Je leert het met vallen en opstaan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:35 schreef kree het volgende:
Ik ben ook vrijgezel. Maar broer met kinderen en wordt dr weer een kind geboren nou het hoogtepunt. Maar heb er geen zin in een krijsende baby vast te houden en speen te geven etc
Ik kan er niet mee omgaan, Krijg je hier les mee ofzo als beginnende ouders?
Nou daar gaat het niet om en denk dat dat het verschil zou maken. Maar heb gewoon geen zin in van hou een baby vast was voor mij al eerste keer. Hoe moet ik dat nou weten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:35 schreef mootie het volgende:
Of je wordt gewoon geen ouder. Tis geen verplichting.
IEts meer opletten bij je broer thuis. En vooral als je het niet snapt of weet hoe..... VRAGEN!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou daar gaat het niet om en denk dat dat het verschil zou maken. Maar heb gewoon geen zin in van hou een baby vast was voor mij al eerste keer. Hoe moet ik dat nou weten.
Ja done maar ok ze hebben er 3 hoor nu en laatste is nog heel jong. Maar vindt t maar irritant enzo als ze wat ouder zijn is het minder een probleem.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:39 schreef Rob het volgende:
[..]
IEts meer opletten bij je broer thuis. En vooral als je het niet snapt of weet hoe..... VRAGEN!!
Vraag het een moeder van een kleintje. Die doet veel al instinctief.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:42 schreef kree het volgende:
Nou doe maar baby tips dan voor wie het kennen?
Want ik bak er niks van enzo
Natuurlijk wel is het te leren, Maar ik weet er echt geen reet van.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:42 schreef Rob het volgende:
Omgaan met babys is te leren, en zoals ik al zei.. Je eigen kind is heel wat anders qua gevoel
Een ding belangrijk, als je baby in je armen krijgt altijd hoofdje ondersteunen en zorgen dat het niet kan vallen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
Natuurlijk wel is het te leren, Maar ik weet er echt geen reet van.
Nou in zoverre was het wil jij hem ff flesje geven etc dat soort verhaal. Ikke euh. Haha ja douw die speen wel in hun mond maar weet al niet eens hoe je zo’n kindje goed vast moet houden. Lol ja zeg maar dat ik dan onwijs stupid ben maar weet dat dus echt niet enzo. Ok geleerd hoofdje beetje vasthouden enzo dus kom er wel. Maar is nog niet genoeg denk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:43 schreef Rob het volgende:
[..]
Vraag het een moeder van een kleintje. Die doet veel al instinctief.
oooh je vind het stiekum wel leuk maar bent bang dat je wat fout doetquote:Op vrijdag 11 september 2020 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nou in zoverre was het wil jij hem ff flesje geven etc dat soort verhaal. Ikke euh. Haha ja douw die speen wel in hun mond maar weet al niet eens hoe je zo’n kindje goed vast moet houden. Lol ja zeg maar dat ik dan onwijs stupid ben maar weet dat dus echt niet enzo. Ok geleerd hoofdje beetje vasthouden enzo dus kom er wel. Maar is nog niet genoeg denk.
Nou je was me voor in deze maar die wist ik eerst ook niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:45 schreef Rob het volgende:
[..]
Een ding belangrijk, als je baby in je armen krijgt altijd hoofdje ondersteunen en zorgen dat het niet kan vallen.
Niet knijpen maar rustig ademhalen en lekker in je armen laten liggen.
Gewoon continu blijven vragen. Ze zullen jee cht niet alleen aan je lot overlaten met een kleintje in je armen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nou je was me voor in deze maar die wist ik eerst ook niet.
Na de geboorte is er kraamhulp.quote:Op vrijdag 11 september 2020 02:54 schreef kree het volgende:
Ik denk als je samen ouders gaat worden dan zal dat beetje uitgelegd wel worden?
Maar weet ik niet als oom van.... ik heb geen idee enzo ff zeker niet met baby’s wat ouder wss wel want doe best veel met kinder dingen en liedjes etc. Maar dan zijn ze 9-14 mss
Komt vanzelf. Genoeg familie??? die je vast wel goed advies gaan geven voor tienduizend keer hetzefdequote:Op vrijdag 11 september 2020 02:54 schreef kree het volgende:
Ik denk als je samen ouders gaat worden dan zal dat beetje uitgelegd wel worden?
Maar weet ik niet als oom van.... ik heb geen idee enzo ff zeker niet met baby’s wat ouder wss wel want doe best veel met kinder dingen en liedjes etc. Maar dan zijn ze 9-14 mss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |