Tosti met gebakken ei is ook lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu alleen ei soms wel met kaas en of ham heel soms rosbief
Eet jij nooit op je werk Mikey?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo even jumbo broodjes halen voor ik ga werken.
Tosti ham kaas en ei ?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tosti met gebakken ei is ook lekker
Op zaterdagquote:
Nog steeds niet geprobeerdquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tosti met gebakken ei is ook lekker
Beter, vaak ook lekkerquote:
Toch eens proberen echt lekker hoorquote:
Maar dat is dus een tosti ham/kaas en ei toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch eens proberen echt lekker hoor
Ja maak een tosti met Ham en kaas en doe er dan een spiegelei boven opquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat is dus een tosti ham/kaas en ei toch?
Ik weet, stomme vraag, maar tegenwoordig heb je ook andere tosties.
Dank je jij ookquote:
En je hebt niet zoiets van ik ga helpen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
Soul heeft de riedel,die is de gang en de badkamer aan het schilderen,en het wordt nog echt mooi ook nog.
quote:
Die tomaat hoeft van mij niet, maar de rest klinkt heerlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maak een tosti met Ham en kaas en doe er dan een spiegelei boven op
Soms doe ik tussen de tosti ook verse tomaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |