Nou als je werk zo belangrijk vond dan zat je niet op fokquote:
Whut? Ik mag niet met DT meedoen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
de fruit heeft zoveel vorsprung en hij
snapt me in de laatste sekonde de dtime weg
dat moet niet zijn
wanneer de DT komt weet niemand. Ligt echt niet aan FFquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moet niet zijn
Oh god, wil je aub mijn geschiedenis er even bij pakken?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou als je werk zo belangrijk vond dan zat je niet op fok
Van de week zat meneertje gewoon niet op te letten,had ik de DT binnen 3 posts.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wanneer de DT komt weet niemand. Ligt echt niet aan FF
Wacht maar ff schattie. Fresh gaat over de knie hier. Wel.pas na de strandwandelingquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moet niet zijn
Ja, ik snap ook niet als je graag punten wil je er niet vaker bent. Je moet er wel moeite voor doen als je wilt winnen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van de week zat meneertje gewoon niet op te letten,had ik de DT binnen 3 posts.
Na strandwandeling over de knie dus ❤quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whut? Ik mag niet met DT meedoen?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Na strandwandeling over de knie dus ❤
Dat is iets wat jij kan wetenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoezo vandaag.
Punk staat altijd op scherp.
Wil je ook een tosti?quote:
Gelijk aangevallen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh god, wil je aub mijn geschiedenis er even bij pakken?
Of wil jij gaan bepalen wat ik in mijn vrij tijd doe?
ik ook bijnaquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met deze smiley had ik de DT.![]()
Ja hè @:mario390
Wat ben je mepperig vandaagquote:
Jij was net iets te laat.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met deze smiley had ik de DT.![]()
Ja hè @:mario390
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |