Over Liechtenstein gesproken :quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:53 schreef Em31 het volgende:
Liechtenstein op voorsprong in de topper tegen San Marino
Oh ja ook met dat van die cups waar we het even terug over hadden. Moest een cup feta in. Alsof je feta in zo'n cup gaat zitten drukkenquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Van elk
Maar zie nu wel voor me hoe je alles tegelijkertijd op een theelepel probeert te krijgen
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ondertussen bij Dave in de keuken:
[ afbeelding ]
Ooohhhh ik kom er wel aan zodra jullie het brandje geblust hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We helpen Dave met koken.
Moment, even de brandblusser halen.
Ik heb maar een film opgezet. Short Circuit, stond al jaren in de kast maar nooit gezienquote:
We zjjn Liechtenstein tegen San Marino aan het kijken samen met @Em31quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb maar een film opgezet. Short Circuit, stond al jaren in de kast maar nooit gezien
Ohjaquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja ook met dat van die cups waar we het even terug over hadden. Moest een cup feta in. Alsof je feta in zo'n cup gaat zitten drukken
Wat doen die met elkaar?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We zjjn Liechtenstein tegen San Marino aan het kijken samen met @:Em31
Wel gezellig hequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We zjjn Liechtenstein tegen San Marino aan het kijken samen met @:Em31
Alfquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ondertussen bij Dave in de keuken:
[ afbeelding ]
Wij waren een knikkerbaan aan het maken.quote:
We zijn aan het afwachten of Dave zijn kookpoging overleeftquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij waren een knikkerbaan aan het maken.
Heb ik hier nog iets gemist?
Ohhh dacht al zoietsquote:
Slaat dat op het proces zelf of het eindresultaat?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zijn aan het afwachten of Dave zijn kookpoging overleeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |