Helemaal mee eens, die trolls benadelen zowel mij als dat restaurant, en vind het kutter voor dat restaurant dan voor mezelf tbh.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar voor hun ook niet leuk. Zulke dingen kost geld en tijd
Lekker kluivenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Getver nee. Kippenpoten vind ik vreselijk.
Jaaaaaa ohhhh ik kan niet wachten op dat topicquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien gaat hij toch voor Jaq, meisjes plagen is kusjes vragen.
Wat kan jij waarderen dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Getver nee. Kippenpoten vind ik vreselijk.
Van de week zelf stoofvlees gemaakt, en dan op een vers broodje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat kan jij waarderen dan?
Broodje warm vlees, of een half stokbroodje gezond?
Ik heb altijd belegen kaasquote:
Heb je die eisen van BLM naar restaurants gezien? lijken wel maffia praktijken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, die trolls benadelen zowel mij als dat restaurant, en vind het kutter voor dat restaurant dan voor mezelf tbh.
Heb ik nu nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week zelf stoofvlees gemaakt, en dan op een vers broodje.
Nee niet gezien, vertel?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je die eisen van BLM naar restaurants gezien? lijken wel maffia praktijken.
Oh, dat is ook lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week zelf stoofvlees gemaakt, en dan op een vers broodje.
Ohhh broodje warm vlees is zo het enige wat ik niet deftig kon veganizenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat kan jij waarderen dan?
Broodje warm vlees, of een half stokbroodje gezond?
Riblappenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, dat is ook lekker.
Welk vlees heb je gebruikt?
Geen aangebrande pannekoeken meer?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je die eisen van BLM naar restaurants gezien? lijken wel maffia praktijken.
Eyooooquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:03 schreef Moonlight het volgende:
Boem boem boem i want you in my room
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |