SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Baby bye byequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dezel muziek geeft je nog meer koppijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hou ik me eens in, doe jij hetquote:![]()
![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind de sound of silence van simon en garfunkel mooier en die van mooi wark ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi wark.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind de sound of silence van simon en garfunkel mooier en die van mooi wark ook.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar dit is Down with the sickness!quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind de sound of silence van simon en garfunkel mooier en die van mooi wark ook.![]()
![]()
Dan mag hetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
YouTube kanaal lijkt het soms wel hieroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:55 schreef Moonlight het volgende:
I'll be with you from dusk till dawnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die gast is echt goed!quote:Ook zijn versie van Chandelier!
Alleen zijn diva-gedrag moet hij ff achterwege laten. Was duidelijk een deel van zijn act, maar het heeft hem wel de kop gekost.![]()
Doodse stilteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Carry away by the Moonlight shadowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Being with you feels like penis paradise.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alle deuren hier op slotquote:
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
R.I.P DTS.![]()
I fucking hate clowns, maar heb het helemaal uit geluisterdquote:![]()
![]()
Ja ik dacht ook even dat ik in een ander topic zatquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:56 schreef Dotteke het volgende:
YouTube kanaal lijkt het soms wel hiero
Ik klaag niet![]()
![]()
Ja al tijden veel you tubjes, dacht doe ook ffkes meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja okee, wel weer ff genoeg geweest idd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Plaats maar lekker in het topic daar voor dank u![]()
![]()
Nu even serieus,deze vind ik wel mooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat denk ik nu al dagen MrsL daarom ben ik ook maar mee gaan posten/ Sollyquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Plaats maar lekker in het topic daar voor dank u
MrsL.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Plaats maar lekker in het topic daar voor dank u
Zou uw allen dit nummer eens willen luisteren?
Nummer is 40 jaar oud, zelfde angsten over het milieu en de aarde.
Nu 40 jaar de zelfde angst, het milieu.
Maar veel dichterbij dan ooit, niet het milieu maar BLM en Antifa.
Die steden en economie plat branden, panden plat branden en zelfs bossen plat branden om hun gelijk.![]()
Oke, ga nog ff op zoek aar kerke liedjes
Ik zag het en dan ook nog hele foute ytquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik nu al dagen MrsL daarom ben ik ook maar mee gaan posten/ Solly![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik las net een bericht op de FP over dat activisten een museum in zijn gegaan zijn om alle kunstwerken van "hun" cultuur terug te halen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:10 schreef Punkman het volgende:
Die steden en economie plat branden, panden plat branden en zelfs bossen plat branden om hun gelijk.![]()
![]()
![]()
Zijn meerdere dingen van vroeger die naadloos op deze tijd slaan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:10 schreef Punkman het volgende:
Die steden en economie plat branden, panden plat branden en zelfs bossen plat branden om hun gelijk.
Ik hoorde laatst ook iemand over The Simpsons.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja er zijn filmpjes op Youtube met compilaties van dat The Simpsons de toekomst heel accuraat hebben voorspeld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn meerdere dingen van vroeger die naadloos op deze tijd slaan.
Ik hoorde laatst ook iemand over The Simpsons.
Die over 9/11 is echt fucked up overigens!![]()
![]()
Leuk!!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:03 schreef Punkman het volgende:
Man man, x3....
Dat ik jullie nog muziek moet leren.
Nou, voorruit, omdat ik jullie mag:gesaved
![]()
![]()
Ja mooi hequote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zag het en dan ook nog hele foute yt![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las net een bericht op de FP over dat activisten een museum in zijn gegaan zijn om alle kunstwerken van "hun" cultuur terug te halen!![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteren een Duitse 18 jarige jongen uit zijn mercedes geramd, paar tanden uit zijn bek geslagen en kei hard in zijn ballen getrapt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las net een bericht op de FP over dat activisten een museum in zijn gegaan zijn om alle kunstwerken van "hun" cultuur terug te halen!![]()
Reparetions, wat zijn opa mijn opa heeft geflikt.
Dus ik heb zijn auto genomen.![]()
Morguh trouwens mrLquote:euhh middag moet het ondertussen zijn
Hallo Dotquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh trouwens mrLeuhh middag moet het ondertussen zijn
Ja gaat snel ochtend is zo om"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mensen;dit is niet echt hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Duitse 18 jarige jongen uit zijn mercedes geramd, paar tanden uit zijn bek geslagen en kei hard in zijn ballen getrapt.
Reparetions, wat zijn opa mijn opa heeft geflikt.
Dus ik heb zijn auto genomen.zou zoiets nooit doen.
quote:
Vergeet ik vaak, sarcasme inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen;dit is niet echt hoor.[ link | afbeelding ]zou zoiets nooit doen.![]()
![]()
![]()
Lunchtijd.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Gewoon doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt???
Ohhhhh dan durf ik wel te komen![]()
🥳🥳🥳🥳😁
![]()
![]()
Ja, de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hallo Dot
Ja gaat snel ochtend is zo omWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat staat er op het menu?quote:
R.I.P DTS.![]()
cracker met gekookt eiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat ik een broodje kaas neem.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Smakelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu alleen ei soms wel met kaas en of ham heel soms rosbiefquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ham en/of kaas erop of puur natuur?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dank uquote:
Ook lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso jammie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu alleen ei soms wel met kaas en of ham heel soms rosbief![]()
Rosbief heb ik nog nooit geprobeerd, staat op lijstje nu.![]()
![]()
Zo even jumbo broodjes halen voor ik ga werken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tosti met gebakken ei is ook lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu alleen ei soms wel met kaas en of ham heel soms rosbiefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet jij nooit op je werk Mikey?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo even jumbo broodjes halen voor ik ga werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
R.I.P DTS.![]()
Tosti ham kaas en ei ?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tosti met gebakken ei is ook lekker
Klinkt goed...![]()
![]()
Die heb ik vanavond, van de polier danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op zaterdagquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog steeds niet geprobeerdquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tosti met gebakken ei is ook lekker
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Beter, vaak ook lekkerquote:
Toch eens proberen echt lekker hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat is dus een tosti ham/kaas en ei toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch eens proberen echt lekker hoor
Ik weet, stomme vraag, maar tegenwoordig heb je ook andere tosties.![]()
Ja maak een tosti met Ham en kaas en doe er dan een spiegelei boven opquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat is dus een tosti ham/kaas en ei toch?
Ik weet, stomme vraag, maar tegenwoordig heb je ook andere tosties.
Soms doe ik tussen de tosti ook verse tomaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soul heeft de riedel,die is de gang en de badkamer aan het schilderen,en het wordt nog echt mooi ook nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je jij ookquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
En je hebt niet zoiets van ik ga helpen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
Soul heeft de riedel,die is de gang en de badkamer aan het schilderen,en het wordt nog echt mooi ook nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Die tomaat hoeft van mij niet, maar de rest klinkt heerlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maak een tosti met Ham en kaas en doe er dan een spiegelei boven op
Soms doe ik tussen de tosti ook verse tomaat![]()
![]()
Wij samen klussen is een absolute no go.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt niet zoiets van ik ga helpen?
Kaas dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef jerney het volgende:
[..]
áls ik vlees zou eten, dan niet dát
Dan eerder chorizo ofzo![]()
Oh herkenbaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij samen klussen is een absolute no go.!!!
![]()
Goed bezig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik had crackertjes met kalkoenfilet nu misticanza sla
Ja, je kan natuurlijk op je tosti doe wat je lekker vindt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die tomaat hoeft van mij niet, maar de rest klinkt heerlijk.
Je moet wel gelijk gaan eten anders is je tosti slof van het eiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee,quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij samen klussen is een absolute no go.doe maar niet dan
Cherrytomaatjes, paprika, olijfjes, mais, ui, champignons waren het gister. Oftewel de enige veggie op het menu.quote:![]()
Was wel een goeieBeter dan van die kutdominos
![]()
![]()
quote:❤quote:💋🥳quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Domino's is echt overpriced, en sommige pizza's lijken meer op koekjes doordat er zo debiel veel suiker doorheen zit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Cherrytomaatjes, paprika, olijfjes, mais, ui, champignons waren het gister. Oftewel de enige veggie op het menu.![]()
Was wel een goeieBeter dan van die kutdominos
![]()
Pizza's moet je ook bij een Italiaan halen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Geen puntje? Want die heb je zonet gescored!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:35 schreef Moonlight het volgende:
Ik zo lekker een italiaanse bol met verse roomkaas![]()
![]()
En ze zijn droog!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Domino's is echt overpriced, en sommige pizza's lijken meer op koekjes doordat er zo debiel veel suiker doorheen zit.
En toen ik nog vegan pizza’s bestelde, lag er ooit heel passief agressief een stukjekipfilet
op!
Big fat ate it anyway, fuckers![]()
![]()
Nee ik ben niet wezen winkelenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen puntje? Want die heb je zonet gescored!![]()
![]()
Kunt u even naar deze vrouw kijken? (even de lelijke vent doorspoelen).
U kent haar allemaal.
61 jaar, en dan nog er zo uitzien.![]()
En nu die tosti met ei!![]()
![]()
Maar je zou natuurlijk wel een bakkie koffie kunnen zetten voor haar met een broodje erbij en een zoenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij samen klussen is een absolute no go.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Oh wow, lifegoalsquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:37 schreef Punkman het volgende:
Kunt u even naar deze vrouw kijken? (even de lelijke vent doorspoelen).
U kent haar allemaal.
61 jaar, en dan nog er zo uitzien.![]()
En nu die tosti met ei!![]()
![]()
Kijk dat is Maz altijd goede ideeenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je zou natuurlijk wel een bakkie koffie kunnen zetten voor haar met een broodje erbij en een zoen
Of lekker voor haar koken![]()
Hey Maz
Probleem is dat de meeste pizzeria's van turken zijn en elke pizza is dus 0,25 mm dik en smaakt naar bordkartonquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Pizza's moet je ook bij een Italiaan halen.![]()
Man3 zegFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In Deventer had je ooit een pizzeria die van een Nederlands echtpaar was die ooit een pizza in Italië had gegeten en toen besloten had om hier een restaurantje op te riichten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Pizza's moet je ook bij een Italiaan halen.
Hun pizza's waren echt flinterdun met dito beleg er op. Als je je vork er in zette, knapte die hele pizza gewoon in stukken!Het waren meer hartige crackers!
Okee daar was de prijs dan ook wel naar, maar je moest er meerdere van eten om je maag een beetje te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |