quote:
Wat doe jij met b.v. de allernieuwste auto of computer waar allerlei snufjes aan zitten.. Showen...quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je maakt hier een punt en heb dat nooit zo ingezien trouwens. Want hele gezin was nooit zo van over alles elke keer wat vragen en doen. Maar mijn broertje is de eerste met kinderen. En tja het wordt me kwalijk genomen dat ik te weinig vraag dan ineens nu. Maarja ok als je iets verteld dan reageer ik er wel op. Of moet ik nu elke week gaan vragen hoe ging het met de kids. (Kan doen natuurlijk). Maar het boeit me niet zoveel eigenlijk zolang het daar goed gaat. Mss gewoon het aanhoren is genoeg en zeggen ja dat is kut. Tja
Zoals ik al eerder zij.. vraag gewoon en laat ook merken dat je er totaal geen balle verstand van hebt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:20 schreef kree het volgende:
Maar het is wel de waarheid en waarom zou ik ineens 10x meer moeten vragen zolang ik niks hoor vindt ik t best en ga ik uit van dat alles goed gaat? Nouja of ze moesten zeggen m’n tiet werd eruit gezogen ofzo of weet ik veel noem wat. Tja. Het zijn mijn neefjes en nichtjes wel en echt geef erom. Maar ok vertel dan of moet ik elke week gaan vragen hoe gaat het nu? Na denk niet zo ging het nooit.
Als het er al was, Niet boeiend. Que?quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:18 schreef Rob het volgende:
[..]
Wat doe jij met b.v. de allernieuwste auto of computer waar allerlei snufjes aan zitten.. Showen...
Met een baby/kind is dat gevoel 10 keer erger (want je hebt het zelf gemaakt )
quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
Als het er al was, Niet boeiend. Que?
Nou ik denk dat deze het meest verstandige is nog ja, want weet er ook geen reet van. Maar zal het is vragen morgen want nu te laat.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zij.. vraag gewoon en laat ook merken dat je er totaal geen balle verstand van hebt.
Misschien kun je dit beter gewoon tegen je broer en zijn vrouw vertellen? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:20 schreef kree het volgende:
Maar het is wel de waarheid en waarom zou ik ineens 10x meer moeten vragen zolang ik niks hoor vindt ik t best en ga ik uit van dat alles goed gaat? Nouja of ze moesten zeggen m’n tiet werd eruit gezogen ofzo of weet ik veel noem wat. Tja. Het zijn mijn neefjes en nichtjes wel en echt geef erom. Maar ok vertel dan of moet ik elke week gaan vragen hoe gaat het nu? Na denk niet zo ging het nooit.
Trusten Rob.quote:
Nou ja.. Nu opbellen en vragen of alles goed gaat... Je schrok wakker en dacht oh oh er is wat... meteen gebeld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik denk dat deze het meest verstandige is nog ja, want weet er ook geen reet van. Maar zal het is vragen morgen want nu te laat.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Nou ja.. Nu opbellen en vragen of alles goed gaat... Je schrok wakker en dacht oh oh er is wat... meteen gebeld.
Scoor je vast punten mee
quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Nou ja.. Nu opbellen en vragen of alles goed gaat... Je schrok wakker en dacht oh oh er is wat... meteen gebeld.
Scoor je vast punten mee
Beetje al gedaan. Maar als je voor de eerste keer een baby in je armen wordt geworpen voor het eerst. Ja what the hel. En tweeling en 6 weeken couffeuse ook nog om te vroeg geboren en dat was al kut om te zien met al die slangen en dingen. Maar ze zijn er gelukkig goed uit gekomen die zijn nu wat ouder en 3 dochter sinds mei. Maar ok kanootjes maken niet het leuke. Ik weet het wel bij wat oudere kinderen met muziek en Jeuh maken we een feestje van. Maar hoe dat te doen met jonger geen clue.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Misschien kun je dit beter gewoon tegen je broer en zijn vrouw vertellen? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Was je zelf de jongste thuis?quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:29 schreef kree het volgende:
Ik dacht breek ze zo. Dam’n. Nou zal dat meevallen. Maar geen idee. Niemand had mij dat ff verteld nl
De oudste jongen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je zelf de jongste thuis?
Ik ben ook de oudste,en heb vroeger best veel aan de verzorging van broertjes/zusjes gedaan.Flesje geven,luiers,badderen etc.quote:Op vrijdag 11 september 2020 03:34 schreef kree het volgende:
Hoop dat ik dat ff snel nog goed ge-edit heb. Maar ok denk nu duidelijk? Anders vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |