Tofurky? Ben je vegan of vegetariėr?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh broodje warm vlees is zo het enige wat ik niet deftig kon veganizen
Was het toch niet helemaal met tofurky
Maak je dat dan op een speciale manier, of gewoon lekker lang laten sudderenquote:
Geen aangebrand vlees meer serveren?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je die eisen van BLM naar restaurants gezien? lijken wel maffia praktijken.
Hij maakt een move naar Gizzy.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef jerney het volgende:
Ander onderwerp! Heeft paultje al een nieuw liefje?
Zeg dat wel, maar ik heb de energie er niet voor dus post wel op mijn eigen tempoquote:
Het is lekker weer, je zou verwachten dat mensen wel lekker naar buiten gaan ofzoquote:
At eerst voor 99% plantaardig en nu 90 ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef shiitake het volgende:
[..]
Tofurky? Ben je vegan of vegetariėr?
Ik, vegetariėr overigens.
Sudderen als een malle! Rendang is ook lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je dat dan op een speciale manier, of gewoon lekker lang laten sudderen
Buitenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is lekker weer, je zou verwachten dat mensen wel lekker naar buiten gaan ofzo
Wat doe jij hier danquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is lekker weer, je zou verwachten dat mensen wel lekker naar buiten gaan ofzo
Buiten is engquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En is het spannend op je kanyokr?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zit nog wel even op kanyokr
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef jerney het volgende:
[..]
At eerst voor 99% plantaardig en nu 90 ofzo.Nooit echt hardcore vegan geweest al kon ik wel dronken rants geven soms
![]()
Zit dat wel ergonomisch verantwoord?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zit nog wel even op kantoor
quote:
Ohhhh spannendquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij maakt een move naar Gizzy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |