SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die 2 uur is ook echt zo om lijkt het welquote:
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Huh waarom een link naar dit topic in dit topic?quote:
Ahh, ben benieuwd. Is voor hem ook wel apart om dan nu ineens een nieuw nummer te moeten schrijven wetende dat het voor het ESF is, terwijl hij Grow zijn mooiste song ooit vond.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:48 schreef Dave het volgende:
Jeangu nu op npo1.
Hij is bezig met z’n nieuwe ESF-nummer, losse creatieve dingen, maar heeft nog niet 1 ding.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die 2 uur is ook echt zo om lijkt het welMaar die theorie
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik was aan TrustNobody begonnen maar bijna 2 uur ? Toch net iets te lang voor mij,quote:
Echt doen. Veel groenten, lekkere kruiden en dat ei kan je ook nog iets langer in de pan leggen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:45 schreef Dave het volgende:
Ik dacht shakwattuh? Maar het plaatje met een half gestold ei heeft me nog niet overtuigd.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:50 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ja Annemieke's podcast is ook zeker aan te raden, en wel een stukje korterquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was aan TrustNobody begonnen maar bijna 2 uur ? Toch net iets te lang voor mij,
Maar ik heb wel Annemieke haar podcast gevonden waar ze met mensen over muziek praat.
Voor 1 pan shakshuka is 1 tl in totaal wel heel weinig, dus dan gewoon een theelepel van elkquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
Daar gaan we weer:
- 1 tl cayennepeper, komijnzaad, chilipoeder en paprikapoeder
Ik zou zeggen een theelepel van elk, of bedoelen ze 1 theelepel totaal?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Maar jij bent een vrouw. Die kunnen 2 dingen tegelijk zonder de focus te verliezen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms zitten ze ook gewoon een beetje onderling te lullen enzo, maar dan doe ik gewoon even snel iets anders terwijl het geluid nog loopt.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:02 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Doet ie nog wat? Anders zou het wel kunnen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
'Wie is deze man' op Opsporing Verzocht doet me denken aan Victor Reinier
Van elkquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
Daar gaan we weer:
Ondertussen bij Dave in de keuken:quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
Daar gaan we weer:
Over Liechtenstein gesproken :quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:53 schreef Em31 het volgende:
Liechtenstein op voorsprong in de topper tegen San Marino
Oh ja ook met dat van die cups waar we het even terug over hadden. Moest een cup feta in. Alsof je feta in zo'n cup gaat zitten drukkenquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Van elk
Maar zie nu wel voor me hoe je alles tegelijkertijd op een theelepel probeert te krijgen
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ondertussen bij Dave in de keuken:
[ afbeelding ]
Ooohhhh ik kom er wel aan zodra jullie het brandje geblust hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We helpen Dave met koken.
Moment, even de brandblusser halen.
Ik heb maar een film opgezet. Short Circuit, stond al jaren in de kast maar nooit gezienquote:
We zjjn Liechtenstein tegen San Marino aan het kijken samen met @Em31quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb maar een film opgezet. Short Circuit, stond al jaren in de kast maar nooit gezien
Ohjaquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja ook met dat van die cups waar we het even terug over hadden. Moest een cup feta in. Alsof je feta in zo'n cup gaat zitten drukken
Wat doen die met elkaar?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We zjjn Liechtenstein tegen San Marino aan het kijken samen met @:Em31
Wel gezellig hequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We zjjn Liechtenstein tegen San Marino aan het kijken samen met @:Em31
Alfquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij waren een knikkerbaan aan het maken.quote:
We zijn aan het afwachten of Dave zijn kookpoging overleeftquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij waren een knikkerbaan aan het maken.
Heb ik hier nog iets gemist?
Ohhh dacht al zoietsquote:
Slaat dat op het proces zelf of het eindresultaat?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zijn aan het afwachten of Dave zijn kookpoging overleeft
Valentina speelt in de spits.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh dacht al zoietsWist niet eens dat die teams hadden
Op zich altijd wel goede teams om tegen te spelen, vooral om je doelsaldo wat op te krikken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh dacht al zoietsWist niet eens dat die teams hadden
Beidequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Slaat dat op het proces zelf of het eindresultaat?
Jammer dat Malta niet meer zo`n doelpunten kanon is. Ik kijk naar jullie Spanjequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op zich altijd wel goede teams om tegen te spelen, vooral om je doelsaldo wat op te krikken.
Ohh *schakelt toch even in*quote:
Heb 'm trouwens 2xquote:
Ja maar tegen elkaar...quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op zich altijd wel goede teams om tegen te spelen, vooral om je doelsaldo wat op te krikken.
Snap ik, ben door alle Ruveals vandaag helemaal hyperrquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:24 schreef Meridiaan het volgende:
Ben al de hele dag RPDR s12 aan het kijken.
Malta was maar één keer een doelpuntenkanon. Ik eis een onderhoud tussen @Strani en de premier van Spanje.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat Malta niet meer zo`n doelpunten kanon is. Ik kijk naar jullie Spanje
@Em31 begon erover. Ik heb ook de ballen verstand van voetbal.quote:
De speaker (quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Net of je Volendam tegen Urk laat spelen...
Nicequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Em31 begon erover. Ik heb ook de ballen verstand van voetbal.
Ziggo 14 is nu een schakelkanaalquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
Waar kijk je dat Liechtenstein San Marino gedoe eigenlijk?
Was het deze ? Dit is toch wel voetbalgeschiedenisquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De speaker () van Urk werd ooit geschorst door de KNVB.
Hij had geroepen: “In de kleedkamer van de scheidsrechter is een bril gevonden. Wil de rechtmatige eigenaar zich melden in de bestuurskamer?”
Nice!quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben the Italian job aan het kijken.
Hadden ze gisteren nu poupee de cire poupee de son op het eind ?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:33 schreef Fred_B het volgende:
J’aime La Vie bij Vive Le Vélo. Het ESF komt daar flink aan bod
Gisteren keek ik het Nederlands Elftal, dus geen ideequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hadden ze gisteren nu poupee de cire poupee de son op het eind ?
Joop is volgens mij geen scheidsrechter gewordenquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was het deze ? Dit is toch wel voetbalgeschiedenis
En jij had het over Vive Le Vélo en ik over de Avondetappe. Maar de avondetappe had ook iets heel bekends aan het eindquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gisteren keek ik het Nederlands Elftal, dus geen idee![]()
Net waren er ook nog even beelden van een juichende Sandra aan het einde van de puntentelling
Engelse recepten gebruik ik sowieso niet. 1 cup of dit, 2 ounce of dat. Veel teveel gereken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude series spelen ze ook wel eens versneld af, zodat er meer reclame tussen kanquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb 'm trouwens 2x
Kwam er later pas achter dat ze de afleveringen met zo'n 2 tot 3 minuten hebben ingekort.
Was aan het kijken dacht "hey, daar zat toch nog een scene tussen?"...
Maar de DVD versie is wel netjes zo'n 22 tot 24 minuten per aflevering.
Heb trouwens ook de DVD-set (nog in de folie)![]()
Zal vast iets met reclame te maken hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Oude series spelen ze ook wel eens versneld af, zodat er meer reclame tussen kan
Is dat met die mini's?quote:
die zijn leuk jaquote:
Ooh die zag ik in je bericht voorbij komen. Toch maar eens luisteren...quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap ik, ben door alle Ruveals vandaag helemaal hyperr![]()
(Of was het gister? Net twee uur pruikentijd geluisterd in elk geval
![]()
)
Hoe is t met je vader? Beetje hersteld al?quote:
De avondetappe sloot in de tijd van Mart altijd af met Dalidaquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En jij had het over Vive Le Vélo en ik over de Avondetappe. Maar de avondetappe had ook iets heel bekends aan het eind
Hij moet het nog rustig aan doen, maar dat kan hij nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe is t met je vader? Beetje hersteld al?
haai! voel je al wat beter?quote:
Zoals ik eigenlijk al verwachtte heb ik nergens meer last van. Ben ook gewoon zoals gepland bij een vriendin van me wezen eten. Ben net weer terug.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zoals ik eigenlijk al verwachtte heb ik nergens meer last van. Ben ook gewoon zoals gepland bij een vriendin van me wezen eten. Ben net weer terug.
https://www.npostart.nl/n(...)09-2020/POW_04672380quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De avondetappe sloot in de tijd van Mart altijd af met Dalida
Bedoel je die?
Rustig aan doen kan voor sommige mensen lastig zijn jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij moet het nog rustig aan doen, maar dat kan hij niet
Vandaag had ie wel pijn in zijn schouder, geen idee echter waar dat door kwam.
Goedenavond maneschijn!quote:
Ah gezellig!quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zoals ik eigenlijk al verwachtte heb ik nergens meer last van. Ben ook gewoon zoals gepland bij een vriendin van me wezen eten. Ben net weer terug.
Met behulp van Shazamquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/n(...)09-2020/POW_04672380
De laatste paar seconden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |