Oh wtfquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Betere ervaringen met Chinezen dan met de Turken hier though.
Tijd terug kwam er zo'n turk naar mij toe van een eettent, was weer een troll bestelling. Ik leg het verhaal uit, toen was't "Ja het zal wel, dit flik je niet meer man, volgende keer betaal je het gewoon"Echt krijg dan jeuk aan je ballen man.
Oh neeee niet doen! Zieliggghquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:57 schreef Punkman het volgende:
Maar kunnen we ophouden over eten?
Sta op het punt om de slagerij helemaal leeg te kopen met hun warme kippedingen.
DOE!quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:57 schreef Punkman het volgende:
Sta op het punt om de slagerij helemaal leeg te kopen met hun warme kippedingen.
Fijn toch. Netjes zijn ze hier ook wel hoor, maar op een of andere manier vind ik hun patat niet lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier in Leeuwarden hebben we er meerderen.
Netjes, schoon, goedkoop, vriendelijk en echt goede kwaliteit aan snacks.
Nee die gaat jou vanavond nog gewoon op schoot trekkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef jerney het volgende:
Ander onderwerp! Heeft paultje al een nieuw liefje?
Misschien gaat hij toch voor Jaq, meisjes plagen is kusjes vragen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef jerney het volgende:
Maar voor hun ook niet leuk. Zulke dingen kost geld en tijdquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Betere ervaringen met Chinezen dan met de Turken hier though.
Tijd terug kwam er zo'n turk naar mij toe van een eettent, was weer een troll bestelling. Ik leg het verhaal uit, toen was't "Ja het zal wel, dit flik je niet meer man, volgende keer betaal je het gewoon"Echt krijg dan jeuk aan je ballen man.
Lekker tochquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:57 schreef Punkman het volgende:
Getver nee. Kippenpoten vind ik vreselijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wil je ook een kippenpoot?![]()
Of 2?
Beter dan andersom I guessquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee die gaat jou vanavond nog gewoon op schoot trekken
Zijn rechterhand.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef jerney het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |