Ja .. always .. hier in Nederland doen we niet aan nasynchronisatie , alleen aan ondertiteling ..quote:
Bijna 30 volgens mij.quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan beginnen .... Hoeveel jaren draait dat al ? 20+
Ik ken wel medicopter 117 und commissaris rexquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat snap je niet? dat kann ik niet kennen hoor, kenn jij dat duitse GZ SZ ?
dat word ook grappig zijn terminator op nederlandsquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. always .. hier in Nederland doen we niet aan nasynchronisatie , alleen aan ondertiteling ..
echt ... Die Reinout (arnie toch) is ondertussen vet binnen gelopen in de USA Westcoast Hollywood omgeving ...quote:
En mario kent hem zogenaamd nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
echt ... Die Reinout (arnie toch) is ondertussen vet binnen gelopen in de USA Westcoast Hollywood omgeving ...
dat kenn je maar schwarzenegger niet?quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken wel medicopter 117 und commissaris rex
bijna als ondertiteling idd,, mooie avond om te wandelen .quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat word ook grappig zijn terminator op nederlands
" mooie nacht vor wandelen gaan"
Waarom geef je Chufi 10 pijn en blokken je mijquote:
hahaha Mario 10 pintosquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom geef je Chufi 10 pijn en blokken je mij
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-09-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |