannenhater zijn is mijn internet persoonlijkheid.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
T bod stond op 15 euro.niemand bood eropFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ik bedank voor beide Punk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel vriendelijk aangeboden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffie tijdFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goed ik ga even wat nuttigs met mijn leven doen.Trotste mama van Ambar
Waarom was je woestquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:20 schreef mario390 het volgende:
nieuws van sam lopt nu ,heb ik tv uit
de filmheb ik nog niee gezienFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kan jij een tosti voor me maken?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:20 schreef mario390 het volgende:
nieuws van sam lopt nu ,heb ik tv uit
de filmheb ik nog niee gezien![]()
Cool!quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga even wat nuttigs met mijn leven doen.
Hoe werkt dat?
Hebben wij er ook wat aan.![]()
Kiek dat is het betere werk dank jequote:
Ja zeker heel lief. Maar dat is Punk altijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je sluit fok af en je gaat wat doen zoals schoonmaken of een hobby doen ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Cool!
Hoe werkt dat?
Hebben wij er ook wat aan.Trotste mama van Ambar
de fruit heeft zoveel vorsprung en hijquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waarom was je woest
snapt me in de laatste sekonde de dtime weg
dat moet niet zijn![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan jij een tosti voor me maken?![]()
![]()
Je bent scherp vanmorgenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wel zwart dan. Anders beken je kleur.
Of, Wacht, ik denk hier nog even over na.
Geen werk dus?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je sluit fok af en je gaat wat doen zoals schoonmaken of een hobby doen ofzo.![]()
Ik hou van hobby`s en romantische wandelingen langs het strand bij een ondergaande zon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou als je werk zo belangrijk vond dan zat je niet op fokquote:Trotste mama van Ambar
Whut? Ik mag niet met DT meedoen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
de fruit heeft zoveel vorsprung en hij
dat moet niet zijn
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wanneer de DT komt weet niemand. Ligt echt niet aan FFquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moet niet zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh god, wil je aub mijn geschiedenis er even bij pakken?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou als je werk zo belangrijk vond dan zat je niet op fok
Of wil jij gaan bepalen wat ik in mijn vrij tijd doe?![]()
Van de week zat meneertje gewoon niet op te letten,had ik de DT binnen 3 posts.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wanneer de DT komt weet niemand. Ligt echt niet aan FF
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wacht maar ff schattie. Fresh gaat over de knie hier. Wel.pas na de strandwandelingquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moet niet zijnFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja, ik snap ook niet als je graag punten wil je er niet vaker bent. Je moet er wel moeite voor doen als je wilt winnen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van de week zat meneertje gewoon niet op te letten,had ik de DT binnen 3 posts.
EN DT kan niemand inschatten is nooit op de sec gelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na strandwandeling over de knie dus ❤quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whut? Ik mag niet met DT meedoen?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Na strandwandeling over de knie dus ❤
Dat is iets wat jij kan wetenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoezo vandaag.
Punk staat altijd op scherp.
Wil je ook een tosti?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelijk aangevallen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh god, wil je aub mijn geschiedenis er even bij pakken?
Of wil jij gaan bepalen wat ik in mijn vrij tijd doe?
Trotste mama van Ambar
ik ook bijnaquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met deze smiley had ik de DT.![]()
Ja hè @:mario390
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat ben je mepperig vandaagquote:
Jij was net iets te laat.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met deze smiley had ik de DT.![]()
Ja hè @:mario390![]()
![]()
REL-ALARM!quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh god, wil je aub mijn geschiedenis er even bij pakken?
Of wil jij gaan bepalen wat ik in mijn vrij tijd doe?REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
Nee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ben heelvaak betrokkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:33 schreef Paul het volgende:
[..]
REL-ALARM!REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
Trotste mama van Ambar
Heb jij ook hobby`s?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou als je werk zo belangrijk vond dan zat je niet op fokAls jij door wilt gaan met je eigen dommigheid dan vind ik het best,quote:
Als jij vind dat mijn aanwezigheid op Fok! van 1 dag bedreigend vind op zo'n manier dat ik daarnaast niet meer mijn werk kan doen dan prima.
Maar ik kan er prima even tijd voor maken om op Fok! te komen, en ik vind het meestal dan ook wel leuk (azijnzeikers nagelaten).![]()
Ah, daar is de broer die ik nooit had willen hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:33 schreef Paul het volgende:
[..]
REL-ALARM!REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
REL-ALARM!
![]()
![]()
Kom hierquote:
Zijn wij broers?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, daar is de broer die ik nooit had willen hebben.
Knap dat je zelfs nog de moeite neemt om te antwoorden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jij door wilt gaan met je eigen dommigheid dan vind ik het best,
Als jij vind dat mijn aanwezigheid op Fok! van 1 dag bedreigend vind op zo'n manier dat ik daarnaast niet meer mijn werk kan doen dan prima.
Maar ik kan er prima even tijd voor maken om op Fok! te komen, en ik vind het meestal dan ook wel leuk (azijnzeikers nagelaten).“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah een rel. Nu al. Even koffie erbij.
Man in thailand zat op toilet toen hij in zijn piemel werd gebeten............een slang een Phyton Oeps
hiihhihi jij luistert ook Frankie dane godquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Man in thailand zat op toilet toen hij in zijn piemel werd gebeten............een slang OepsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, jij ookquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
hiihhihi jij luistert ook Frankie dane god
Aha.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch maar even checken straks.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:38 schreef Punkman het volgende:
Kijk dan Bestgore.com als je enge dingen wilt zien.![]()
Neh, doe maar niet. Echt.
Komt vast en zeker weer in Paul zijn verslag.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knap dat je zelfs nog de moeite neemt om te antwoorden.![]()
Ja kan er helaas niets aan doen anders had ik je graag geholpen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow skeet
Het helpt een beetje. Ik moet de rest zelf doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Komt vast en zeker weer in Paul zijn verslag.
Moet je gaan rellen, dan kom je er vast inquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Er was net een rel hoor, 10 minuten geleden heequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je gaan rellen, dan kom je er vast inWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, maar die was alweer voorbij voordat de koffie op was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Er was net een rel hoor, 10 minuten geleden heeGeduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Lekker he, gaan ze bouwen komt de ingang van de bouw precies bij mij voor de deur. DUs al het vrachtverkeer komt hiervoor. Ben benieuwd hoe dat gaat
O, die heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Er was net een rel hoor, 10 minuten geleden heeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:
Rel 28 Ieniminimuis "Goed ik ga even wat nuttigs met mijn leven doen." Punkman: "Cool!
Hoe werkt dat?
Hebben wij er ook wat aan. "
Muis: "Je sluit fok af en je gaat wat doen zoals schoonmaken of een hobby doen ofzo."
Punkman:"Geen werk dus?"
Muis: "Nou als je werk zo belangrijk vond dan zat je niet op fok"
Punkman"Oh god, wil je aub mijn geschiedenis er even bij pakken?
Of wil jij gaan bepalen wat ik in mijn vrij tijd doe?"
Muis: "Gelijk aangevallen hoor"
Punkman "Als jij door wilt gaan met je eigen dommigheid dan vind ik het best,
Als jij vind dat mijn aanwezigheid op Fok! van 1 dag bedreigend vind op zo'n manier dat ik daarnaast niet meer mijn werk kan doen dan prima.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Morguh Gebrokenglasquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar die was alweer voorbij voordat de koffie op was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik nog wat voor in je verslag.quote:
Je dom gestook, je zielig gezeur in de FeedBack of commentaar hier gaat maar door.
Om zogenaamd te laten zien hoe zielig mensen hier zijn.
Exclusief jou natuurlijk, jij bent niet zielig en laat alleen maar zien hoe zielig mensen hier zijn!
Je meningen die je tussendoor even geeft laat je buiten beschouwing, want dat past je niet.
Zet dit er ook maar in.![]()
Pappa ToT.quote:
Weet ik skeet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan er helaas niets aan doen anders had ik je graag geholpen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:44 schreef Dotteke het volgende:
Lekker he, gaan ze bouwen komt de ingang van de bouw precies bij mij voor de deur. DUs al het vrachtverkeer komt hiervoor. Ben benieuwd hoe dat gaat
[ afbeelding ]Ik vrees het ergste voor je lavendel en je tegels.
![]()
O ja, dat was best ff een dingetje hequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:45 schreef Paul het volgende:
Rel 28 Ieniminimuis "Goed ik ga even wat nuttigs met mijn leven doen." Punkman: "Cool!
Hoe werkt dat?
Muis: "Je sluit fok af en je gaat wat doen zoals schoonmaken of een hobby doen ofzo."
Ze kunnen de bocht natuurlijk niet goed nemen en dus gaan ze elke keer even over jouw oprit heen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 11-09-2020 09:10:23 ]Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Rel 29 Punkman wil wat zeggen tegen Paul
"Heb ik nog wat voor in je verslag.
Je dom gestook, je zielig gezeur in de FeedBack of commentaar hier gaat maar door.
Exclusief jou natuurlijk, jij bent niet zielig en laat alleen maar zien hoe zielig mensen hier zijn!
Je meningen die je tussendoor even geeft laat je buiten beschouwing, want dat past je niet.
Zet dit er ook maar in."Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik kom 1x per jaar in feedback ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb ik nog wat voor in je verslag.
Zet dit er ook maar in.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Waar blijft ons Jarig Jetje?
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
![]()
Reloverzicht september
Rel 1: puntentelling augustus Jippie: Beetje tegenstrijdig was dat wel. Benieuwd hoe dan stand was geweest als @:Schakeltopia er in was blijven staan, Jacq had evengoed wel gewonnen.
Rel 2: Rozevla wordt beticht van een geestelijke beperking
Rel 3: ieniminimuis heeft fittie over corona-maatregelen
Rel 4: Mrslove post per abuis een babynamenlinkje. Was ze al zwanger toen ze met Paul verkering had?
Rel 5: Mrslove is het rellen zat, ze vraagt Paul DTS te verlaten met klem!
Rel 6: Paul stookt JacquelineHasselbaink op, Puzziepie support Paul. Schakeltopia kan de chaos niet meer overzien. Grote paniek! Er lijken meerder kampen te ontstaan. Als dit maar goed afloopt..
Rel 7: Haags Kwartiertje staat 2e, maar doet niet mee. Hij wil toch niet uit de lijst. Mario vind dit maar stom en is boos.
Rel 8 Robt kaapt topic van Nikonlover. Nikonlover boos. Rob is er ook weer klaar mee, hij gaat gelijk het topic uit! JacquelineHasselbaink: voor de mensen die goed opletten doet hij wel vaker
Rel 9: Jacquelinehasselbaink is boos dat de mensen die uit de lijst zouden gaan toch weer teruggezet worden: "dan ga ik er dus uit .. zo klaar mee!!!!"
Rel 10: hemarookworst is boos! Paul doet Nikonlover na met plaatjes een paar keer plaatsen in één post! Hij zegt: "Hou op met je spamposts Paul. Je bent onderdeel van crew, geef het goede voorbeeld." Jacquelinehasselbaink stookt het vuurtje nog even verder op: "Tig foto's hij spamt zeker"
Rel 11: Aloa wil uit de lijst. Nikonlover: "Ga janken in FB"
Rel 12: Punkman vraagt wat aan DJMO. DJMO wil eerst koffie drinken. Punkman wordt woest! DJMO: "dumbo? gezeik? bitch? Kijk effe lekker in de spiegel idioot, ik zat na te denken over je vraag wat ik van amerika en blm vond, maar nu heb ik er dus totaal geen zin meer in om daar op in te gaan. Besteed mijn liever aan het uitwerken van de laatste etappe van m'n special.
De ballen."
Rel 13: Mario is boos dat Maanvis bovenaan staat. Mario390: "is me egal,ik will niet irritante hier" Maanvis: "komt doordat je zat te zaniken dat andere mensen me punten gaven, en je bent niet gezellig. toen ben ik jou gaan blokken bij elke kans die ik kreeg"
Rel 14: JacquelineHasselbaink wil uit de lijst, omdat Haagskwartiertje er ook uit is. Mrsloveable: "Het is gewoon weer terug gedraaid na hoe het was.. aloa en dot staan ook weer in de lijst..
En denk dat haags het ook niet echt veel kan schelen of die wel mee doet of niet"
Rel 15: Jacqueline: 'c_/![]()
tijd iemand een vrolijk bakkie?" Gizmogirl28: "Sodemieter op met je vrolijk bakkie."
Rel 16: Ruzie over Dm's WAARDOOR DTS EEN UUR OP SLOT GAAT!!
Jacqueline: gelukkig he omdat ik dit doe![]()
![]()
kreeg een dm over mij zelf . en was geen frisse als ik naar vraag geen antwoord..... maar conclusie is dus wordt lelijke stook dms gestuurd en daar gaat t allemaal om
Shiitake:: "En omdat je nu toch zelf over die dm begint en het ook oprakelt, kan ik er ook wel even op ingaan.
Ik zou je hoer genoemd hebben? Ik heb niks met die dms te maken, maar fijn dat je daar gewoon vanuit gaat en iemand zo vals beschuldigd hebt. En het nu dus nog een keer gaat bevestigen hier.
Maar doe lekker gezellig verder hoor!"
jacqueline: gelukkig he omdat ik dit doe![]()
![]()
kreeg een dm over mij zelf . en was geen frisse als ik naar vraag geen antwoord..... maar conclusie is dus wordt lelijke stook dms gestuurd en daar gaat t allemaal om
Rel 17: Paul verklapt dat er delen missen. Heel DTS is in shock en ontploffen van binnen van de ongelijkheid in nummering. Deel 7448 mist als voorbeeld. Shocking
Rel 18 vosss had Nikonlover 300x een like gegeven. Hij wil dat Danny het nu weghaalt. Danny heeft daar geen zin in. Nikonlover staat nu nr 1 in het like-overzicht
REL 19: Nikonlover post een meisje met sproeten 100x Jacquelinehasselbaink is woest "nikon plsss"
rel 20: Jacquelinehasselbaink is het reloverzicht ZAT! "haal dat er eens uit paul. want je gebruikt weer mijn naam . en de rel overzicht is vaak eenzijdig.. dus ben er niet mee eens haal er maar gewoon uit"
Rel 21: Paul ging alleen even eten bij Puzziepie, maar Kopjechino kon dit niet waarderen. "@:Paul het is uit 🖕🏻" Mootie: "Wel ouderwets dat Paul niet even bij een vriendin mag eten."
Rob wil snel een graantje meepikken "@:Kopjechino en @:mrsloveable ..
Treurig dat @:paul gedoe. als jullie troost nodig hebben mijn bed is groot genoeg voor ons drieën"
Rel 22: Paul vertelt in VBL een verhaaltje over zijn avond met Puzziepie, met wat foto's. Er komen veel reacties op. Paul quote dit in ONZ DTS. Daarna komen alle VBL-mensen het ONZ-DTS-Topic in en KAPEN een nieuw topic met eigen TT en OP. Daarna gaat het minutenlang los met gifjes en teksten. HET LOOPT UIT DE HAND! Superwormjim sluit het topic 10 minuten en gaat schoonmaken en notes uitdelen. JanCees is het oneens: "waarom haal je al mijn posts weg"
HIJ KRIJGT EEN BAN!
Rel 24: Caland kan het niet verkroppen dat zijn vriendje een ban heeft. Hij probeert Paul te dizzen en haalt Scrummie er maar bij. Het lukt nietEr zit niets anders op dan te wachten.
Rel 25: Superbadeendje en Mootie zijn boos op elkaar. SBE tegen MT: Je vergeet het gezeik van jezelf." Mootie: "Jij noemt het miepen, ik zie het anders." SBE "En jij zag dat fout." "Het is alleen maar een animocheck, jij begon te miepen over corona gedoe alsof een meet komend weekend al plaats vind."
Rel 26: Gizmogirl tegen Jacqueline: "Doe zelf niet zo, je loopt zelf continu te sneren, te stoken en te zieken." Moonlight"Altijd dat gesjeik" Mootie: "Kijk nou zelf eens even wie het begint." Moonlight: "Je hoeft toch niet zo kinderachtig een opmerking te maken en iemand naar beneden te halen of wel dan?"
Jacq: "Tuurlijk ik was er niet eens.." Gizmogirl: "Ik heb het ook niet over nu maar over vanaf het 1ste moment dat je hier binnen kwam."
Moonlight"Je hoeft toch niet zo kinderachtig een opmerking te maken en iemand naar beneden te halen of wel dan?"
Mootie: "Naar beneden halen?
Ze zitten hier de hele dag, kusje, spoonen, mijn liefste, voor eeuwig, enge liefdesliedjes, en als ik er een grapje over maak is het mijn fout?
Tis goed met je."
Rel 27 HET DM-EN WORDT WEER OPGERAKELD
Jacq: "Wat een onzin negeer haar en toen kreeg ik.dm van dot over mij"
Mootie: "De tufus, kom je daar nou weer mee aankakken?"
Jacq: "Yepp want ik.negeer toch al weken andersom.niet amen einde wat ik erover zeg"
Gizmo: "Nee dat doe je niet, en wat jij in je DM krijgt boeit me niet.
Laat het lekker daar en gooi het niet hier neer."
Ik heb geen idee wat er is gezegd en in welke context, en dat maakt me ook niet uit.
"Misschien wou iemand gewoon zijn ei even kwijt, kan ook een gore roddel of stookactie zijn.
Het hoeft hier niet op zo'n vuile manier uitgevochten te worden in elk geval."
Hoe werkt dat?
Rel 29 Punkman wil wat zeggen tegen Paul
"Heb ik nog wat voor in je verslag.
Zet dit er ook maar in."
Maar ik kan er prima even tijd voor maken om op Fok! te komen, en ik vind het meestal dan ook wel leuk (azijnzeikers nagelaten).""Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Een beetje journalist gaat alles na, anders is het een roddeljournalist.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kom 1x per jaar in feedback ofzo![]()
Paul
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:48 schreef ToT het volgende:
Misschien ff in boekvorm uitbrengen en tijdens de première een signeersessie houden?
Hoor en wederhoor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een beetje journalist gaat alles na, anders is het een roddeljournalist.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jezus, moet ik dat echt even gaan plaatsen, knippen, plakken, qouten?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kom 1x per jaar in feedback ofzo
deze maand alleen al meer dan 6 keer!![]()
Dan moeten ze eerst de stoep nog raken. Is trouwens geen lavendel is Salvias. Ik had een rij Salvias en een rij lavender er voor maar die doen het op een of andere manier niet in die bakquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vrees het ergste voor je lavendel en je tegels.
Heb twee keer over een nieuwe rij gezet.
Hiervoor had ik er campadulas inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou om nog ff terug te komen dat het 3 dagen koste en voor iemand die zandstralen heeft gedaan ik wel in een roering boete kabine en met masker enzo op en werk-pak. Voor rvs dan wel. Maar naja. Ok allemaal best maat ik betaal ook dikke huur hier en hoor wel dat en is overlast overdag. Kweet niet hoor heb er niet eens moeite mee maar ok mss ff berichtje vooraf was mss wel aardig geweest. Naja zal het maar weer aanhoren hele dag. Zet wel koptelefoon op//.want weet dat ze hier bij mij wat leidingen moeten verleggen enzo voor nieuwe cv maar ik woon hier zo dat ze ook in mijn slaapkamer staan gelijk dus dat ze die wel ff wat van te voren doen.Do what you love, love what you do!![]()
Vast, we gaan het zien, heb foto's gemaakt uit voorzorgquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze kunnen de bocht natuurlijk niet goed nemen en dus gaan ze elke keer even via over jouw oprit heen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Liefie, wist niet dat je me zo noemde heequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op mijn kleine teen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben we nu verkering
Paul
![]()
Ja quote ff heequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jezus, moet ik dat echt even gaan plaatsen, knippen, plakken, qouten?
deze maand alleen al meer dan 6 keer!
Lang zal @jerney leven, lang zal Jerney leven in de gloria in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okee dan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Dotteke het volgende:
ken. Is trouwens geen lavendel is Salvias. Ik had een rij Salvias en een rij lavender er voor maar die doen het op een of andere manier niet in die bak
Heb twee keer over een nieuwe rij gezet.
Hiervoor had ik er campadulas in
Anyway, als de bocht echt moeilijk te nemen is, gaan ze misschien wel de stoep op, en die vrachtwagens zwenken ook uit.
Ik zou de boel wel in de gaten houden voor schade enzo.
Verder weet ik niet zo gek veel van planten. Van Salvia divinorum weet ik wel dat je het kunt roken!![]()
![]()
Jij denkt boven Punk uit te kunnen komen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Liefie, wist niet dat je me zo noemde hee
Hebben we nu verkering![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ben nog steeds van hoor Paul
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lang zal @:Jerney leven, lang zal Jerney leven in de gloria in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ik ben je slaaf niet!quote:
Eerst reparations, dan plaats ik het voor je.
Je kan ook gewoon even de laatste FB erbij pakken en zien wat je daar geschreven hebt.
Dat kost je niks.![]()
Ok die spellingscontrole ga ook uit zetten. Want sucks zo ik kan het beter zelf waar zit die setting.Do what you love, love what you do!![]()
Mocht er een boek komen met reloverzichten dan zou ik graag willen dat mijn naam gefingeerd wordt ivm herkenbaarheid en privacy. Ik heb een imago hoog te houden.Trotste mama van Ambar
Bij mij rechtsonder.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:55 schreef kree het volgende:
Ok die spellingscontrole ga ook uit zetten. Want sucks zo ik kan het beter zelf waar zit die setting.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik heb foto's gemaakt vanmorgen, van de tuins, de bakken de tegels, het gras Ook van mijn autootje,quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan.
Anyway, als de bocht echt moeilijk te nemen is, gaan ze misschien wel de stoep op, en die vrachtwagens zwenken ook uit.
Ik zou de boel wel in de gaten houden voor schade enzo.
Verder weet ik niet zo gek veel van planten. Van Salvia divinorum weet ik wel dat je het kunt roken!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koter ligt nog steeds te meuren.Afgelopen nacht ons terroriseren en nu de slaap inhalen!
En hij moet zo naar dagopvang.
![]()
Ik wilde je liken, maar de knop doet het nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht er een boek komen met reloverzichten dan zou ik graag willen dat mijn naam gefingeerd wordt ivm herkenbaarheid en privacy. Ik heb een imago hoog te houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou een leuk lintje spannen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb foto's gemaakt vanmorgen, van de tuins, de bakken de tegels, het gras Ook van mijn autootje,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker is dat he,quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:56 schreef ToT het volgende:
Koter ligt nog steeds te meuren.Afgelopen nacht ons terroriseren en nu de slaap inhalen!
Dan weet ik het niet.quote:
Gin het algemeen kun je die uitzetten nou eens zoeken ff bij settings.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hartstikke goed!quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb foto's gemaakt vanmorgen, van de tuins, de bakken de tegels, het gras Ook van mijn autootje,
Hier zijn ze ook al een paar jaar van plan om op een grasveld nieuwe huizen te gaan bouwen, maar ik heb van meer mensen begrepen dat ze via een andere kant er naar toe zullen gaan, dus ons straatje heeft er relatief minder last van.![]()
Maar er is maar 1 iemand op dit moment die me likkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde je liken, maar de knop doet het niet
Trotste mama van Ambar
Denk dat het allemaal wel mee zal vallen. ALhoewel als er iets fout kan gaan het hier dan ook altijd fout gaat.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou een leuk lintje spannen.
Maar deze ronde niet. Kan wel goed in de gaten houden hoevaak de mannen naar toilet gaan.
Doet het wel, maar met name bij de laatste paar posts op een pagina zie je het soms niet meteen gebeuren.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde je liken, maar de knop doet het niet![]()
![]()
Over het algemeen zit ik spelfouten of verkeerde woorden te verbeteren omdat auto spell het doet. Lol omg. Nou nu gaat ie uit.Do what you love, love what you do!![]()
Paul
![]()
Je bent me er wel eentje zeg heequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ben je slaaf niet!
Eerst reparations, dan plaats ik het voor je.
Je kan ook gewoon even de laatste FB erbij pakken en zien wat je daar geschreven hebt.
Dat kost je niks.
Je pas wel goed in dit topic hee
Ik ben ook een beetje fan van Paul en zijn reloverzichtTrotste mama van Ambar
SNap ook echt niet waarom ze net hierdoor moeten . Kan van drie kanten, een doorlopende straat die breder is, de derde kant snap ik wel een bij een kruispunt. Maar hier en als je na gaat dat net twee jaar geleden alles opnieuw bestraat isquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke goed!
Hier zijn ze ook al een paar jaar van plan om op een grasveld nieuwe huizen te gaan bouwen, maar ik heb van meer mensen begrepen dat ze via een andere kant er naar toe zullen gaan, dus ons straatje heeft er relatief minder last van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Rel 30 ToT geterroriseerd
Beter 1 dan niemand toch,quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar er is maar 1 iemand op dit moment die me likken
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |