Serieus? Het is braderie met zijn verbrande broccoli. Die kan ik niet serieus nemen.quote:
VERDOMMEquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef Paul het volgende:
ZIEDEND BEN IK !!!!!!!!!!
@:Rob HEEFT @:DEBRAAD UIT DE OP GEHAALD
Want buiten dat mij dát is overkomen ben ik niet gewoon een mens met blijkbaar talent? OKquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Serieus? Het is braderie met zijn verbrande broccoli. Die kan ik niet serieus nemen.
Bid voor de kromme dat ze recht in de hemel zulle kommequote:
Goedemorgen.quote:
hou je bek slet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef Paul het volgende:
ZIEDEND BEN IK !!!!!!!!!!
@:Rob HEEFT @:DEBRAAD UIT DE OP GEHAALD
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want buiten dat mij dát is overkomen ben ik niet gewoon een mens met blijkbaar talent? OK
Rob.quote:
ooh de stream was al afgelopen en het is een foto uit de schuur.. zo 1980quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:40 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7567 TheBradgeTV-Fans
zO WAS DIE JA
De verdwaalde rozijnen zoeken ?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!
Over een paar minuten koterslingeren en daarna hier schoonmaken.
Proficiat en nog vele jaren.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:43 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik was in slaap gevallen voor de DT hee
LoLquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:43 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik was in slaap gevallen voor de DT hee
Broccoli in een airfryer stoppen vind ik een serieuze klacht. De rest boeit me niet en weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want buiten dat mij dát is overkomen ben ik niet gewoon een mens met blijkbaar talent? OK
Waarom nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Broccoli in een airfryer stoppen vind ik een serieuze klacht. De rest boeit me niet en weet ik ook niet.
Broccoli kan gewoon in een airfryer. Was een experiment, en bij mij ging't fout. Heftig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Broccoli in een airfryer stoppen vind ik een serieuze klacht. De rest boeit me niet en weet ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |