zou goed kunnenquote:
Hier is het nog niet verplicht en nog niet nodig, maar als dat wel zou zijn dan draag ik ze.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:15 schreef kree het volgende:
Mondkapjes ov vindt ik bullshit ook. Want alleen daar dan/. Nou zit daar verder van als ik een supermarkt loop of waarover. Dus die is al op de bullshit lijst bij mij.
Gizzy.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hier is het nog niet verplicht en nog niet nodig, maar als dat wel zou zijn dan draag ik ze.
Niet om mezelf maar om anderen te beschermen tegen dit kutvirus.
Net als dat ik mijn angst opzij ga zetten om een vaccinatie om anderen te beschermen.
Goedemorgen,weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
FF
Laat jij je vaccineren als het er is?
lastige is het ook inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2020 05:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,weet ik nog niet.
Ik denk nouja, vindt het niet overdreven maar als je dan mondkapjes wil en als dat al helpt trouwens. Nou dan best. Maar selectief we doen het in het ov. Ok helft zet het af omdat ze zodra ze uit de trein of bus gaan het afzetten. Dat het een schijn maatregel is omdat andere landen het doen. Doe het overal of overal niet. Dat is de oplossing.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hier is het nog niet verplicht en nog niet nodig, maar als dat wel zou zijn dan draag ik ze.
Net als dat ik mijn angst opzij ga zetten om een vaccinatie om anderen te beschermen.
Dit dus. Je draagt die dingen om anderen te beschermen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze hadden een enquête gedaan in de VS en van alle mensen die niet direct een vaccinatie wilden nemen, gaf 75% aan dat ze bang waren dat er weinig tests waren gedaan. Ik kan daar wel inkomen. Het voelt een beetje alsof het te gehaast gaat.quote:Net als dat ik mijn angst opzij ga zetten om een vaccinatie om anderen te beschermen.
Ik ook niet. Mijn gevoel zegt van ja, maar eerst degenen die het nodig hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,weet ik nog niet.
In supermarkten merk ik wel dat de aandacht aardig aan het verslappen is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:27 schreef kree het volgende:
Ijs zat dik 5m nog van ieder ander in de bus. En mondkapje vergeten mee te nemen. Gelijk dikke gezeik. Tis dat ik een aardige chauffeur had die me er toen eentje gaf na wat drama. Maarja. Hoe diep zinken we hiermee. Echt. Slaat nergens op toen ik uit de trein kwam later stond niemand met een mondkapje halve meter op elkaar als het niet minder is. Dus kun je ff over denken wel. Laat staan supermarkten enzo.
Jij zal wel moeten denk ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lastige is het ook inderdaad
De risico groepen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn gevoel zegt van ja, maar eerst degenen die het nodig hebben.
klopt is niet verplicht roepen ze nu al maar dringend verzoek.. en snap het deels wel gizz. beschermen van de bewoners maar vind het engquote:
Nou dat was het allang want wil wel een maat rol eens meenemen maar op gevoel kan ik wel inschatten dat ik 50 keer in binnen de 10min dat ik er ben dichter in de buurt kom. En op straat trouwens ook.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In supermarkten merk ik wel dat de aandacht aardig aan het verslappen is.
gewoon voldoende afstand houden dusquote:Op vrijdag 11 september 2020 05:31 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat was het allang want wil wel een maat rol eens meenemen maar op gevoel kan ik wel inschatten dat ik 50 keer in binnen de 10min dat ik er ben dichter in de buurt kom. En op straat trouwens ook.
Loop jij wel eens door een supermarkt? En lukt dat jou? Nou mij niet hier hoor. Maar die is niet zo groot ook/quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gewoon voldoende afstand houden dus
How ............... Je wil ...................... Ik wil niks ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk nouja, vindt het niet overdreven maar als je dan mondkapjes wil en als dat al helpt trouwens. Nou dan best. Maar selectief we doen het in het ov. Ok helft zet het af omdat ze zodra ze uit de trein of bus gaan het afzetten. Dat het een schijn maatregel is omdat andere landen het doen. Doe het overal of overal niet. Dat is de oplossing.
maar gewoon doen beter voor mensen om je heen. ik hou mij ook aan regels al ben ik niet bang. maar daar bedoel ik mee niet bang voor mijzelf.... maar hou toch aan de regels... al denk ik er anders over... ga dan voor bveiligheid van mensenquote:Op vrijdag 11 september 2020 05:33 schreef kree het volgende:
In het ov is het nog beter want kun je nog een plekje zoeken meestal, en probeer ik wel hoor als het kan. Maar ok twee verschillende maten worden gemeenten denk. Laat staan die absurde boete ervoor. Nou daar gaan ze wat aan doen nu geloof ik.
Dat is ook mijn angst.quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit dus. Je draagt die dingen om anderen te beschermen.
[..]
Ze hadden een enquête gedaan in de VS en van alle mensen die niet direct een vaccinatie wilden nemen, gaf 75% aan dat ze bang waren dat er weinig tests waren gedaan. Ik kan daar wel inkomen. Het voelt een beetje alsof het te gehaast gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |