En jij had het over Vive Le Vélo en ik over de Avondetappe. Maar de avondetappe had ook iets heel bekends aan het eindquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gisteren keek ik het Nederlands Elftal, dus geen idee![]()
Net waren er ook nog even beelden van een juichende Sandra aan het einde van de puntentelling
Engelse recepten gebruik ik sowieso niet. 1 cup of dit, 2 ounce of dat. Veel teveel gereken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ondertussen bij Dave in de keuken:
[ afbeelding ]
Oude series spelen ze ook wel eens versneld af, zodat er meer reclame tussen kanquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb 'm trouwens 2x
Kwam er later pas achter dat ze de afleveringen met zo'n 2 tot 3 minuten hebben ingekort.
Was aan het kijken dacht "hey, daar zat toch nog een scene tussen?"...
Maar de DVD versie is wel netjes zo'n 22 tot 24 minuten per aflevering.
Heb trouwens ook de DVD-set (nog in de folie)![]()
Zal vast iets met reclame te maken hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Oude series spelen ze ook wel eens versneld af, zodat er meer reclame tussen kan
Is dat met die mini's?quote:
die zijn leuk jaquote:
Ooh die zag ik in je bericht voorbij komen. Toch maar eens luisteren...quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap ik, ben door alle Ruveals vandaag helemaal hyperr![]()
(Of was het gister? Net twee uur pruikentijd geluisterd in elk geval
![]()
)
Hoe is t met je vader? Beetje hersteld al?quote:
De avondetappe sloot in de tijd van Mart altijd af met Dalidaquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En jij had het over Vive Le Vélo en ik over de Avondetappe. Maar de avondetappe had ook iets heel bekends aan het eind
Hij moet het nog rustig aan doen, maar dat kan hij nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe is t met je vader? Beetje hersteld al?
haai! voel je al wat beter?quote:
Zoals ik eigenlijk al verwachtte heb ik nergens meer last van. Ben ook gewoon zoals gepland bij een vriendin van me wezen eten. Ben net weer terug.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zoals ik eigenlijk al verwachtte heb ik nergens meer last van. Ben ook gewoon zoals gepland bij een vriendin van me wezen eten. Ben net weer terug.
https://www.npostart.nl/n(...)09-2020/POW_04672380quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De avondetappe sloot in de tijd van Mart altijd af met Dalida
Bedoel je die?
Rustig aan doen kan voor sommige mensen lastig zijn jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij moet het nog rustig aan doen, maar dat kan hij niet
Vandaag had ie wel pijn in zijn schouder, geen idee echter waar dat door kwam.
Goedenavond maneschijn!quote:
Ah gezellig!quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zoals ik eigenlijk al verwachtte heb ik nergens meer last van. Ben ook gewoon zoals gepland bij een vriendin van me wezen eten. Ben net weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |