Dank eigenlijk interesseerd het me geen reet he. Want wilde het iet eens vieren want vindt elk jaar ouder kutter ff. Maargoed tja blijft verjaardag :pquote:
Gefeliiiiiquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dank eigenlijk interesseerd het me geen reet he. Want wilde het iet eens vieren want vindt elk jaar ouder kutter ff. Maargoed tja blijft verjaardag :p
ja net wakker en zo werkenquote:
quote:
Goedemorgen.quote:
Hoi Jacqquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
goedemorgen vriend
Maar dan ben je toch vroeg wakker? Jemig wat voor werk doe jij?quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja net wakker en zo werken
Jr bent nu even oud als mrslove en ik.quote:
werk in de zorgquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch vroeg wakker? Jemig wat voor werk doe jij?
Voor mij maakt t niet uit want ga desnoods zo nog pitten.
Yeppquote:
Best een leuke leeftijd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Jr bent nu even oud als mrslove en ik.
TD is vaak wel een relaxte job.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:36 schreef kree het volgende:
Ik weet dat ik het daar trouwens kan vinden hoor ook als hele andere richtingg in elektro als technische dienst. Maar ik trek dat niet denk verschuivend ritme is niet zo mijn ding en wil gewoon op pad zijn hele dag. Maargoed nu toch nu zoekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |