Ben je al zo oud?quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Jr bent nu even oud als mrslove en ik.
Ik denk echt serieus dat ik dat niet kan, overuren maken en heel veel wel. Maar dat verschil erin mjaaah. Afgezien dat ik op op pad wil zijn naar particulieren en bedrijven meer mijn ding is. Maar hele andere vakrichting he. Nouquote:
Ja maar ook saai soms. Maar het is ook niet altijd het relaxte werk als er wel problemen zijn. Maar ik zit niet te wachten op een job die dan uren stil staat mijn broertje doet dat zou me dood vervelen. Zou aangenomen worden btw. Maar nog ff niet niet leuk voor mij.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
TD is vaak wel een relaxte job.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk echt serieus dat ik dat niet kan, overuren maken en heel veel wel. Maar dat verschil erin mjaaah. Afgezien dat ik op op pad wil zijn naar particulieren en bedrijven meer mijn ding is. Maar hele andere vakrichting he. Nou
Ok applausje voor de zorg mag wel denk weer.
ben er aan gewent hoor maar is wel vroeg nu jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk echt serieus dat ik dat niet kan, overuren maken en heel veel wel. Maar dat verschil erin mjaaah. Afgezien dat ik op op pad wil zijn naar particulieren en bedrijven meer mijn ding is. Maar hele andere vakrichting he. Nou
Ok applausje voor de zorg mag wel denk weer.
Het is hollen of stilstaan,maar wel veel vrijheid lijkt me.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ook saai soms. Maar het is ook niet altijd het relaxte werk als er wel problemen zijn. Maar ik zit niet te wachten op een job die dan uren stil staat mijn broertje doet dat zou me dood vervelen. Zou aangenomen worden btw. Maar nog ff niet niet leuk voor mij.
Nou denk dat is het gedoe met ploegendiensten. Mss ga ik het ook nog wel doen, maar niet mijn voorkeur denk. Het lijkt me echt kut nl.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben er aan gewent hoor maar is wel vroeg nu ja
ik vind het niet erg doe t al jarenquote:Op vrijdag 11 september 2020 04:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk dat is het gedoe met ploegendiensten. Mss ga ik het ook nog wel doen, maar niet mijn voorkeur denk. Het lijkt me echt kut nl.
Nee dat is het helemaal niet, want dan zit je in 1 bedrijf de hele dag. Wat ik deed iig is heel nl duitsland en België doorvaren op gewoon op opdracht, dat is vrijheid en gewoon ff burgerzin of etc tussendoor en geen chef die meekijkt wat je doet. Dat is vrijheid. Service monteur all the way maar ok mss bedenk ik me hier nog even over hoor want beide gedaan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is hollen of stilstaan,maar wel veel vrijheid lijkt me.
Ik denk dat het wennen is. Maar hangt ook helemaal van de sfeer af en collega’squote:Op vrijdag 11 september 2020 04:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind het niet erg doe t al jaren
Dat speelt zeker ook mee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat het wennen is. Maar hangt ook helemaal van de sfeer af en collega’s
lekkker weer gaan werken is gezond voor jequote:Op vrijdag 11 september 2020 04:52 schreef kree het volgende:
Ik weet niet beide gedaan en de keuze tussen beide intern of extern op pad is nog lastig. Ik neig naar het laatste iig
Die was heel snel weer weg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
marioooooooooooooooooooooooo
jammer mag mij nl inhalenquote:
Bezig mee mijn diploma’s zijn er goed genoeg voor nl. Werd afgewezen voor verkeersregelaar terwijl ik dat nou best ff had willen doen. Maarja te duur opleiding en omdat ze weten dat ik pleite ben zodra ik weer werk in mijn richting had. Maar wordt aan gewerkt dat.quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lekkker weer gaan werken is gezond voor je
Jij zou niet meedoen deze maand!quote:Op vrijdag 11 september 2020 04:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jammer mag mij nl inhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |