chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
TijdensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
PuntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
opletten om punten te pakken ... ook al zou jerney ze allemaal als verjaardagskado mogen hebben...!!!!!!
![]()
Ga je morgen wandelen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:19 schreef mario390 het volgende:
schöne nacht zum spazierengehn
alles in der reinigung,richtig![]()
die tweede die je zeiquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee uit welke film is dat? de is nu![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:24 schreef jerney het volgende:
Het is officieel! Ik zit boven op @:Maanvis![]()
![]()
![]()
Wie nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Arnie Albertsquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is de spruch van arnie in filmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Gun mij eens puntenquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nu weet je ook welke film loptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar had ik het wel net over ...quote:
40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #23 Wat missen we ?![]()
Daar is mario fan vanquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En chufi ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jawel guten zeite slechte zeiten ist dasquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Original , wie immerquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
in welke sprache heb je de film klassiker met schwarzenegger gekijkt?![]()
R.I.P DTS.![]()
maar dat nederlandse en dat kenn ik niet hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel guten zeite slechte zeiten ist das![]()
Ik zou er ook niet aan beginnen .... Hoeveel jaren draait dat al ? 20+quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dat nederlandse en dat kenn ik niet hoor![]()
Is het origineel met Arniequote:Op vrijdag 11 september 2020 01:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dat nederlandse en dat kenn ik niet hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee ArnieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja .. always .. hier in Nederland doen we niet aan nasynchronisatie , alleen aan ondertiteling ..quote:![]()
R.I.P DTS.![]()
Bijna 30 volgens mij.quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan beginnen .... Hoeveel jaren draait dat al ? 20+![]()
Ik ken wel medicopter 117 und commissaris rexquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat snap je niet? dat kann ik niet kennen hoor, kenn jij dat duitse GZ SZ ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat word ook grappig zijn terminator op nederlandsquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. always .. hier in Nederland doen we niet aan nasynchronisatie , alleen aan ondertiteling ..
" mooie nacht vor wandelen gaan"![]()
![]()
echt ... Die Reinout (arnie toch) is ondertussen vet binnen gelopen in de USA Westcoast Hollywood omgeving ...quote:![]()
En mario kent hem zogenaamd nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
echt ... Die Reinout (arnie toch) is ondertussen vet binnen gelopen in de USA Westcoast Hollywood omgeving ...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat kenn je maar schwarzenegger niet?quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken wel medicopter 117 und commissaris rex![]()
bijna als ondertiteling idd,, mooie avond om te wandelen .quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat word ook grappig zijn terminator op nederlands
" mooie nacht vor wandelen gaan"![]()
StoelendansThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom geef je Chufi 10 pijn en blokken je mijquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hahaha Mario 10 pintosquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom geef je Chufi 10 pijn en blokken je mij![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-09-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 568 / 2494
2. Jacquelinehasselbaink / 263 / 2979
3. mario390 / 262 / 1074
4. Superbadeendje / 214 / 1623
5. Dotteke / 214 / 2309
6. Ferrous / 207 / 809
7. kree / 198 / 897
8. jerney / 193 / 1913
9. Maanvis / 187 / 559
10. Mrsloveable / 169 / 1417
11. devzero / 162 / 661
12. ToT / 153 / 2389
13. aloa / 147 / 1909
14. DerRabbit / 128 / 457
15. Schakeltopia / 108 / 1890
16. engine / 107 / 252
17. Rob / 98 / 527
18. Jippie / 91 / 1203
19. Flory / 88 / 239
20. murp / 75 / 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ok ga ff vragen he en eerlijk antwoord geven, wie is er hier nog vrijgezel en zonder kinderen en heeft een broer of zus met kindjes?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben ook vrijgezel. Maar broer met kinderen en wordt dr weer een kind geboren nou het hoogtepunt. Maar heb er geen zin in een krijsende baby vast te houden en speen te geven etc
Ik kan er niet mee omgaan, Krijg je hier les mee ofzo als beginnende ouders?Do what you love, love what you do!![]()
Je leert het met vallen en opstaan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:35 schreef kree het volgende:
Ik ben ook vrijgezel. Maar broer met kinderen en wordt dr weer een kind geboren nou het hoogtepunt. Maar heb er geen zin in een krijsende baby vast te houden en speen te geven etc
Ik kan er niet mee omgaan, Krijg je hier les mee ofzo als beginnende ouders?
Een eigen kind is anders dan anderen. (indien gewenst)![]()
Nou daar gaat het niet om en denk dat dat het verschil zou maken. Maar heb gewoon geen zin in van hou een baby vast was voor mij al eerste keer. Hoe moet ik dat nou weten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:35 schreef mootie het volgende:
Of je wordt gewoon geen ouder. Tis geen verplichting.Do what you love, love what you do!![]()
IEts meer opletten bij je broer thuis. En vooral als je het niet snapt of weet hoe..... VRAGEN!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou daar gaat het niet om en denk dat dat het verschil zou maken. Maar heb gewoon geen zin in van hou een baby vast was voor mij al eerste keer. Hoe moet ik dat nou weten.![]()
Ja done maar ok ze hebben er 3 hoor nu en laatste is nog heel jong. Maar vindt t maar irritant enzo als ze wat ouder zijn is het minder een probleem.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:39 schreef Rob het volgende:
[..]
IEts meer opletten bij je broer thuis. En vooral als je het niet snapt of weet hoe..... VRAGEN!!Do what you love, love what you do!![]()
Nou doe maar baby tips dan voor wie het kennen?
Want ik bak er niks van enzoDo what you love, love what you do!![]()
Vraag het een moeder van een kleintje. Die doet veel al instinctief.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:42 schreef kree het volgende:
Nou doe maar baby tips dan voor wie het kennen?
Want ik bak er niks van enzo![]()
Natuurlijk wel is het te leren, Maar ik weet er echt geen reet van.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:42 schreef Rob het volgende:
Omgaan met babys is te leren, en zoals ik al zei.. Je eigen kind is heel wat anders qua gevoelDo what you love, love what you do!![]()
Een ding belangrijk, als je baby in je armen krijgt altijd hoofdje ondersteunen en zorgen dat het niet kan vallen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
Natuurlijk wel is het te leren, Maar ik weet er echt geen reet van.
Niet knijpen maar rustig ademhalen en lekker in je armen laten liggen.![]()
Nou in zoverre was het wil jij hem ff flesje geven etc dat soort verhaal. Ikke euh. Haha ja douw die speen wel in hun mond maar weet al niet eens hoe je zo’n kindje goed vast moet houden. Lol ja zeg maar dat ik dan onwijs stupid ben maar weet dat dus echt niet enzo. Ok geleerd hoofdje beetje vasthouden enzo dus kom er wel. Maar is nog niet genoeg denk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:43 schreef Rob het volgende:
[..]
Vraag het een moeder van een kleintje. Die doet veel al instinctief.Do what you love, love what you do!![]()
oooh je vind het stiekum wel leuk maar bent bang dat je wat fout doetquote:Op vrijdag 11 september 2020 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nou in zoverre was het wil jij hem ff flesje geven etc dat soort verhaal. Ikke euh. Haha ja douw die speen wel in hun mond maar weet al niet eens hoe je zo’n kindje goed vast moet houden. Lol ja zeg maar dat ik dan onwijs stupid ben maar weet dat dus echt niet enzo. Ok geleerd hoofdje beetje vasthouden enzo dus kom er wel. Maar is nog niet genoeg denk.![]()
![]()
![]()
Nou je was me voor in deze maar die wist ik eerst ook niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:45 schreef Rob het volgende:
[..]
Een ding belangrijk, als je baby in je armen krijgt altijd hoofdje ondersteunen en zorgen dat het niet kan vallen.
Niet knijpen maar rustig ademhalen en lekker in je armen laten liggen.Do what you love, love what you do!![]()
Tis maar ok seksuele voorlichting is wer wel. Over baby’s enzo en hoe er mee om te gaan hoor je niks. Ik zoek in het duister hoor en hoor het dan wel. Maar damn dat is lastiger als hoe je een condoom om moet doen wel. Laat staan luiers maar die laat ik lekker ff aan de rest. Geen flauw idee nlDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon continu blijven vragen. Ze zullen jee cht niet alleen aan je lot overlaten met een kleintje in je armen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nou je was me voor in deze maar die wist ik eerst ook niet.
En met eerlijkheid kom je het verst. Zeg dat je niet weet hoe, het eng/onwennig vind.. is nix mis mee![]()
Ik denk als je samen ouders gaat worden dan zal dat beetje uitgelegd wel worden?
Maar weet ik niet als oom van.... ik heb geen idee enzo ff zeker niet met baby’s wat ouder wss wel want doe best veel met kinder dingen en liedjes etc. Maar dan zijn ze 9-14 mssDo what you love, love what you do!![]()
Na de geboorte is er kraamhulp.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:54 schreef kree het volgende:
Ik denk als je samen ouders gaat worden dan zal dat beetje uitgelegd wel worden?
Maar weet ik niet als oom van.... ik heb geen idee enzo ff zeker niet met baby’s wat ouder wss wel want doe best veel met kinder dingen en liedjes etc. Maar dan zijn ze 9-14 mss“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt vanzelf. Genoeg familie??? die je vast wel goed advies gaan geven voor tienduizend keer hetzefdequote:Op vrijdag 11 september 2020 02:54 schreef kree het volgende:
Maar weet ik niet als oom van.... ik heb geen idee enzo ff zeker niet met baby’s wat ouder wss wel want doe best veel met kinder dingen en liedjes etc. Maar dan zijn ze 9-14 mss![]()
![]()
En de kraamhulp legt dus veel uit![]()
![]()
Rob.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouja trouwens meer vragen zal het zijn denk. Maar leggen ze je zoiets dan niet uit dan als je meid zwanger is? Mag toch hopen van wel? Want ik zou me namelijk geen raad weten. Maar is ook omdat ik daar gewoon totaal nog niet over gedacht hebt denk?Do what you love, love what you do!![]()
Komt wel goed, en de vrouw weet over het algemeen wel veel als zij "uit een goed nest komt "quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:56 schreef kree het volgende:
Nouja trouwens meer vragen zal het zijn denk. Maar leggen ze je zoiets dan niet uit dan als je meid zwanger is? Mag toch hopen van wel? Want ik zou me namelijk geen raad weten. Maar is ook omdat ik daar gewoon totaal nog niet over gedacht hebt denk?![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:56 schreef kree het volgende:
Nouja trouwens meer vragen zal het zijn denk. Maar leggen ze je zoiets dan niet uit dan als je meid zwanger is? Mag toch hopen van wel? Want ik zou me namelijk geen raad weten. Maar is ook omdat ik daar gewoon totaal nog niet over gedacht hebt denk?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet het echt niet. Mss wat dingetjes. Maarja heb dat nooit nodig gehad enzo. En denk als het zover is nouja dan zijn er nog 9 mnd om het uit te zoeken.tja. Hahaha
Do what you love, love what you do!![]()
Maar het is niet zozeer dat ik ermee zit. Maar meer direxte dingen van broertje enzo want ok natuurlijk graag nieuwe baby showen etc. Ik zit er allemaal niet op te wachten enzo. Maar begrijp dat ik wat details mis hieroverDo what you love, love what you do!![]()
Ik weet nog wel dat mijn zusje na de geboorte van haar eerste constant aan de telefoon hing om mijn moeder dingen te vragen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon faken dat je het erg leuk vind en vermelden dat je banger bent de baby verkeerd te behandelen of te laten vallen dan die chineze vaas op de schoorsteenmantel van 1 miljoen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:00 schreef kree het volgende:
Maar het is niet zozeer dat ik ermee zit. Maar meer direxte dingen van broertje enzo want ok natuurlijk graag nieuwe baby showen etc. Ik zit er allemaal niet op te wachten enzo. Maar begrijp dat ik wat details mis hierover![]()
Ik heb totaal geen zin om ie weer flesje te geven etc eb ze ne weer onderkotsen daarna, Bet aks die tweeling broer ervoor.
En die kunnen nu lopen nl. En ok ik kan me niet zo opstellen van /not care/. Helemaal dus heb tips nodig in baby’s en kleuters nu?Do what you love, love what you do!![]()
Weet ik wel,het ging meer om het idee.quote:
Zoals Fresh zei lees wat. en online is veel te vinden. Zal ook wel een subforum zijn met die dingen..quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:03 schreef kree het volgende:
Ik heb totaal geen zin om ie weer flesje te geven etc eb ze ne weer onderkotsen daarna, Bet aks die tweeling broer ervoor.
En die kunnen nu lopen nl. En ok ik kan me niet zo opstellen van /not care/. Helemaal dus heb tips nodig in baby’s en kleuters nu?![]()
Neefjes zijn iets ouder nu en lopen he. 3 ongeveer. Wat zou voor hun leuk zijn. Want wil ook niet de kut oom zijn voor ze. Maar weet het echt niet dus wat? Kweet niet wat ik toen leuk vond hun nu al niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Verhip ja.Ouder(s)quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Zoals Fresh zei lees wat. en online is veel te vinden. Zal ook wel een subforum zijn met die dingen..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat leuk is is lastig... Gewoon de moeder vragen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:05 schreef kree het volgende:
Neefjes zijn iets ouder nu en lopen he. 3 ongeveer. Wat zou voor hun leuk zijn. Want wil ook niet de kut oom zijn voor ze. Maar weet het echt niet dus wat? Kweet niet wat ik toen leuk vond hun nu al niet meer.![]()
Je kan nu zeggen dat je de 1,5 meter regel wil naleven.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:05 schreef kree het volgende:
Neefjes zijn iets ouder nu en lopen he. 3 ongeveer. Wat zou voor hun leuk zijn. Want wil ook niet de kut oom zijn voor ze. Maar weet het echt niet dus wat? Kweet niet wat ik toen leuk vond hun nu al niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou das waar maar ben niet de ouders natuurlijk. Maar meer als oom wat ze leuk zouden vinden ofzo dat vraag ik me meer af. En datg is de wat oudere tweeling vooral want baby laat ik graag aan hun over zeg maarquote:Op vrijdag 11 september 2020 03:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Zoals Fresh zei lees wat. en online is veel te vinden. Zal ook wel een subforum zijn met die dingen..
Denk je? Het zit niet echt in speelgoed want ze hebben 100x meer als ik had. Maar mss in wat andere manier?quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:06 schreef Rob het volgende:
[..]
Wat leuk is is lastig... Gewoon de moeder vragen.Do what you love, love what you do!![]()
Heel goed.. Veel aandacht aan de oudere kids.. Anders voelen zij zich op een gegeven moment verwaarloosd/jaloersquote:Op vrijdag 11 september 2020 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nou das waar maar ben niet de ouders natuurlijk. Maar meer als oom wat ze leuk zouden vinden ofzo dat vraag ik me meer af. En datg is de wat oudere tweeling vooral want baby laat ik graag aan hun over zeg maar![]()
![]()
Nou dat is beetje wat blijkt ja. Ze willen vragen over kinderen en hoe het gaat. Nouja ik denk geen bericht goed bericht. Maar heb onderhand begrepen dat meer aandacht aan de ouders is om vragen om de kids belangrijker is als vragen om hun.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:09 schreef Rob het volgende:
[..]
Heel goed.. Veel aandacht aan de oudere kids.. Anders voelen zij zich op een gegeven moment verwaarloosdDo what you love, love what you do!![]()
Mss dat puntje miste ik ff altijd ofzo. Lol echt he zo is het wel.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon zorgen dat je de coole oom bent,zo moeilijk is het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FIXEDquote:Op vrijdag 11 september 2020 03:14 schreef FreshFruit het volgende:
Gewoon zorgen dat je de zorgzame coole oom bent,zo moeilijk is het niet.![]()
Natuurlijk maar je maakt hier een punt en heb dat nooit zo ingezien trouwens. Want hele gezin was nooit zo van over alles elke keer wat vragen en doen. Maar mijn broertje is de eerste met kinderen. En tja het wordt me kwalijk genomen dat ik te weinig vraag dan ineens nu. Maarja ok als je iets verteld dan reageer ik er wel op. Of moet ik nu elke week gaan vragen hoe ging het met de kids. (Kan doen natuurlijk). Maar het boeit me niet zoveel eigenlijk zolang het daar goed gaat. Mss gewoon het aanhoren is genoeg en zeggen ja dat is kut. Tjaquote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Wat doe jij met b.v. de allernieuwste auto of computer waar allerlei snufjes aan zitten.. Showen...quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je maakt hier een punt en heb dat nooit zo ingezien trouwens. Want hele gezin was nooit zo van over alles elke keer wat vragen en doen. Maar mijn broertje is de eerste met kinderen. En tja het wordt me kwalijk genomen dat ik te weinig vraag dan ineens nu. Maarja ok als je iets verteld dan reageer ik er wel op. Of moet ik nu elke week gaan vragen hoe ging het met de kids. (Kan doen natuurlijk). Maar het boeit me niet zoveel eigenlijk zolang het daar goed gaat. Mss gewoon het aanhoren is genoeg en zeggen ja dat is kut. Tja
Met een baby/kind is dat gevoel 10 keer erger (want je hebt het zelf gemaakt )![]()
Maar het is wel de waarheid en waarom zou ik ineens 10x meer moeten vragen zolang ik niks hoor vindt ik t best en ga ik uit van dat alles goed gaat? Nouja of ze moesten zeggen m’n tiet werd eruit gezogen ofzo of weet ik veel noem wat. Tja. Het zijn mijn neefjes en nichtjes wel en echt geef erom. Maar ok vertel dan of moet ik elke week gaan vragen hoe gaat het nu? Na denk niet zo ging het nooit.Do what you love, love what you do!![]()
Zoals ik al eerder zij.. vraag gewoon en laat ook merken dat je er totaal geen balle verstand van hebt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:20 schreef kree het volgende:
Maar het is wel de waarheid en waarom zou ik ineens 10x meer moeten vragen zolang ik niks hoor vindt ik t best en ga ik uit van dat alles goed gaat? Nouja of ze moesten zeggen m’n tiet werd eruit gezogen ofzo of weet ik veel noem wat. Tja. Het zijn mijn neefjes en nichtjes wel en echt geef erom. Maar ok vertel dan of moet ik elke week gaan vragen hoe gaat het nu? Na denk niet zo ging het nooit.![]()
Als het er al was, Niet boeiend. Que?quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:18 schreef Rob het volgende:
[..]
Wat doe jij met b.v. de allernieuwste auto of computer waar allerlei snufjes aan zitten.. Showen...
Met een baby/kind is dat gevoel 10 keer erger (want je hebt het zelf gemaakt )Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
Als het er al was, Niet boeiend. Que?![]()
![]()
Nou ik denk dat deze het meest verstandige is nog ja, want weet er ook geen reet van. Maar zal het is vragen morgen want nu te laat.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zij.. vraag gewoon en laat ook merken dat je er totaal geen balle verstand van hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien kun je dit beter gewoon tegen je broer en zijn vrouw vertellen? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:20 schreef kree het volgende:
Maar het is wel de waarheid en waarom zou ik ineens 10x meer moeten vragen zolang ik niks hoor vindt ik t best en ga ik uit van dat alles goed gaat? Nouja of ze moesten zeggen m’n tiet werd eruit gezogen ofzo of weet ik veel noem wat. Tja. Het zijn mijn neefjes en nichtjes wel en echt geef erom. Maar ok vertel dan of moet ik elke week gaan vragen hoe gaat het nu? Na denk niet zo ging het nooit.![]()
![]()
Trusten Rob.quote:
Nou ja.. Nu opbellen en vragen of alles goed gaat... Je schrok wakker en dacht oh oh er is wat... meteen gebeld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik denk dat deze het meest verstandige is nog ja, want weet er ook geen reet van. Maar zal het is vragen morgen want nu te laat.
Scoor je vast punten mee![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Nou ja.. Nu opbellen en vragen of alles goed gaat... Je schrok wakker en dacht oh oh er is wat... meteen gebeld.
Scoor je vast punten mee![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Nou ja.. Nu opbellen en vragen of alles goed gaat... Je schrok wakker en dacht oh oh er is wat... meteen gebeld.
Scoor je vast punten mee
Beetje al gedaan. Maar als je voor de eerste keer een baby in je armen wordt geworpen voor het eerst. Ja what the hel. En tweeling en 6 weeken couffeuse ook nog om te vroeg geboren en dat was al kut om te zien met al die slangen en dingen. Maar ze zijn er gelukkig goed uit gekomen die zijn nu wat ouder en 3 dochter sinds mei. Maar ok kanootjes maken niet het leuke. Ik weet het wel bij wat oudere kinderen met muziek en Jeuh maken we een feestje van. Maar hoe dat te doen met jonger geen clue.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Misschien kun je dit beter gewoon tegen je broer en zijn vrouw vertellen? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?Do what you love, love what you do!![]()
Ik dacht breek ze zo. Dam’n. Nou zal dat meevallen. Maar geen idee. Niemand had mij dat ff verteld nlDo what you love, love what you do!![]()
Echt ik neem aan m’n broertje had er wss meer over gehoord toen al. Maar ik niet had geen idee. Nou laat ik een kindje echt niet vallen maar hoofdje ophouden etc dat had ik nooit gehoord enzo. Naja leren met de go maar heDo what you love, love what you do!![]()
Was je zelf de jongste thuis?quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:29 schreef kree het volgende:
Ik dacht breek ze zo. Dam’n. Nou zal dat meevallen. Maar geen idee. Niemand had mij dat ff verteld nl“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De oudste jongen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je zelf de jongste thuis?
met kinderen middelde jongen, en nog meisje eronder die wel een relatie heeft maar geen kinderen.Do what you love, love what you do!![]()
Hoop dat ik dat ff snel nog goed ge-edit heb. Maar ok denk nu duidelijk? Anders vragen?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben ook de oudste,en heb vroeger best veel aan de verzorging van broertjes/zusjes gedaan.Flesje geven,luiers,badderen etc.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:34 schreef kree het volgende:
Hoop dat ik dat ff snel nog goed ge-edit heb. Maar ok denk nu duidelijk? Anders vragen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je er klaar voor?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ik niet zo omdat we daarvoor te weinig scheelden in leeftijd ook denk. Want er zitten mss 1-3 jaar tussen maar ongeveer dus ik was niet zo met opvoeding meer daarvan want redelijk gelijk zelfde leeftijd geworden maar m’n ma was full tim moe toen en kont toen ook nog.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook de oudste,en heb vroeger best veel aan de verzorging van broertjes/zusjes gedaan.Flesje geven,luiers,badderen etc.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Paul,je bent weer net te laat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een beetje maar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morgen weer een kans.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Als ik toevallig weer wakker wordt ben ik er bij.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Altijd welkom.
MorguhhhFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Goedemorgen birtanem.quote:
Wat me trouwens nu opviel is de hele omgeving en opvoeden enzo. Want wij konden vroeger gerust opstart zijn en ben ik van ‘83. Enzo en toen was er geen computer of tv zoveel. En wat me nu opvalt nu wel en het maakt best een verschil. Maarja nu voetbal soepje gooien, noem maar bv/. Is niet meer te doen.
Wat ,me wel opvalt en dat is hoe kinderen zich aanpassen, zie weer hoop straat krijt op straat door corona overal echt. Van spoortje volgen en deden we toen ook.Do what you love, love what you do!![]()
Askim❤💋quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker geslapen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kort maar goed. Jij?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gvd ga die auto correctie uit zetten het helpt voor engels niet voor Nederlands. Omg. Naja edit gedaan ffDo what you love, love what you do!![]()
Paulussquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kort maar goed. Jij?
💋quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt ik type dat dan wel soort van Nederlands ok met de spelfouten erin. Maar doe een spatie of enter en alles is ineens anders. Wtf.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb wel al mijn dag target weer gehaald.
Ik was jarig gister trouwens. 37 alweer. Gvd wil liever niet ouder worden maar het telt. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Gefeliciteerd nog.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:25 schreef kree het volgende:
Ik was jarig gister trouwens. 37 alweer. Gvd wil liever niet ouder worden maar het telt. LOL
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Paul
![]()
Relluhquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:22 schreef kree het volgende:
Gvd ga die auto correctie uit zetten het helpt voor engels niet voor Nederlands. Omg. Naja edit gedaan ffWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
koffie tijd mensenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dank eigenlijk interesseerd het me geen reet he. Want wilde het iet eens vieren want vindt elk jaar ouder kutter ff. Maargoed tja blijft verjaardag :pquote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Paul
![]()
Gefeliiiiiquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dank eigenlijk interesseerd het me geen reet he. Want wilde het iet eens vieren want vindt elk jaar ouder kutter ff. Maargoed tja blijft verjaardag :pWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ja net wakker en zo werkenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:![]()
![]()
goedemorgen vriend
Goedemorgen.quote:
Hoi Jacqquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
goedemorgen vriend
![]()
Maar dan ben je toch vroeg wakker? Jemig wat voor werk doe jij?quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja net wakker en zo werken
Voor mij maakt t niet uit want ga desnoods zo nog pitten.Do what you love, love what you do!![]()
Paul
![]()
Jr bent nu even oud als mrslove en ik.quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
werk in de zorgquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch vroeg wakker? Jemig wat voor werk doe jij?
Voor mij maakt t niet uit want ga desnoods zo nog pitten.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Yeppquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik weet dat ik het daar trouwens kan vinden hoor ook als hele andere richtingg in elektro als technische dienst. Maar ik trek dat niet denk verschuivend ritme is niet zo mijn ding en wil gewoon op pad zijn hele dag. Maargoed nu toch nu zoekend.Do what you love, love what you do!![]()
Best een leuke leeftijd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Jr bent nu even oud als mrslove en ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TD is vaak wel een relaxte job.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:36 schreef kree het volgende:
Ik weet dat ik het daar trouwens kan vinden hoor ook als hele andere richtingg in elektro als technische dienst. Maar ik trek dat niet denk verschuivend ritme is niet zo mijn ding en wil gewoon op pad zijn hele dag. Maargoed nu toch nu zoekend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je al zo oud?quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Jr bent nu even oud als mrslove en ik.![]()
OkeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik denk echt serieus dat ik dat niet kan, overuren maken en heel veel wel. Maar dat verschil erin mjaaah. Afgezien dat ik op op pad wil zijn naar particulieren en bedrijven meer mijn ding is. Maar hele andere vakrichting he. Nouquote:
Ok applausje voor de zorg mag wel denk weer.
Ja maar ook saai soms. Maar het is ook niet altijd het relaxte werk als er wel problemen zijn. Maar ik zit niet te wachten op een job die dan uren stil staat mijn broertje doet dat zou me dood vervelen. Zou aangenomen worden btw. Maar nog ff niet niet leuk voor mij.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
TD is vaak wel een relaxte job.
Zeker nu ik de verhalen hoorde uur koffie doen. Ff wat meterstanden opnemen en weer uur koffie doen. Nja en dat wel tegen een 3000+ salaris. Tja je zou haast gaan twijfelen maar dat is ff leuk denk. Tja kweet niet.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk echt serieus dat ik dat niet kan, overuren maken en heel veel wel. Maar dat verschil erin mjaaah. Afgezien dat ik op op pad wil zijn naar particulieren en bedrijven meer mijn ding is. Maar hele andere vakrichting he. Nou
Ok applausje voor de zorg mag wel denk weer.
ben er aan gewent hoor maar is wel vroeg nu jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk echt serieus dat ik dat niet kan, overuren maken en heel veel wel. Maar dat verschil erin mjaaah. Afgezien dat ik op op pad wil zijn naar particulieren en bedrijven meer mijn ding is. Maar hele andere vakrichting he. Nou
Ok applausje voor de zorg mag wel denk weer.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het is hollen of stilstaan,maar wel veel vrijheid lijkt me.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ook saai soms. Maar het is ook niet altijd het relaxte werk als er wel problemen zijn. Maar ik zit niet te wachten op een job die dan uren stil staat mijn broertje doet dat zou me dood vervelen. Zou aangenomen worden btw. Maar nog ff niet niet leuk voor mij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou denk dat is het gedoe met ploegendiensten. Mss ga ik het ook nog wel doen, maar niet mijn voorkeur denk. Het lijkt me echt kut nl.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben er aan gewent hoor maar is wel vroeg nu jaDo what you love, love what you do!![]()
ik vind het niet erg doe t al jarenquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk dat is het gedoe met ploegendiensten. Mss ga ik het ook nog wel doen, maar niet mijn voorkeur denk. Het lijkt me echt kut nl.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee dat is het helemaal niet, want dan zit je in 1 bedrijf de hele dag. Wat ik deed iig is heel nl duitsland en België doorvaren op gewoon op opdracht, dat is vrijheid en gewoon ff burgerzin of etc tussendoor en geen chef die meekijkt wat je doet. Dat is vrijheid. Service monteur all the way maar ok mss bedenk ik me hier nog even over hoor want beide gedaan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hollen of stilstaan,maar wel veel vrijheid lijkt me.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat het wennen is. Maar hangt ook helemaal van de sfeer af en collega’squote:Op vrijdag 11 september 2020 04:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind het niet erg doe t al jarenDo what you love, love what you do!![]()
Dat speelt zeker ook mee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat het wennen is. Maar hangt ook helemaal van de sfeer af en collega’s“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vondt het best wel lekker dat ik dan af en toe bij de hele groep kon komen en om ff bij te praten en voor de rest in mijn eentje op pad kon gaan door echt totaal heel NL. En dan denk je is makkelijk. Maar het maakt lange dagen want wel zoveel die je dan op je bordje krijgt en maakte soms lange uren/. Soms ook korter. Maarja mss ben ik beetje meer eenling enzo. Maarja er is altijd bellen etc nog dus tja het zijn twee verschillende dingen echt waar TD of extern service monteur in het veld.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
mariooooooooooooooooooooooooFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik weet niet beide gedaan en de keuze tussen beide intern of extern op pad is nog lastig. Ik neig naar het laatste iigDo what you love, love what you do!![]()
lekkker weer gaan werken is gezond voor jequote:Op vrijdag 11 september 2020 04:52 schreef kree het volgende:
Ik weet niet beide gedaan en de keuze tussen beide intern of extern op pad is nog lastig. Ik neig naar het laatste iigFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Die was heel snel weer weg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
marioooooooooooooooooooooooo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jammer mag mij nl inhalenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bezig mee mijn diploma’s zijn er goed genoeg voor nl. Werd afgewezen voor verkeersregelaar terwijl ik dat nou best ff had willen doen. Maarja te duur opleiding en omdat ze weten dat ik pleite ben zodra ik weer werk in mijn richting had. Maar wordt aan gewerkt dat.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lekkker weer gaan werken is gezond voor jeDo what you love, love what you do!![]()
Paul
![]()
Jij zou niet meedoen deze maand!quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jammer mag mij nl inhalenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
daar om zeg ik mario mag mij inhalen en kan jij lezen paul....... ik ga er ook niet voor maar als ik er ben post ikquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Paul
![]()
Relliuuhhhjquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar om zeg ik mario mag mij inhalen en kan jij lezen paul....... ik ga er ook niet voor maar als ik er ben post ikWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:
blijkbaar .. als je zegt ga niet voor winst enzo mag je niet posten van paulusquote:![]()
![]()
![]()
Ik zal jullie vertellen hoe dit ging via de gemeente nou soort van werkcoach enzo.
Mei was verplicht anders gezeik. Dus ok doe dan maar. Ik helemaal ok ermee.
Maargoed dan krijgen ze mijn cv eerste vraag is waarom solliciteer je hierop verkeersregelaar. Nou ik weet niet dat werd me gedwongen en had heel goed gesprek met die man btw wat een uitzendbureau was trouwens dus kan nog wat uitkomen. Maarja ok dat was kansloos gelijk al natuurlijk want dat is minimum loon ook en hij zei zelf ik krijg hier mensen die amper nl kunnen praten zonder enkel diploma en ik heb die wel nl. Dus daarvoor afgewezen.Do what you love, love what you do!![]()
was gister nog even bij brad, maar niet lang. heb gisteravond heerlijk tv gekeken dus was hier en daar weinigquote:![]()
![]()
Het was zonde tijd eigenlijk want moest er weer met de bus enzo heen met mondkapjes etc terwijl ze dit via de mail hadden kunnen doen. Naja afentoe denk ik overheid. WTFquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:59 schreef kree het volgende:
Ik zal jullie vertellen hoe dit ging via de gemeente nou soort van werkcoach enzo.
Mei was verplicht anders gezeik. Dus ok doe dan maar. Ik helemaal ok ermee.
Maargoed dan krijgen ze mijn cv eerste vraag is waarom solliciteer je hierop verkeersregelaar. Nou ik weet niet dat werd me gedwongen en had heel goed gesprek met die man btw wat een uitzendbureau was trouwens dus kan nog wat uitkomen. Maarja ok dat was kansloos gelijk al natuurlijk want dat is minimum loon ook en hij zei zelf ik krijg hier mensen die amper nl kunnen praten zonder enkel diploma en ik heb die wel nl. Dus daarvoor afgewezen.Do what you love, love what you do!![]()
wordt je nog luier van he,,quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
Het was zonde tijd eigenlijk want moest er weer met de bus enzo heen met mondkapjes etc terwijl ze dit via de mail hadden kunnen doen. Naja afentoe denk ik overheid. WTFFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou ik ben niet lui opzich want ik sta ook 4 uur op om de eerste bus te pakken voor werk. Als het moet. Maar aangezien die er nu niet is en hun ook niet echt iets anders kunnen vinden. Naja laat het maar aan hun even, zoek zelf onderhand wel verder, maar heb dat rijbewijs probleem wat me nekt. Wat door de corona shit al is uitgesteld vanaf mei en nog geen nieuwe datum, Dus mag geen auto rijden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wordt je nog luier van he,,Do what you love, love what you do!![]()
ja zonder rijbewijs is lastiger maar ook jaren met openbaar vervoer gegaanquote:Op vrijdag 11 september 2020 05:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ben niet lui opzich want ik sta ook 4 uur op om de eerste bus te pakken voor werk. Als het moet. Maar aangezien die er nu niet is en hun ook niet echt iets anders kunnen vinden. Naja laat het maar aan hun even, zoek zelf onderhand wel verder, maar heb dat rijbewijs probleem wat me nekt. Wat door de corona shit al is uitgesteld vanaf mei en nog geen nieuwe datum, Dus mag geen auto rijden.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik vindt het heel stom wat had al maanden kunnen werken. Maarja wathever dan betalen ze maar uitkering vindt t wel best zo totdat ze dat oplossen tot rechtszaak.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat deed ik en was goed plan totdat al het werk inkledende en dat het niet eens meer haalbaar was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja zonder rijbewijs is lastiger maar ook jaren met openbaar vervoer gegaan
Nouja goed ik heb een fout gemaakt maar alles eraan gedaan om te blijven werken. Maar het lukte toen ook niet meer en nu nog niet. En contract oproep is nog geldig kan zo terug ook als full time maar met rijbewijs. Krijg ik nog de schuld..... iig van m’n ma. Nou ik zie het wel. Vindt t sowieso bs allemaal mondkapjes in ov niet in de supermarkt alleen dat al slaat al nergens op en kan er nog meer verzinnen. Die corona heeft mij genekt wel.Do what you love, love what you do!![]()
corona nekt iedereen je rijbewijs kwijt is niet schuld vd coronaquote:Op vrijdag 11 september 2020 05:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat deed ik en was goed plan totdat al het werk inkledende en dat het niet eens meer haalbaar was.
Nouja goed ik heb een fout gemaakt maar alles eraan gedaan om te blijven werken. Maar het lukte toen ook niet meer en nu nog niet. En contract oproep is nog geldig kan zo terug ook als full time maar met rijbewijs. Krijg ik nog de schuld..... iig van m’n ma. Nou ik zie het wel. Vindt t sowieso bs allemaal mondkapjes in ov niet in de supermarkt alleen dat al slaat al nergens op en kan er nog meer verzinnen. Die corona heeft mij genekt wel.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee dat zeg ik ook niet maar lukte makkelijk ff ervoor nog gewoon met ov door het genoeg aan werk. Wat het nekte is dat het met het ov niet meer lukte omdat er te weinig werk wa. En is klein bedrijf he en ik was 1 vaste werknemer 3 rest zzp door heel het land en dan lukt het niet meer. Dat heeft het genekt wel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
corona nekt iedereen je rijbewijs kwijt is niet schuld vd corona
Maarja we zullen zien mss ga ik daar wel weer terug of heel wat anders nog geen idee. Maar afgezien daarvan vindt ik t veels te ver gaan eigenlijk voor wat het nu is. Tis politiek spel ook. Als ik de cijfers zie dan valt het allemaal wel mee weer.Do what you love, love what you do!![]()
Mondkapjes ov vindt ik bullshit ook. Want alleen daar dan/. Nou zit daar verder van als ik een supermarkt loop of waarover. Dus die is al op de bullshit lijst bij mij.Do what you love, love what you do!![]()
oke danFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Haags al weekend?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar iedereen haalt het maar van de NPO. Dus oftewel de staats omroep net als Noord Korea. Tja is het de waarheid totaal niet. Ik zie er niks van. Iedereen loopt hier langs elkaar en door elkaar en als ik dan hun officiële dingen zie 1 ziekenhuis opname in een maand. Tja hoe is dat anders als een griep waar er tich meer zijn? Dit gaat weer de hel over de kop allemaal door EU. Gvd dat is het meest foute ding ooit wat er is gedaan. Had het maar benelux gehouden dan was het al minder een probleem geweest incl brexit wat ook nog weer een probleem wordt. En wat dat kost alleen dat al hadden we beter hier kunnen besteden.Do what you love, love what you do!![]()
zou goed kunnenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hier is het nog niet verplicht en nog niet nodig, maar als dat wel zou zijn dan draag ik ze.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:15 schreef kree het volgende:
Mondkapjes ov vindt ik bullshit ook. Want alleen daar dan/. Nou zit daar verder van als ik een supermarkt loop of waarover. Dus die is al op de bullshit lijst bij mij.
Niet om mezelf maar om anderen te beschermen tegen dit kutvirus.
Net als dat ik mijn angst opzij ga zetten om een vaccinatie om anderen te beschermen.![]()
Gizzy.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hier is het nog niet verplicht en nog niet nodig, maar als dat wel zou zijn dan draag ik ze.
Net als dat ik mijn angst opzij ga zetten om een vaccinatie om anderen te beschermen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen,weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
FF
Laat jij je vaccineren als het er is?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lastige is het ook inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2020 05:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,weet ik nog niet.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik denk nouja, vindt het niet overdreven maar als je dan mondkapjes wil en als dat al helpt trouwens. Nou dan best. Maar selectief we doen het in het ov. Ok helft zet het af omdat ze zodra ze uit de trein of bus gaan het afzetten. Dat het een schijn maatregel is omdat andere landen het doen. Doe het overal of overal niet. Dat is de oplossing.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hier is het nog niet verplicht en nog niet nodig, maar als dat wel zou zijn dan draag ik ze.
Net als dat ik mijn angst opzij ga zetten om een vaccinatie om anderen te beschermen.Do what you love, love what you do!![]()
Dit dus. Je draagt die dingen om anderen te beschermen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet om mezelf maar om anderen te beschermen tegen dit kutvirus.Ze hadden een enquête gedaan in de VS en van alle mensen die niet direct een vaccinatie wilden nemen, gaf 75% aan dat ze bang waren dat er weinig tests waren gedaan. Ik kan daar wel inkomen. Het voelt een beetje alsof het te gehaast gaat.quote:Net als dat ik mijn angst opzij ga zetten om een vaccinatie om anderen te beschermen.![]()
Ijs zat dik 5m nog van ieder ander in de bus. En mondkapje vergeten mee te nemen. Gelijk dikke gezeik. Tis dat ik een aardige chauffeur had die me er toen eentje gaf na wat drama. Maarja. Hoe diep zinken we hiermee. Echt. Slaat nergens op toen ik uit de trein kwam later stond niemand met een mondkapje halve meter op elkaar als het niet minder is. Dus kun je ff over denken wel. Laat staan supermarkten enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook niet. Mijn gevoel zegt van ja, maar eerst degenen die het nodig hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,weet ik nog niet.![]()
In supermarkten merk ik wel dat de aandacht aardig aan het verslappen is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:27 schreef kree het volgende:
Ijs zat dik 5m nog van ieder ander in de bus. En mondkapje vergeten mee te nemen. Gelijk dikke gezeik. Tis dat ik een aardige chauffeur had die me er toen eentje gaf na wat drama. Maarja. Hoe diep zinken we hiermee. Echt. Slaat nergens op toen ik uit de trein kwam later stond niemand met een mondkapje halve meter op elkaar als het niet minder is. Dus kun je ff over denken wel. Laat staan supermarkten enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik bedoel dat maakte voor mij beetje de druppel. Wat the fuck is het hele nut ervan en trouwens a relaxed zo’n dingDo what you love, love what you do!![]()
Jij zal wel moeten denk ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lastige is het ook inderdaad![]()
De risico groepen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn gevoel zegt van ja, maar eerst degenen die het nodig hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klopt is niet verplicht roepen ze nu al maar dringend verzoek.. en snap het deels wel gizz. beschermen van de bewoners maar vind het engquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou dat was het allang want wil wel een maat rol eens meenemen maar op gevoel kan ik wel inschatten dat ik 50 keer in binnen de 10min dat ik er ben dichter in de buurt kom. En op straat trouwens ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In supermarkten merk ik wel dat de aandacht aardig aan het verslappen is.Do what you love, love what you do!![]()
gewoon voldoende afstand houden dusquote:Op vrijdag 11 september 2020 05:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat was het allang want wil wel een maat rol eens meenemen maar op gevoel kan ik wel inschatten dat ik 50 keer in binnen de 10min dat ik er ben dichter in de buurt kom. En op straat trouwens ook.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In het ov is het nog beter want kun je nog een plekje zoeken meestal, en probeer ik wel hoor als het kan. Maar ok twee verschillende maten worden gemeenten denk. Laat staan die absurde boete ervoor. Nou daar gaan ze wat aan doen nu geloof ik.Do what you love, love what you do!![]()
Loop jij wel eens door een supermarkt? En lukt dat jou? Nou mij niet hier hoor. Maar die is niet zo groot ook/quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gewoon voldoende afstand houden dusDo what you love, love what you do!![]()
How ............... Je wil ...................... Ik wil niks ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk nouja, vindt het niet overdreven maar als je dan mondkapjes wil en als dat al helpt trouwens. Nou dan best. Maar selectief we doen het in het ov. Ok helft zet het af omdat ze zodra ze uit de trein of bus gaan het afzetten. Dat het een schijn maatregel is omdat andere landen het doen. Doe het overal of overal niet. Dat is de oplossing.
Ik zeg alleen dat ik alles wil doen om mensen leed te besparen. En als dat tegen jou gevoel in gaat is dat JOU probleem.![]()
maar gewoon doen beter voor mensen om je heen. ik hou mij ook aan regels al ben ik niet bang. maar daar bedoel ik mee niet bang voor mijzelf.... maar hou toch aan de regels... al denk ik er anders over... ga dan voor bveiligheid van mensenquote:Op vrijdag 11 september 2020 05:33 schreef kree het volgende:
In het ov is het nog beter want kun je nog een plekje zoeken meestal, en probeer ik wel hoor als het kan. Maar ok twee verschillende maten worden gemeenten denk. Laat staan die absurde boete ervoor. Nou daar gaan ze wat aan doen nu geloof ik.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is ook mijn angst.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit dus. Je draagt die dingen om anderen te beschermen.
[..]
Ze hadden een enquête gedaan in de VS en van alle mensen die niet direct een vaccinatie wilden nemen, gaf 75% aan dat ze bang waren dat er weinig tests waren gedaan. Ik kan daar wel inkomen. Het voelt een beetje alsof het te gehaast gaat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: