Relliuuhhhjquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar om zeg ik mario mag mij inhalen en kan jij lezen paul....... ik ga er ook niet voor maar als ik er ben post ik
quote:
blijkbaar .. als je zegt ga niet voor winst enzo mag je niet posten van paulusquote:
was gister nog even bij brad, maar niet lang. heb gisteravond heerlijk tv gekeken dus was hier en daar weinigquote:
Het was zonde tijd eigenlijk want moest er weer met de bus enzo heen met mondkapjes etc terwijl ze dit via de mail hadden kunnen doen. Naja afentoe denk ik overheid. WTFquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:59 schreef kree het volgende:
Ik zal jullie vertellen hoe dit ging via de gemeente nou soort van werkcoach enzo.
Mei was verplicht anders gezeik. Dus ok doe dan maar. Ik helemaal ok ermee.
Maargoed dan krijgen ze mijn cv eerste vraag is waarom solliciteer je hierop verkeersregelaar. Nou ik weet niet dat werd me gedwongen en had heel goed gesprek met die man btw wat een uitzendbureau was trouwens dus kan nog wat uitkomen. Maarja ok dat was kansloos gelijk al natuurlijk want dat is minimum loon ook en hij zei zelf ik krijg hier mensen die amper nl kunnen praten zonder enkel diploma en ik heb die wel nl. Dus daarvoor afgewezen.
wordt je nog luier van he,,quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
Het was zonde tijd eigenlijk want moest er weer met de bus enzo heen met mondkapjes etc terwijl ze dit via de mail hadden kunnen doen. Naja afentoe denk ik overheid. WTF
Nou ik ben niet lui opzich want ik sta ook 4 uur op om de eerste bus te pakken voor werk. Als het moet. Maar aangezien die er nu niet is en hun ook niet echt iets anders kunnen vinden. Naja laat het maar aan hun even, zoek zelf onderhand wel verder, maar heb dat rijbewijs probleem wat me nekt. Wat door de corona shit al is uitgesteld vanaf mei en nog geen nieuwe datum, Dus mag geen auto rijden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wordt je nog luier van he,,
ja zonder rijbewijs is lastiger maar ook jaren met openbaar vervoer gegaanquote:Op vrijdag 11 september 2020 05:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ben niet lui opzich want ik sta ook 4 uur op om de eerste bus te pakken voor werk. Als het moet. Maar aangezien die er nu niet is en hun ook niet echt iets anders kunnen vinden. Naja laat het maar aan hun even, zoek zelf onderhand wel verder, maar heb dat rijbewijs probleem wat me nekt. Wat door de corona shit al is uitgesteld vanaf mei en nog geen nieuwe datum, Dus mag geen auto rijden.
Ja dat deed ik en was goed plan totdat al het werk inkledende en dat het niet eens meer haalbaar was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja zonder rijbewijs is lastiger maar ook jaren met openbaar vervoer gegaan
corona nekt iedereen je rijbewijs kwijt is niet schuld vd coronaquote:Op vrijdag 11 september 2020 05:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat deed ik en was goed plan totdat al het werk inkledende en dat het niet eens meer haalbaar was.
Nouja goed ik heb een fout gemaakt maar alles eraan gedaan om te blijven werken. Maar het lukte toen ook niet meer en nu nog niet. En contract oproep is nog geldig kan zo terug ook als full time maar met rijbewijs. Krijg ik nog de schuld..... iig van m’n ma. Nou ik zie het wel. Vindt t sowieso bs allemaal mondkapjes in ov niet in de supermarkt alleen dat al slaat al nergens op en kan er nog meer verzinnen. Die corona heeft mij genekt wel.
Nee dat zeg ik ook niet maar lukte makkelijk ff ervoor nog gewoon met ov door het genoeg aan werk. Wat het nekte is dat het met het ov niet meer lukte omdat er te weinig werk wa. En is klein bedrijf he en ik was 1 vaste werknemer 3 rest zzp door heel het land en dan lukt het niet meer. Dat heeft het genekt wel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
corona nekt iedereen je rijbewijs kwijt is niet schuld vd corona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |