Het halve BNerschap bestaat uit ongemeend je excuses aanbieden, weet je toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:08 schreef mazaru het volgende:
Nou Akwasi doet een Grapperhausje. Excuses aanbieden voor het dreigen met doodtrappen van Zwarte Piet en de aanklacht wordt geseponeerd.
WTF!! Wat is dit voor een land geworden?
Wat een mietjes!quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:08 schreef mazaru het volgende:
Nou Akwasi doet een Grapperhausje. Excuses aanbieden voor het dreigen met doodtrappen van Zwarte Piet en de aanklacht wordt geseponeerd.
E-he-he-yoooooooooquote:
Belachelijk ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:08 schreef mazaru het volgende:
Ik ook maar heb wel lekker de boel open.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is idd wel lekker zonnig weer, maar ik blijf binnen
Ga ik toch ook eens proberen. Even een bank overvallen en als ze je pakken dan geef je het geld terug en zeg je dat je het niet zo bedoelde en heel veel spijt hebt van je onbezonnen daadje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het halve BNerschap bestaat uit ongemeend je excuses aanbieden, weet je toch?
Elke maaltijd is er eentjequote:Op vrijdag 11 september 2020 13:07 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik eet ook weleens vegan, maar dan is het vaak toevallig dat het zo uitkomt en niet bewust.
Dat kan nu wel iddquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook maar heb wel lekker de boel open.
Je gulp telt niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook maar heb wel lekker de boel open.
Precies "Het was niet mijn bedoeling de bank te overvallen ik deed dit vanuit mijn emotie en wil hier mijn OPRECHTE excuses voor aanbieden"quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga ik toch ook eens proberen. Even een bank overvallen en als ze je pakken dan geef je het geld terug en zeg je dat je het niet zo bedoelde en heel veel spijt hebt van je onbezonnen daadje.
Wordt je niet gepakt heb je mooi een extraatje
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2569141/10/25#p195001274]vrijdag 11 september 2020 13:03[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/165210]mootie[/url] het volgende:
Echt wel, altijd lekker wat frisse lucht door mijn huis.quote:
Ik ben nooit zo’n enorme vleesfan geweest... op bacon enzo naquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef mootie het volgende:
Ik eet ook lang niet elke dag vlees, maar tis wel erg lekker soms.
Sowieso, sommige hebben geloof ik de boel 24/7 dichtquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, altijd lekker wat frisse lucht door mijn huis.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies "Het was niet mijn bedoeling de bank te overvallen ik deed dit vanuit mijn emotie en wil hier mijn OPRECHTE excuses voor aanbieden"
Politieagenten: FOEI NIET MEER DOEN.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
E-he-he-yooooooooo
TILL I COME AND I WANNA GO HO-OME.
DEH. MISSEDE MISSEDE MISSEDE MISSEDE MISSEDE-E-E-YOOOO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |