Valentina speelt in de spits.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh dacht al zoietsWist niet eens dat die teams hadden
Op zich altijd wel goede teams om tegen te spelen, vooral om je doelsaldo wat op te krikken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh dacht al zoietsWist niet eens dat die teams hadden
Beidequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Slaat dat op het proces zelf of het eindresultaat?
Jammer dat Malta niet meer zo`n doelpunten kanon is. Ik kijk naar jullie Spanjequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op zich altijd wel goede teams om tegen te spelen, vooral om je doelsaldo wat op te krikken.
Ohh *schakelt toch even in*quote:
Heb 'm trouwens 2xquote:
Ja maar tegen elkaar...quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op zich altijd wel goede teams om tegen te spelen, vooral om je doelsaldo wat op te krikken.
Snap ik, ben door alle Ruveals vandaag helemaal hyperrquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:24 schreef Meridiaan het volgende:
Ben al de hele dag RPDR s12 aan het kijken.
Malta was maar één keer een doelpuntenkanon. Ik eis een onderhoud tussen @Strani en de premier van Spanje.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat Malta niet meer zo`n doelpunten kanon is. Ik kijk naar jullie Spanje
@Em31 begon erover. Ik heb ook de ballen verstand van voetbal.quote:
De speaker (quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Net of je Volendam tegen Urk laat spelen...
Nicequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Em31 begon erover. Ik heb ook de ballen verstand van voetbal.
Ziggo 14 is nu een schakelkanaalquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
Waar kijk je dat Liechtenstein San Marino gedoe eigenlijk?
Was het deze ? Dit is toch wel voetbalgeschiedenisquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De speaker () van Urk werd ooit geschorst door de KNVB.
Hij had geroepen: “In de kleedkamer van de scheidsrechter is een bril gevonden. Wil de rechtmatige eigenaar zich melden in de bestuurskamer?”
Nice!quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben the Italian job aan het kijken.
Hadden ze gisteren nu poupee de cire poupee de son op het eind ?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:33 schreef Fred_B het volgende:
J’aime La Vie bij Vive Le Vélo. Het ESF komt daar flink aan bod
Gisteren keek ik het Nederlands Elftal, dus geen ideequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hadden ze gisteren nu poupee de cire poupee de son op het eind ?
Joop is volgens mij geen scheidsrechter gewordenquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was het deze ? Dit is toch wel voetbalgeschiedenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |