abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 11 september 2020 @ 08:47:52 #101
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194997252
Reloverzicht september

Rel 1: puntentelling augustus Jippie: Beetje tegenstrijdig was dat wel. Benieuwd hoe dan stand was geweest als @:Schakeltopia er in was blijven staan, Jacq had evengoed wel gewonnen.

Rel 2: Rozevla wordt beticht van een geestelijke beperking

Rel 3: ieniminimuis heeft fittie over corona-maatregelen

Rel 4: Mrslove post per abuis een babynamenlinkje. Was ze al zwanger toen ze met Paul verkering had?

Rel 5: Mrslove is het rellen zat, ze vraagt Paul DTS te verlaten met klem!

Rel 6: Paul stookt JacquelineHasselbaink op, Puzziepie support Paul. Schakeltopia kan de chaos niet meer overzien. Grote paniek! Er lijken meerder kampen te ontstaan. Als dit maar goed afloopt..

Rel 7: Haags Kwartiertje staat 2e, maar doet niet mee. Hij wil toch niet uit de lijst. Mario vind dit maar stom en is boos.

Rel 8 Robt kaapt topic van Nikonlover. Nikonlover boos. Rob is er ook weer klaar mee, hij gaat gelijk het topic uit! JacquelineHasselbaink: voor de mensen die goed opletten doet hij wel vaker

Rel 9: Jacquelinehasselbaink is boos dat de mensen die uit de lijst zouden gaan toch weer teruggezet worden: "dan ga ik er dus uit .. zo klaar mee!!!!"

Rel 10: hemarookworst is boos! Paul doet Nikonlover na met plaatjes een paar keer plaatsen in één post! Hij zegt: "Hou op met je spamposts Paul. Je bent onderdeel van crew, geef het goede voorbeeld." Jacquelinehasselbaink stookt het vuurtje nog even verder op: "Tig foto's hij spamt zeker"

Rel 11: Aloa wil uit de lijst. Nikonlover: "Ga janken in FB"

Rel 12: Punkman vraagt wat aan DJMO. DJMO wil eerst koffie drinken. Punkman wordt woest! DJMO: "dumbo? gezeik? bitch? Kijk effe lekker in de spiegel idioot, ik zat na te denken over je vraag wat ik van amerika en blm vond, maar nu heb ik er dus totaal geen zin meer in om daar op in te gaan. Besteed mijn liever aan het uitwerken van de laatste etappe van m'n special.
De ballen."

Rel 13: Mario is boos dat Maanvis bovenaan staat. Mario390: "is me egal,ik will niet irritante hier" Maanvis: "komt doordat je zat te zaniken dat andere mensen me punten gaven, en je bent niet gezellig. toen ben ik jou gaan blokken bij elke kans die ik kreeg :)"

Rel 14: JacquelineHasselbaink wil uit de lijst, omdat Haagskwartiertje er ook uit is. Mrsloveable: "Het is gewoon weer terug gedraaid na hoe het was.. aloa en dot staan ook weer in de lijst..
En denk dat haags het ook niet echt veel kan schelen of die wel mee doet of niet"

Rel 15: Jacqueline: 'c_/ c_/ c_/ tijd iemand een vrolijk bakkie?" Gizmogirl28: "Sodemieter op met je vrolijk bakkie."

Rel 16: Ruzie over Dm's WAARDOOR DTS EEN UUR OP SLOT GAAT!!
Jacqueline: gelukkig he omdat ik dit doe :X :X :X kreeg een dm over mij zelf . en was geen frisse als ik naar vraag geen antwoord..... maar conclusie is dus wordt lelijke stook dms gestuurd en daar gaat t allemaal om

Shiitake:: "En omdat je nu toch zelf over die dm begint en het ook oprakelt, kan ik er ook wel even op ingaan.

Ik zou je hoer genoemd hebben? Ik heb niks met die dms te maken, maar fijn dat je daar gewoon vanuit gaat en iemand zo vals beschuldigd hebt. En het nu dus nog een keer gaat bevestigen hier. ^O^

Maar doe lekker gezellig verder hoor!"

jacqueline: gelukkig he omdat ik dit doe :X :X :X kreeg een dm over mij zelf . en was geen frisse als ik naar vraag geen antwoord..... maar conclusie is dus wordt lelijke stook dms gestuurd en daar gaat t allemaal om

Rel 17: Paul verklapt dat er delen missen. Heel DTS is in shock en ontploffen van binnen van de ongelijkheid in nummering. Deel 7448 mist als voorbeeld. Shocking

Rel 18 vosss had Nikonlover 300x een like gegeven. Hij wil dat Danny het nu weghaalt. Danny heeft daar geen zin in. Nikonlover staat nu nr 1 in het like-overzicht

REL 19: Nikonlover post een meisje met sproeten 100x Jacquelinehasselbaink is woest "nikon plsss"

rel 20: Jacquelinehasselbaink is het reloverzicht ZAT! "haal dat er eens uit paul. want je gebruikt weer mijn naam . en de rel overzicht is vaak eenzijdig.. dus ben er niet mee eens haal er maar gewoon uit"

Rel 21: Paul ging alleen even eten bij Puzziepie, maar Kopjechino kon dit niet waarderen. "@:Paul het is uit 🖕🏻" Mootie: "Wel ouderwets dat Paul niet even bij een vriendin mag eten."
Rob wil snel een graantje meepikken "@:Kopjechino en @:mrsloveable ..
Treurig dat @:paul gedoe. als jullie troost nodig hebben mijn bed is groot genoeg voor ons drieën"

Rel 22: Paul vertelt in VBL een verhaaltje over zijn avond met Puzziepie, met wat foto's. Er komen veel reacties op. Paul quote dit in ONZ DTS. Daarna komen alle VBL-mensen het ONZ-DTS-Topic in en KAPEN een nieuw topic met eigen TT en OP. Daarna gaat het minutenlang los met gifjes en teksten. HET LOOPT UIT DE HAND! Superwormjim sluit het topic 10 minuten en gaat schoonmaken en notes uitdelen. JanCees is het oneens: "waarom haal je al mijn posts weg"
HIJ KRIJGT EEN BAN!

Rel 24: Caland kan het niet verkroppen dat zijn vriendje een ban heeft. Hij probeert Paul te dizzen en haalt Scrummie er maar bij. Het lukt niet ;( Er zit niets anders op dan te wachten.

Rel 25: Superbadeendje en Mootie zijn boos op elkaar. SBE tegen MT: Je vergeet het gezeik van jezelf. :O" Mootie: "Jij noemt het miepen, ik zie het anders." SBE "En jij zag dat fout." "Het is alleen maar een animocheck, jij begon te miepen over corona gedoe alsof een meet komend weekend al plaats vind."

Rel 26: Gizmogirl tegen Jacqueline: "Doe zelf niet zo, je loopt zelf continu te sneren, te stoken en te zieken." Moonlight"Altijd dat gesjeik" Mootie: "Kijk nou zelf eens even wie het begint." Moonlight: "Je hoeft toch niet zo kinderachtig een opmerking te maken en iemand naar beneden te halen of wel dan?"

Jacq: "Tuurlijk ik was er niet eens.." Gizmogirl: "Ik heb het ook niet over nu maar over vanaf het 1ste moment dat je hier binnen kwam."
Moonlight"Je hoeft toch niet zo kinderachtig een opmerking te maken en iemand naar beneden te halen of wel dan?"
Mootie: "Naar beneden halen?
Ze zitten hier de hele dag, kusje, spoonen, mijn liefste, voor eeuwig, enge liefdesliedjes, en als ik er een grapje over maak is het mijn fout?
Tis goed met je."

Rel 27 HET DM-EN WORDT WEER OPGERAKELD

Jacq: "Wat een onzin negeer haar en toen kreeg ik.dm van dot over mij"

Mootie: "De tufus, kom je daar nou weer mee aankakken?"

Jacq: "Yepp want ik.negeer toch al weken andersom.niet amen einde wat ik erover zeg"

Gizmo: "Nee dat doe je niet, en wat jij in je DM krijgt boeit me niet.
Laat het lekker daar en gooi het niet hier neer."

Ik heb geen idee wat er is gezegd en in welke context, en dat maakt me ook niet uit.
"Misschien wou iemand gewoon zijn ei even kwijt, kan ook een gore roddel of stookactie zijn.

Het hoeft hier niet op zo'n vuile manier uitgevochten te worden in elk geval."

Rel 28 Ieniminimuis "Goed ik ga even wat nuttigs met mijn leven doen." Punkman: "Cool!

Hoe werkt dat?

Hebben wij er ook wat aan. "

Muis: "Je sluit fok af en je gaat wat doen zoals schoonmaken of een hobby doen ofzo."

Punkman:"Geen werk dus?"

Muis: "Nou als je werk zo belangrijk vond dan zat je niet op fok"

Punkman"Oh god, wil je aub mijn geschiedenis er even bij pakken?
Of wil jij gaan bepalen wat ik in mijn vrij tijd doe?"

Muis: "Gelijk aangevallen hoor _O-"

Punkman "Als jij door wilt gaan met je eigen dommigheid dan vind ik het best,
Als jij vind dat mijn aanwezigheid op Fok! van 1 dag bedreigend vind op zo'n manier dat ik daarnaast niet meer mijn werk kan doen dan prima.

Rel 29 Punkman wil wat zeggen tegen Paul

"Heb ik nog wat voor in je verslag.

Je dom gestook, je zielig gezeur in de FeedBack of commentaar hier gaat maar door.
Om zogenaamd te laten zien hoe zielig mensen hier zijn.

Exclusief jou natuurlijk, jij bent niet zielig en laat alleen maar zien hoe zielig mensen hier zijn!
Je meningen die je tussendoor even geeft laat je buiten beschouwing, want dat past je niet.

Zet dit er ook maar in."

Maar ik kan er prima even tijd voor maken om op Fok! te komen, en ik vind het meestal dan ook wel leuk (azijnzeikers nagelaten).""
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:48:27 #102
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_194997261
Het zal wel.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_194997265
Misschien ff in boekvorm uitbrengen en tijdens de première een signeersessie houden?
pi_194997270
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:47 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik kom 1x per jaar in feedback ofzo
Een beetje journalist gaat alles na, anders is het een roddeljournalist.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 11 september 2020 @ 08:49:22 #105
80791 crew  Paul
pi_194997276
quote:
88s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:48 schreef ToT het volgende:
Misschien ff in boekvorm uitbrengen en tijdens de première een signeersessie houden?
_O_
pi_194997277
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Een beetje journalist gaat alles na, anders is het een roddeljournalist.
Hoor en wederhoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_194997287
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:49 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Hoor en wederhoor.
Liefst via DM dan.
Of in een speciaal topic er voor.
pi_194997289
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:49 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Hoor en wederhoor.
Yepm dat dus. :)
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 11 september 2020 @ 08:50:14 #109
80791 crew  Paul
pi_194997291
Mooi overzicht he, ben wel trots
pi_194997303
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:50 schreef Paul het volgende:
Ik ben ook trots op mijn kleine teen. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_194997306
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:47 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik kom 1x per jaar in feedback ofzo
Jezus, moet ik dat echt even gaan plaatsen, knippen, plakken, qouten?

deze maand alleen al meer dan 6 keer!
pi_194997307
Die is echt mooi hoor. :Y
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 08:52:00 #113
388664 crew  Dotteke
pi_194997312
quote:
88s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:45 schreef ToT het volgende:

[..]

-O- Ik vrees het ergste voor je lavendel en je tegels.
Dan moeten ze eerst de stoep nog raken. Is trouwens geen lavendel is Salvias. Ik had een rij Salvias en een rij lavender er voor maar die doen het op een of andere manier niet in die bak
Heb twee keer over een nieuwe rij gezet.
Hiervoor had ik er campadulas in
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_194997314
Nou om nog ff terug te komen dat het 3 dagen koste en voor iemand die zandstralen heeft gedaan ik wel in een roering boete kabine en met masker enzo op en werk-pak. Voor rvs dan wel. Maar naja. Ok allemaal best maat ik betaal ook dikke huur hier en hoor wel dat en is overlast overdag. Kweet niet hoor heb er niet eens moeite mee maar ok mss ff berichtje vooraf was mss wel aardig geweest. Naja zal het maar weer aanhoren hele dag. Zet wel koptelefoon op//.want weet dat ze hier bij mij wat leidingen moeten verleggen enzo voor nieuwe cv maar ik woon hier zo dat ze ook in mijn slaapkamer staan gelijk dus dat ze die wel ff wat van te voren doen.
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 08:52:28 #115
388664 crew  Dotteke
pi_194997318
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ze kunnen de bocht natuurlijk niet goed nemen en dus gaan ze elke keer even via over jouw oprit heen. :D
Vast, we gaan het zien, heb foto's gemaakt uit voorzorg
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 11 september 2020 @ 08:52:32 #116
80791 crew  Paul
pi_194997319
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik ben ook trots op mijn kleine teen. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Liefie, wist niet dat je me zo noemde hee :@
Hebben we nu verkering :@
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 11 september 2020 @ 08:53:05 #117
80791 crew  Paul
pi_194997327
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:51 schreef Punkman het volgende:

[..]

Jezus, moet ik dat echt even gaan plaatsen, knippen, plakken, qouten?

deze maand alleen al meer dan 6 keer!
Ja quote ff hee _O_
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 08:53:21 #118
388664 crew  Dotteke
pi_194997329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
Waar blijft ons Jarig Jetje? w/
Lang zal @jerney leven, lang zal Jerney leven in de gloria in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_194997334
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Dotteke het volgende:
ken. Is trouwens geen lavendel is Salvias. Ik had een rij Salvias en een rij lavender er voor maar die doen het op een of andere manier niet in die bak
Heb twee keer over een nieuwe rij gezet.
Hiervoor had ik er campadulas in
Okee dan. :P
Anyway, als de bocht echt moeilijk te nemen is, gaan ze misschien wel de stoep op, en die vrachtwagens zwenken ook uit.
Ik zou de boel wel in de gaten houden voor schade enzo.

Verder weet ik niet zo gek veel van planten. Van Salvia divinorum weet ik wel dat je het kunt roken! :T
pi_194997338
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Paul het volgende:

[..]

Liefie, wist niet dat je me zo noemde hee :@
Hebben we nu verkering :@
Jij denkt boven Punk uit te kunnen komen. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 08:54:28 #121
388664 crew  Dotteke
pi_194997341
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:50 schreef Paul het volgende:
_O_ Ben nog steeds van hoor Paul _O_
pi_194997344
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Lang zal @:Jerney leven, lang zal Jerney leven in de gloria in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*O* *O* *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_194997349
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:53 schreef Paul het volgende:

[..]

Ja quote ff hee _O_
Ik ben je slaaf niet!
Eerst reparations, dan plaats ik het voor je.

Je kan ook gewoon even de laatste FB erbij pakken en zien wat je daar geschreven hebt.
Dat kost je niks.
pi_194997354
Ok die spellingscontrole ga ook uit zetten. Want sucks zo ik kan het beter zelf waar zit die setting.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:55:46 #125
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_194997358
Mocht er een boek komen met reloverzichten dan zou ik graag willen dat mijn naam gefingeerd wordt ivm herkenbaarheid en privacy. Ik heb een imago hoog te houden.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')