SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die 2 uur is ook echt zo om lijkt het welquote:
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Huh waarom een link naar dit topic in dit topic?quote:
Ahh, ben benieuwd. Is voor hem ook wel apart om dan nu ineens een nieuw nummer te moeten schrijven wetende dat het voor het ESF is, terwijl hij Grow zijn mooiste song ooit vond.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:48 schreef Dave het volgende:
Jeangu nu op npo1.
Hij is bezig met z’n nieuwe ESF-nummer, losse creatieve dingen, maar heeft nog niet 1 ding.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die 2 uur is ook echt zo om lijkt het welMaar die theorie
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik was aan TrustNobody begonnen maar bijna 2 uur ? Toch net iets te lang voor mij,quote:
Echt doen. Veel groenten, lekkere kruiden en dat ei kan je ook nog iets langer in de pan leggen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:45 schreef Dave het volgende:
Ik dacht shakwattuh? Maar het plaatje met een half gestold ei heeft me nog niet overtuigd.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:50 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ja Annemieke's podcast is ook zeker aan te raden, en wel een stukje korterquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was aan TrustNobody begonnen maar bijna 2 uur ? Toch net iets te lang voor mij,
Maar ik heb wel Annemieke haar podcast gevonden waar ze met mensen over muziek praat.
Voor 1 pan shakshuka is 1 tl in totaal wel heel weinig, dus dan gewoon een theelepel van elkquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
Daar gaan we weer:
- 1 tl cayennepeper, komijnzaad, chilipoeder en paprikapoeder
Ik zou zeggen een theelepel van elk, of bedoelen ze 1 theelepel totaal?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Maar jij bent een vrouw. Die kunnen 2 dingen tegelijk zonder de focus te verliezen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms zitten ze ook gewoon een beetje onderling te lullen enzo, maar dan doe ik gewoon even snel iets anders terwijl het geluid nog loopt.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:02 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Doet ie nog wat? Anders zou het wel kunnen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:39 schreef Koen66 het volgende:
'Wie is deze man' op Opsporing Verzocht doet me denken aan Victor Reinier
Van elkquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
Daar gaan we weer:
Ondertussen bij Dave in de keuken:quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
Daar gaan we weer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |