SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Daarom tagliatelle er ook wat later bij doenquote:Op zondag 6 september 2020 13:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je het recept volgt staat dan je tagliatelle te verpieteren
Ja en sowieso pas beginnen met koken als je saus af isquote:Op zondag 6 september 2020 13:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom tagliatelle er ook wat later bij doen
Daar heeft Aquarium zowaar een verstandig idee.quote:Op zondag 6 september 2020 13:17 schreef Dave het volgende:
Akwasi heeft uiteindelijk na alle ophef z'n twitter account toch maar offline gehaald.
Jij weetquote:Op zondag 6 september 2020 13:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en sowieso pas beginnen met koken als je saus af is
quote:Op zondag 6 september 2020 13:18 schreef Dave het volgende:
Jullie maken wel het hele recept nu anders he?
Wie volgt er dan ook precies een recept?quote:Op zondag 6 september 2020 13:18 schreef Dave het volgende:
Jullie maken wel het hele recept nu anders he?
Oh ik had gehoopt op boerenkoolstamppotquote:Op zondag 6 september 2020 13:19 schreef H_T het volgende:
[..]En aan het eind eet Meke vanavond bami met foe yong hai
En niet te vreten vegetarische hamblokjes.quote:Op zondag 6 september 2020 13:19 schreef H_T het volgende:
Jij, met je 800g tomatenblokjes!quote:Op zondag 6 september 2020 13:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie volgt er dan ook precies een recept?
quote:Op zondag 6 september 2020 13:19 schreef H_T het volgende:
Nee, ik deelde gewoon iets grappigs wat ik tegenkwam, ik had allang de boodschappen in m'n mandje liggenquote:
Mogge! Heb je van de week nog zin in pasta toevallig? @Meke houdt wat over waarschijnlijk.quote:
Nee precies, ik zie een recept ook vaak meer als een soort leidraad en pas dan aan wat ik lekkerder vind of me logischer lijktquote:Op zondag 6 september 2020 13:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ie 'm offline laat en ook geen andere mediaoptredens meer doet.quote:Op zondag 6 september 2020 13:17 schreef Dave het volgende:
Akwasi heeft uiteindelijk na alle ophef z'n twitter account toch maar offline gehaald.
Noem het maar grappig, het gaat er al een topic lang over!quote:Op zondag 6 september 2020 13:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik deelde gewoon iets grappigs wat ik tegenkwam, ik had allang de boodschappen in m'n mandje liggen
En specifiek de blokjes, want de lapjes willen we hier houdenquote:Op zondag 6 september 2020 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
En niet te vreten vegetarische hamblokjes.
quote:Op zondag 6 september 2020 13:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Mogge! Heb je van de week nog zin in pasta toevallig? @:Meke houdt wat over waarschijnlijk.
Grappig? We zitten hier helemaal onze hersens te kraken om je te helpen!quote:Op zondag 6 september 2020 13:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik deelde gewoon iets grappigs wat ik tegenkwam, ik had allang de boodschappen in m'n mandje liggen
Ik kook ook heel vaak twee dagen achter elkaar hetzelfde in verband met boodschappenquote:Op zondag 6 september 2020 13:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, ik zie een recept ook vaak meer als een soort leidraad en pas dan aan wat ik lekkerder vind of me logischer lijkt
Wat een lastige vraag.quote:Op zondag 6 september 2020 13:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Mogge! Heb je van de week nog zin in pasta toevallig? @:Meke houdt wat over waarschijnlijk.
Ja ik weet wel hoe ik leven in een topic moet brengen.quote:Op zondag 6 september 2020 13:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Noem het maar grappig, het gaat er al een topic lang over!
Oh, dan is is dit wel een goed recept als je van veganistische stooflappen met rode bieten houdt.quote:Op zondag 6 september 2020 13:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, ik zie een recept ook vaak meer als een soort leidraad en pas dan aan wat ik lekkerder vind of me logischer lijkt
Ja ik was er allang uit hoorquote:Op zondag 6 september 2020 13:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Grappig? We zitten hier helemaal onze hersens te kraken om je te helpen!
Nou ik houd niet echt van bieten maar dit recept zou ik wel lusten hoorquote:Op zondag 6 september 2020 13:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, dan is is dit wel een goed recept als je van veganistische stooflappen met rode bieten houdt.
Ja tweede dag is dan lekkerder inderdaadquote:Op zondag 6 september 2020 13:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kook ook heel vaak twee dagen achter elkaar hetzelfde in verband met boodschappenWaarschijnlijk die tagliatellelasagne ook. Heeft ook wel een voordeel want de tweede dag is dan altijd lekkerder
De volgende discussie gaat waarschijnlijk zijn dat er wèl witte kruidnoten zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 13:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet wel hoe ik leven in een topic moet brengen.
Bij de zoetigheden hebben ze ook weer een nieuwe categorie, kunnen we het ook wel nog even over hebben?![]()
https://www.ah.nl/producten/snoep-koek-chips/sint-lekkernijen
Je hebt wel bamiham nodig ja, dat weet iedereenquote:Op zondag 6 september 2020 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
En niet te vreten vegetarische hamblokjes.
Als het recept er logisch uitziet en ik maak het gerecht voor het eerst volg ik wel het recept jaquote:Op zondag 6 september 2020 13:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik eet alleen dus haal dan altijd boodschappen voor twee personen. Ook handig als er eens iemand mee wil etenquote:Op zondag 6 september 2020 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja tweede dag is dan lekkerder inderdaadEn inderdaad handig, want veel recepten gaan voor 4 personen uit vaak
Jaaaaaaa dat is het perfecte recept daarvoorquote:Op zondag 6 september 2020 13:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, dan is is dit wel een goed recept als je van veganistische stooflappen met rode bieten houdt.
RACISTISCHquote:Op zondag 6 september 2020 13:25 schreef Dave het volgende:
[..]
De volgende discussie gaat waarschijnlijk zijn dat er wèl witte kruidnoten zijn.
Dat maakt de vraag alleen maar lastiger.quote:Op zondag 6 september 2020 13:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je niet van tomaten houdt, kan je beter overslaan.
Ja ik dat tweede ook meestalquote:Op zondag 6 september 2020 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt wel bamiham nodig ja, dat weet iedereen
[..]
Als het recept er logisch uitziet en ik maak het gerecht voor het eerst volg ik wel het recept jaDaarna ga ik er eventueel aan kloten, maar pas als ik geproefd heb
Ja echt ideaal dan zoquote:Op zondag 6 september 2020 13:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik eet alleen dus haal dan altijd boodschappen voor twee personen. Ook handig als er eens iemand mee wil eten
Ik pak ook wel regelmatig een recept met vlees en vervang dat dan door iets vegetarisch of laat het wegquote:Op zondag 6 september 2020 13:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik dat tweede ook meestalMaar ik pas ook wel eens iets aan als ik iets niet lust
Of als het me te lang duurt
Ja dat heb ik nu dus ook, want er was een gerecht met baconquote:Op zondag 6 september 2020 13:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik pak ook wel regelmatig een recept met vlees en vervang dat dan door iets vegetarisch of laat het wegZo heb je online veel meer keuze uit recepten.
De bruine heten puur, alsof wij onzuiver zijnquote:
Wat een rampquote:Op zondag 6 september 2020 13:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook leuk
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een Marauder's Map-puzzel van 1000 stukjes
quote:Op zondag 6 september 2020 13:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu dus ook, want er was een gerecht met baconMaar maak daar nu mozzarella van denk ik
Ja is vaak maar een heel kleine aanpassing die je dan hoeft te makenquote:Op zondag 6 september 2020 13:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu dus ook, want er was een gerecht met baconMaar maak daar nu mozzarella van denk ik
Nee preciesquote:Op zondag 6 september 2020 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja is vaak maar een heel kleine aanpassing die je dan hoeft te makenTerwijl je die recepten dan niet had gevonden als je puur op vegetarisch zoekt
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 6 september 2020 13:35 schreef Meke het volgende:
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ahhh die podcast ga ik ook luisterenSPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 13:37 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
Dit verdient een..SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 6 september 2020 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
Dat kun je toch niet zomaar zeggen?! Gaat zelfs voor een spoiler wel heel ver hoor, je verpest zo de lol voor iedereenSPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Note?quote:
quote:Op zondag 6 september 2020 13:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ja sorry, overenthousiastquote:Op zondag 6 september 2020 13:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet zomaar zeggen?! Gaat zelfs voor een spoiler wel heel ver hoor, je verpest zo de lol voor iedereen
quote:Op zondag 6 september 2020 13:41 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ook van jouquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 13:41 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ja helemaal terecht. Ik heb mijn spoiler ook maar aangepast naar hoe jij nu snel de spoiler hebt veranderd zodat mensen dit niet meer hoeven te zienquote:Op zondag 6 september 2020 13:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja sorry, overenthousiast![]()
Excuses voor iedereen die het gezien heeft
quote:Op zondag 6 september 2020 13:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor iedereen die te lui is om terug te lezen, dit gesprek gaat nog steeds over WIDM :7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 13:44 schreef Dave het volgende:
Ja heb hem net ook aangepastquote:Op zondag 6 september 2020 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja helemaal terecht. Ik heb mijn spoiler ook maar aangepast naar hoe jij nu snel de spoiler hebt veranderd zodat mensen dit niet meer hoeven te zien
Hij is leukquote:
Hmm, bij mij komt hij gewoon automagisch bovenaan m'n playlistquote:Op zondag 6 september 2020 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan de podcast niet vinden. Laatste wat ik vind op de site is het interview met Rik
Oh, die. Ik dacht dat Trust Nobody een nieuwe hadquote:Op zondag 6 september 2020 13:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm, bij mij komt hij gewoon automagisch bovenaan m'n playlist![]()
Hier staat 'ie ook: https://www.nporadio2.nl/podcasts/de-wie-is-de-mol-podcast
Nee, dat is morgenochtend 6u!quote:Op zondag 6 september 2020 14:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, die. Ik dacht dat Trust Nobody een nieuwe had
SPOILER: WIDMpodcastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Het zou mij niets verbazenquote:Op zondag 6 september 2020 14:01 schreef Dave het volgende:
Heeft Trump nu echt ooit een donkere acteur ingehuurd die Obama moest spelen, om hem te kunnen ontslaan?
[ afbeelding ]
Dus we kunnen om de dag allemaal een keer langskomenquote:Op zondag 6 september 2020 13:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik eet alleen dus haal dan altijd boodschappen voor twee personen. Ook handig als er eens iemand mee wil eten
Ja, zoiets.quote:Op zondag 6 september 2020 15:02 schreef Em31 het volgende:
Even de start kijken, Hamilton weg zien rijden en maar weer teug naar de tour.
Zag het al in het topic voorbij komen. Gelukkig hier gewoon tv.quote:
En Verstappen weg zien zakken...quote:Op zondag 6 september 2020 15:02 schreef Em31 het volgende:
Even de start kijken, Hamilton weg zien rijden en maar weer teug naar de tour.
Ja.quote:
Stop & Go voor Hamilton helpt wel mee als hij die krijgtquote:
Wel allemaal zelf je spatscherm en handgel mee hèquote:Op zondag 6 september 2020 14:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus we kunnen om de dag allemaal een keer langskomen![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef H_T het volgende:
Jaaaaaaa straf voor HamiltonMercedes gaat dus niet (makkelijk) winnen vandaag
10 sec stop/go, dat gaat hem dus een kleine 30 seconden kostenquote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef H_T het volgende:
Jaaaaaaa straf voor HamiltonMercedes gaat dus niet (makkelijk) winnen vandaag
Ik zeg primaquote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
10 sec stop/go, dat gaat hem dus een kleine 30 seconden kosten
Het moet voor Mercedes van Bottas komen, maar we kunnen ook zomaar een winnaar uit de categorie Stroll of Gasly krijgen
Uiteraard.quote:Op zondag 6 september 2020 16:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel allemaal zelf je spatscherm en handgel mee hè
Zeker. Maar die moet nog slimmer leren gaan sprinten. Nu al de tweede keer dat die te ver van achteren zit.quote:
Ik denk dat hij dit keer ook gewoon niet meer sneller kon, met z'n solo van 91 km.quote:Op zondag 6 september 2020 16:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Maar die moet nog slimmer leren gaan sprinten. Nu al de tweede keer dat die te ver van achteren zit.
Het is ook niet zo gek nee. Maar hij moest nu van ver komen. Had iets verder naar voren in de groep moeten zitten.quote:Op zondag 6 september 2020 16:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit keer ook gewoon niet meer sneller kon, met z'n solo van 91 km.
Ja dat was een beetje riskant inderdaad. Op zich had hij dit nog steeds moeten kunnen winnen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is ook niet zo gek nee. Maar hij moest nu van ver komen. Had iets verder naar voren in de groep moeten zitten.
Ja of iets later aangaan zoals ze zeggen. Al denk ik dat die dan ruimer geklopt was.quote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje riskant inderdaad. Op zich had hij dit nog steeds moeten kunnen winnen.
Hij heeft het geredquote:
Ik dacht, nu kan blauw wel weer.quote:Op zondag 6 september 2020 18:19 schreef Cyan9 het volgende:
@:Dave is weer van de oranje zwembroek af.
quote:
Op je zevende kan je toch wel lezen?quote:Op zondag 6 september 2020 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dit kind dat allemaal bedacht heeft en zelfs al een autocue kan lezen. Hij is 7
Dan leer je normaal gesproken aap-noot-mies enzo. Dit was een heel verhaalquote:Op zondag 6 september 2020 18:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op je zevende kan je toch wel lezen?
Mee eens.quote:Op zondag 6 september 2020 18:58 schreef Meridiaan het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ben niet zo’n fan van kinderen die zoiets doen
Maan roos visquote:Op zondag 6 september 2020 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan leer je normaal gesproken aap-noot-mies enzo. Dit was een heel verhaal
Haha, wel vroegwijs ventje sowiesoquote:Op zondag 6 september 2020 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Maan roos vis![]()
Maar hij is precies hetzelfde op z'n Insta
Nee eensquote:Op zondag 6 september 2020 18:58 schreef Meridiaan het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ben niet zo’n fan van kinderen die zoiets doen
Ja echt zo'n energieke stuiterbalquote:Op zondag 6 september 2020 19:24 schreef molloot200 het volgende:
Zit even een stukje te kijken maar hij heeft nóg meer energie dan zijn vader hè?
Wtf, ook zo bizar jaquote:Op zondag 6 september 2020 19:27 schreef molloot200 het volgende:
Die jongen was nog niet eens geboren toen Horace in WIDM zat
Een Lapetziquote:Op zondag 6 september 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
Voor de liefhebber; je kunt ook nog een WIDM-pet met een Rutjes-matje winnen
Heeft de dochter waar hij bij inwoont niet zulk haar? Denk dat het een Photoshop is.quote:
quote:Op zondag 6 september 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
Wel gaaf dat ze een video mag maken met zo'n internationale beroemdheid hoor!
En leuk ook van Nikkie dat ze er aan meewerkt!
Oh dat had ik even niet gehoordquote:
Same here. Ik zie juist een soort "lichte plek"?quote:Op zondag 6 september 2020 19:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik had al meer gelezen over die schaduw achter Nikkie maar ik zie hem gewoon niet
Een aura.quote:Op zondag 6 september 2020 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same here. Ik zie juist een soort "lichte plek"?Geen schaduw
Nee en Nikkie zelf kijkt ook niet vreemd nadat ze om had gekeken (zij ziet ook het vlak wat bij ons buiten beeld is, waar de crew waarschijnlijk staat). Het zal dus wel niks raars zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same here. Ik zie juist een soort "lichte plek"?Geen schaduw
Hier ook niet? Ik wel!quote:Op zondag 6 september 2020 19:32 schreef molloot200 het volgende:
Ik had al meer gelezen over die schaduw achter Nikkie maar ik zie hem gewoon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Nee en wat ook al voorbijkwam, is dat het ook gewoon de schaduw van een cameraman kan zijn dat toevallig in beeld is. Alsnog zie ik de schaduw nietquote:Op zondag 6 september 2020 19:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee en Nikkie zelf kijkt ook niet vreemd nadat ze om had gekeken (zij ziet ook het vlak wat bij ons buiten beeld is, waar de crew waarschijnlijk staat). Het zal dus wel niks raars zijn.
Ik ga altijd uit van het principe: je woont in een appartementen complex, in een volkswijk, in een stad. Natuurlijk ga je je buren en omgevingsgeluid horen. Zij horen jou waarschijnlijk ook. Is niet erg, dat hoort er bij. Wordt er geklaagd? Natuurlijk, kan je op letten als goede buur dat je bent. Maar om nu alles maar te laten omdat zij er "last van hebben", dacht het dus even niet.quote:Op zondag 6 september 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
Hoe ver gaan jullie om je buren tevreden te stellen. Ik heb buren die ont-zet-tend veel last hebben van het geluid van mijn telefoon als ik daar een podcast oid op speel tijdens het kokenZe had het al eens eerder gezegd, maar toen had ik de ramen wagenwijd open, dus ik dacht dat het daardoor kwam. Sindsdien doe ik dat niet meer. Nu had ik mijn ramen dicht en had ze er wéér last van en zei ook dat ze het 's ochtends vaak hoorde. Ik vind het op zich niet heel erg om mijn koptelefoon op te doen tijdens het koken, maar 's ochtends draai ik vaak muziek voor onder de douche. Het is ook niet dat het directe buren zijn
Ze wonen echt best ver weg, dus ik snap niet zo goed hoe ze me kan horen?! Ik vraag me wel af in hoeverre ik mijn woonplezier moet aanpassen voor hun woonplezier.. Waar ligt die grens? Straks heeft ze ook last van m'n douche of afzuigkap of als ik stofzuig
Je woont niet afgelegen op een woonboerderij, maar MIDDEN IN DE STAD. Dat is dan toch ook een keuze? Ik heb ook last van de meeuwen, mensen die op straat dronken schreeuwen of scooters, maarja dat was inherent aan mijn keuze om in de stad te wonen. Weet echt niet zo goed wat ik ermee aan moet
![]()
Ik had ook gehoopt dat het beter zou worden met slecht weer omdat ze dan niet zoveel buiten zijn, want het KAN toch bijna niet dat ze me horen als ze binnen zijn? Hun huis (ik kan het niet eens ZIEN vanuit mijn raam
) is echt tien meter ofzo verder dan mijn raam. HOE DAN?!
Ik heb stiekem de neiging om in de keuken gewoon m'n gordijnen dicht te doen en dicht te houden want heb daar toch een stom uitzichtquote:Op zondag 6 september 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
Hoe ver gaan jullie om je buren tevreden te stellen. Ik heb buren die ont-zet-tend veel last hebben van het geluid van mijn telefoon als ik daar een podcast oid op speel tijdens het kokenZe had het al eens eerder gezegd, maar toen had ik de ramen wagenwijd open, dus ik dacht dat het daardoor kwam. Sindsdien doe ik dat niet meer. Nu had ik mijn ramen dicht en had ze er wéér last van en zei ook dat ze het 's ochtends vaak hoorde. Ik vind het op zich niet heel erg om mijn koptelefoon op te doen tijdens het koken, maar 's ochtends draai ik vaak muziek voor onder de douche. Het is ook niet dat het directe buren zijn
Ze wonen echt best ver weg, dus ik snap niet zo goed hoe ze me kan horen?! Ik vraag me wel af in hoeverre ik mijn woonplezier moet aanpassen voor hun woonplezier.. Waar ligt die grens? Straks heeft ze ook last van m'n douche of afzuigkap of als ik stofzuig
Je woont niet afgelegen op een woonboerderij, maar MIDDEN IN DE STAD. Dat is dan toch ook een keuze? Ik heb ook last van de meeuwen, mensen die op straat dronken schreeuwen of scooters, maarja dat was inherent aan mijn keuze om in de stad te wonen. Weet echt niet zo goed wat ik ermee aan moet
![]()
Ik had ook gehoopt dat het beter zou worden met slecht weer omdat ze dan niet zoveel buiten zijn, want het KAN toch bijna niet dat ze me horen als ze binnen zijn? Hun huis (ik kan het niet eens ZIEN vanuit mijn raam
Nee dat vind ik dus ook een beetjequote:Op zondag 6 september 2020 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van het principe: je woont in een appartementen complex, in een volkswijk, in een stad. Natuurlijk ga je je buren en omgevingsgeluid horen. Zij horen jou waarschijnlijk ook. Is niet erg, dat hoort er bij. Wordt er geklaagd? Natuurlijk, kan je op letten als goede buur dat je bent. Maar om nu alles maar te laten omdat zij er "last van hebben", dacht het dus even niet.
Ramen dicht, en niet meteen het huis naast je? Dan moet je die podcasten wel heel hard hebben staan. Horen ze niet toevallig andere buren?quote:Op zondag 6 september 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
![]()
Nee valt reuze mee, zo hard kan m'n telefoon überhaupt nietquote:Op zondag 6 september 2020 20:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Ramen dicht, en niet meteen het huis naast je? Dan moet je die podcasten wel heel hard hebben staan. Horen ze niet toevallig andere buren?
De Heiende Trechter weet raad!quote:Op zondag 6 september 2020 20:22 schreef H_T het volgende:
Na vele uren Rijdende Rechter weet ik dat je bij normale woongeluiden juridisch geen poot hebt om op te staan. Tijdens het koken een podcast op je telefoon afspelen moet dan gewoon kunnen, om half drie 's nachts keihard hardstyle niet.
Als ze er echt zoveel last van hebben moet je overigens wel een stevige speaker in je telefoon hebben
Dat is wel echt vreemd ja, dan hebben ze wel echt heel goed gehoorquote:Op zondag 6 september 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
![]()
quote:Op zondag 6 september 2020 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb stiekem de neiging om in de keuken gewoon m'n gordijnen dicht te doen en dicht te houden want heb daar toch een stom uitzicht![]()
En dan kan ik haar ook niet meer zien
Meestal zie ik haar gelukkig niet, en daglicht is ook wel fijnquote:Op zondag 6 september 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Doen! Weg met dat mens uit je uitzicht!
Ja ik zat ook te denken; ze mag blij zijn dat ze de keuken/douche kant heeft, ik maak meer geluid in mijn woon/slaapkamerquote:Op zondag 6 september 2020 20:25 schreef Dave het volgende:
Ik heb ook veel geluidsoverlast van de buren, schreeuwen, krijsen, janken. Tevens rookoverlast. Nu ik meer thuiswerk meer dan normaal gesproken uiteraard. Maar goed, ze zullen ook wel eens wat van ons horen.
Als ze het zo goed kan horen kan ze je ook vast vertellen waar het over gingquote:Op zondag 6 september 2020 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee valt reuze mee, zo hard kan m'n telefoon überhaupt nietHeb ik ook al gezegd, maar ze wist zéker dat ik het was.
Heb jij je geluid zo hard staanquote:Op zondag 6 september 2020 20:15 schreef Meke het volgende:
![]()
Blijft ook wel merkwaardig dat soms mensen echt ook heel er létten op een bepaald geluid en dan horen ze alleen maar dat.quote:Op zondag 6 september 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
En dan zijn het ook nog eens podcasts, zonder stevige bas, ze mag blij zijn dat ik geen heavy metal fan benIk denk dat als ik vrienden over de vloer heb, we harder praten
Nouja ze staat wel elke keer voor m'n raam als ik inderdaad m'n telefoon gewoon aan hebquote:Op zondag 6 september 2020 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ze het zo goed kan horen kan ze je ook vast vertellen waar het over gingDa's een manier om te testen of ze het echt hoort. Moet je alleen wel een keer iets aanzetten wat je normaal nooit hebt, om buiten te sluiten dat ze het per ongeluk goed heeft
Dit dus. In mijn vorige woning had ik een Surinaamse onderbuurman die zijn muziek wel eens hard aan wilde zetten en dan dreunde de bassen door mijn huis. En hij vroeg regelmatig aan mij aan mij of ik er last van had (antwoord nee, want hij hij deed het op normale tijden). En ik heb hem ook nooit gehoord als ik mijn muziek eens een keer heel hard had staan.quote:Op zondag 6 september 2020 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van het principe: je woont in een appartementen complex, in een volkswijk, in een stad. Natuurlijk ga je je buren en omgevingsgeluid horen. Zij horen jou waarschijnlijk ook. Is niet erg, dat hoort er bij. Wordt er geklaagd? Natuurlijk, kan je op letten als goede buur dat je bent. Maar om nu alles maar te laten omdat zij er "last van hebben", dacht het dus even niet.
Dan is het echt gewoon héél raarquote:Op zondag 6 september 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
Het is een soort hofje trouwens. Bij mij aan de achterkant van m'n huis. Aan mijn huis zit een tuin van een meter of vier en daarachter ligt hun tuin. Of daar dus een tent in staat waar ze kamperen, of dat ze in het huis wonen dat daarbij hoort weet ik niet. Maar ik denk dat het minstens een meter of tien is..
Nee maar m'n tv staat dus in een andere kamer, en moet nog door twee extra murenquote:Op zondag 6 september 2020 20:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heb jij je geluid zo hard staan? Meestal staat een tv of muziek veel harder, horen ze dat ook? Het lijkt mij ook dat het reguliere omgevingsgeluiden zijn die passen bij een stad...
Horen ze ook andere mensen door de muren heen?
Nou zoiets denk ik ook wel een beetje, ik kan me niet voorstellen dat het ZO hard resoneert dat je elkaar niet kunt verstaan ofzoquote:Op zondag 6 september 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Blijft ook wel merkwaardig dat soms mensen echt ook heel er létten op een bepaald geluid en dan horen ze alleen maar dat.
Als ze voor je raam gaat staan om er expres op te letten, dan telt het dus niet he?quote:Op zondag 6 september 2020 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ze staat wel elke keer voor m'n raam als ik inderdaad m'n telefoon gewoon aan hebIk kook vaak genoeg al met koptelefoon op en dan zie ik haar nooit. Dus geloof wel dat ze inderdaad íets hoort.
Dit vind ik ookquote:Op zondag 6 september 2020 20:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar als ze al last hebben van je podcast op je telefoon lijken het mij redelijk gevoelige types.
Nouja, die ramen zijn niet echt lekker geïsoleerdquote:Op zondag 6 september 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan is het echt gewoon héél raarZouden ze niet moeten kunnen horen als je ramen dicht zijn en het "gewoon" een podcast op je telefoon is. Een gemiddelde tv staat harder, of inderdaad een gezelschap over de vloer. Is het dan zó muisstil in je buurt dat je podcast er zo bovenuit steekt? Kan ik me NIET voorstellen
quote:Op zondag 6 september 2020 20:29 schreef Cyan9 het volgende:
@:Meke Heet je buurvrouw toevallig Karen?
Of Gerda?
quote:Op zondag 6 september 2020 20:29 schreef Cyan9 het volgende:
@:Meke Heet je buurvrouw toevallig Karen?
Of Gerda?
Nouja ze komt dan wel aanlopen hoor, maar gaat dan zwaaien om aandachtquote:Op zondag 6 september 2020 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ze voor je raam gaat staan om er expres op te letten, dan telt het dus niet he?Die wil het gewoon horen om dan te kunnen zeggen "zie je wel!"
Dan hoort ze de tv etc toch ook?quote:Op zondag 6 september 2020 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ze staat wel elke keer voor m'n raam als ik inderdaad m'n telefoon gewoon aan hebIk kook vaak genoeg al met koptelefoon op en dan zie ik haar nooit. Dus geloof wel dat ze inderdaad íets hoort.
Nee want die staat voor, en dit is achterquote:
Dat klinkt wel heel erg als een Karen en/of Gerda.quote:Op zondag 6 september 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ze komt dan wel aanlopen hoor, maar gaat dan zwaaien om aandacht
Maar dan juist; als het allemaal zo gehorig is, dan zou ze zoveel geluiden horen. En niet alleen maar specifiek je telefoon.quote:Op zondag 6 september 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, die ramen zijn niet echt lekker geïsoleerdEn het is zéker niet stil, jullie horen al die scooters toch langsrijden op Jitsi
Haha, daar heb je haar al een beetje!quote:Op zondag 6 september 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
Ze vroeg trouwens of ik Nederlands sprak. 95% van de podcasts die ik luister is Nederlands, dus ze kan het niet woordelijk verstaan
Ja, dat vind ik ook. Hoewel zij wel om de hoek wonen, dus misschien horen ze het niet?quote:Op zondag 6 september 2020 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dan juist; als het allemaal zo gehorig is, dan zou ze zoveel geluiden horen. En niet alleen maar specifiek je telefoon.
Net luisterde ik toevallig tijdens het koken een Engelsequote:Op zondag 6 september 2020 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, daar heb je haar al een beetje!
Ja die wc kun je ook veel aan doen?quote:Op zondag 6 september 2020 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Geluidsoverlast van harde muziek, ruzies of de TV kan wel echt irritant zijn, maar zoals gezegd hebben mensen ook het recht normaal geluid te produceren.
Sommige buren zijn heel gevoelig. Hiervoor hadden we een benedenbuurvrouw die zo ongeveer van een vallend veertje al wakker werd. Die kwam ook eens op maandagochtend klagen dat wij te hard stampten op de vloer en het doorspoelen van de wc te veel geluid maakte. Toen heb ik als ‘ollander-met-dikke-nek weinig subtiel opgemerkt dat ik moeilijk op mijn handen kon gaan lopen, en dat is daarna niet meer goedgekomen.![]()
(Nou ja, we verhuisden niet zo heel lang erna)
Nou ja je hebt wel een beetje een aparte R natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
Ze vroeg trouwens of ik Nederlands sprak. 95% van de podcasts die ik luister is Nederlands, dus ze kan het niet woordelijk verstaan
quote:Op zondag 6 september 2020 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja je hebt wel een beetje een aparte R natuurlijk.
Waarschijnlijk omdat ze het al een keer gevraagd had, en dacht dat jij het niet had begrepen.quote:Op zondag 6 september 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
Vooral als je te zwaar getafeld had zeker.quote:Op zondag 6 september 2020 20:33 schreef Fred_B het volgende:
en het doorspoelen van de wc te veel geluid maakte
Ja precies, soms zijn mensen echt heel gevoelig qua gehoor. En dan kun je tegemoetkomen wat je wil, maar het heeft gewoon geen zin.quote:Op zondag 6 september 2020 20:33 schreef Fred_B het volgende:
Geluidsoverlast van harde muziek, ruzies of de TV kan wel echt irritant zijn, maar zoals gezegd hebben mensen ook het recht normaal geluid te produceren.
Sommige buren zijn heel gevoelig. Hiervoor hadden we een benedenbuurvrouw die zo ongeveer van een vallend veertje al wakker werd. Die kwam ook eens op maandagochtend klagen dat wij te hard stampten op de vloer en het doorspoelen van de wc te veel geluid maakte. Toen heb ik als ‘ollander-met-dikke-nek weinig subtiel opgemerkt dat ik moeilijk op mijn handen kon gaan lopen, en dat is daarna niet meer goedgekomen.![]()
(Nou ja, we verhuisden niet zo heel lang erna)
Gelukkig twee dingen zonder R, dus doe maar allebeiquote:Op zondag 6 september 2020 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, wat heb je liever, bloemen of chocola? Of beiden?
Dit is me nooit opgevallen, maar jij hebt dan wel een ingewikkelde achternaam, jaquote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
ik heb zelf trouwens moeite met het goed uitspreken van de R. Iets wat met mijn achternaam geen pretje is.
quote:Op zondag 6 september 2020 20:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze het al een keer gevraagd had, en dacht dat jij het niet had begrepen.
Twitter is hier nu down.quote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
Gestolen van @:Greys haar twitter:
[ twitter ]
@:ijs_beer
quote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Andersoortige geluidsoverlast heb ik in het verleden wel gehad toen ik boven een kapsalon woonde. In de zomer had ik dan het raam open, en tijdens de lunchpauzes hoorde ik dan vanuit de achtertuin grofweg van half 12 tot half 2 kappersmeisjes eindeloos ratelen over jongens, feestjes, scooters, kleding, en andere niveauloze onderwerpen
Ik kan het aardig verhullen geloof ik maar met vooral die achternaam heb ik moeite jaquote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is me nooit opgevallen, maar jij hebt dan wel een ingewikkelde achternaam, ja
Jansen?quote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
ik heb zelf trouwens moeite met het goed uitspreken van de R. Iets wat met mijn achternaam geen pretje is.
Het was me nog niet zo opgevallen, maar volgende keer ga ik expres onder jouw Jitsi-raampje staan om het extra goed te kunnen horen!quote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Ja hij heeft ook een moeilijk aanloopje ofzoquote:Op zondag 6 september 2020 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan het aardig verhullen geloof ik maar met vooral die achternaam heb ik moeite ja![]()
Dit vind ik echt een kutnaam om uit te sprekenquote:
Ook nog eens ja! Ik ben zó blij dat ik in dit land nooit m'n hele naam hoef op te dreunen maar gewoon 'diga' (zeg het maar) kan zeggen.quote:Op zondag 6 september 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hij heeft ook een moeilijk aanloopje ofzo
Gewoon Bob noemen.quote:Op zondag 6 september 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een kutnaam om uit te spreken![]()
Ik had ook altijd heel erg moeite met world, totdat ik erachterkwam dat die r niet per sé heel hoorbaar hoeft te zijn
quote:Op zondag 6 september 2020 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook nog eens ja! Ik ben zó blij dat ik in dit land nooit m'n hele naam hoef op te dreunen maar gewoon 'diga' (zeg het maar) kan zeggen.
Ja maar dat soort dingen zijn nog lastiger. Ik wil haar best tegemoet komen door standaard een koptelefoon op te doen, want die heb ik sowieso wel vaak op. (Behalve onder de douchequote:Op zondag 6 september 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nooit echt in drukke plekken gewoond. Wel ooit de benedenverdieping van een huis waarboven een stelletje woonde dat élke avond speciaal ging knuffelen, en met dat dunne plafond ertussen hoorde ik alles![]()
En ik durfde er nooit wat van te zeggen, want ja, awkward enzo
![]()
![]()
Later zijn ze verhuisd en kreeg ik nieuwe bovenburen; een stelletje dat de hele dag keiharde ruzie maakte met veel geschreeuw en gegooi met spullen. Toen wilde ik toch ineens heel graag Stel 1 terug
Ruziënde stellen naast je vind ik sowieso wel heel ongemakkelijk. Het is vaak heel moeilijk in te schatten hoe ernstig het allemaal is.quote:Op zondag 6 september 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nooit echt in drukke plekken gewoond. Wel ooit de benedenverdieping van een huis waarboven een stelletje woonde dat élke avond speciaal ging knuffelen, en met dat dunne plafond ertussen hoorde ik alles![]()
En ik durfde er nooit wat van te zeggen, want ja, awkward enzo
![]()
![]()
Later zijn ze verhuisd en kreeg ik nieuwe bovenburen; een stelletje dat de hele dag keiharde ruzie maakte met veel geschreeuw en gegooi met spullen. Toen wilde ik toch ineens heel graag Stel 1 terug
Sexende stellen naast je vind ik sowieso wel heel ongemakkelijk. Het is vaak heel moeilijk in te schatten hoe ernstig het allemaal is.quote:Op zondag 6 september 2020 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ruziënde stellen naast je vind ik sowieso wel heel ongemakkelijk. Het is vaak heel moeilijk in te schatten hoe ernstig het allemaal is.
Nee precies, en ze moeten vooral seks hebben natuurlijk. Zij kunnen ook niets doen aan de gehorigheid. En om nou er iets van te zeggen; tja, wat kan ik doen. Ik kan hen moeilijk verbieden seks te hebben en zij kunnen er ook weinig aan doen dat ik dat hoor, en ik ga er ook echt niks over hen tegen zeggen want dan durven ze misschien niet meerquote:Op zondag 6 september 2020 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat soort dingen zijn nog lastiger. Ik wil haar best tegemoet komen door standaard een koptelefoon op te doen, want die heb ik sowieso wel vaak op. (Behalve onder de doucheMaar die vijf minuten kan ik lijen), maar tijdens seks zou ik ECHT geen zin hebben om aan de buren te denken
![]()
Dus dat kun je dan ook niet echt vragen
Zij kwamen boven mij wonen ongeveer 2 maanden voor mijn afstuderen, en daarna ging ik zelf dat appartement uit. Heb die mensen dus ook nooit goed leren kennen, maar zat wel regelmatig van "moet ik hier een melding van maken"quote:Op zondag 6 september 2020 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ruziënde stellen naast je vind ik sowieso wel heel ongemakkelijk. Het is vaak heel moeilijk in te schatten hoe ernstig het allemaal is.
quote:Op zondag 6 september 2020 20:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sexende stellen naast je vind ik sowieso wel heel ongemakkelijk. Het is vaak heel moeilijk in te schatten hoe ernstig het allemaal is.
Haha ja preciesquote:Op zondag 6 september 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, en ze moeten vooral seks hebben natuurlijk. Zij kunnen ook niets doen aan de gehorigheid. En om nou er iets van te zeggen; tja, wat kan ik doen. Ik kan hen moeilijk verbieden seks te hebben en zij kunnen er ook weinig aan doen dat ik dat hoor, en ik ga er ook echt niks over hen tegen zeggen want dan durven ze misschien niet meer
Tip: neem een douchespeakerquote:Op zondag 6 september 2020 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat soort dingen zijn nog lastiger. Ik wil haar best tegemoet komen door standaard een koptelefoon op te doen, want die heb ik sowieso wel vaak op. (Behalve onder de doucheMaar die vijf minuten kan ik lijen), maar tijdens seks zou ik ECHT geen zin hebben om aan de buren te denken
![]()
Dus dat kun je dan ook niet echt vragen
Dat je in de starthouding zit, maar toch niet zeker weet of ze in zijn voor een triootje. Irritant is dat ja.quote:Op zondag 6 september 2020 20:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sexende stellen naast je vind ik sowieso wel heel ongemakkelijk. Het is vaak heel moeilijk in te schatten hoe ernstig het allemaal is.
Dat gaat vast helpen ja.quote:Op zondag 6 september 2020 20:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tip: neem een douchespeakerEcht een geweldig ding
Oh, dat zeker. Het was ook een aardig stel verder hoor (die van de seks), maar het is wel iets wat dan soms eens door mijn hoofd schoot als ik met ze praatte.quote:Op zondag 6 september 2020 20:47 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zou het dan heel awkward vinden die buren steeds tegen te komen
Die heb ikquote:Op zondag 6 september 2020 20:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2020 20:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zou dan echt te veel water verspillenquote:Op zondag 6 september 2020 20:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ohh nee spannendquote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Cyan9 het volgende:
M'n moeder vertelde me net eerder vandaag dat ze corona achtige klachten heeft, m'n vader blijkbaar ook. Dinsdag laten ze zich beiden testen. Nu ben ik alleen gisteren nog bij ze geweest, en morgen begin ik weer met werken in het verpleeghuis.
Ja, heb je helemaal niks aan.quote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat je in de starthouding zit, maar toch niet zeker weet of ze in zijn voor een triootje. Irritant is dat ja.
Ben je voorzichtig met je klantenbestandquote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Cyan9 het volgende:
M'n moeder vertelde me net eerder vandaag dat ze corona achtige klachten heeft, m'n vader blijkbaar ook. Dinsdag laten ze zich beiden testen. Nu ben ik alleen gisteren nog bij ze geweest, en morgen begin ik weer met werken in het verpleeghuis.
Hadden ze gisteren al klachten?quote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Cyan9 het volgende:
Dat óók al niet. Ik ben een heel normale en redelijk stille buurquote:
Ja daar heb ik ook nachten over lopen piekeren na afloop. Niet te doenquote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat je in de starthouding zit, maar toch niet zeker weet of ze in zijn voor een triootje. Irritant is dat ja.
Oeiquote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb zelf geen klachten, en volgens de richtlijnen van m'n werk betekent dat dat je zonder problemen aan het werk kan, maar ik dacht wel even "hmmmmmm"..quote:Op zondag 6 september 2020 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben je voorzichtig met je klantenbestand
Heb ik ze niet over gehoord, ook niet aan ze gemerkt. Het zou me ook niks verbazen als het gewoon een seizoenswissel griepje is.quote:
Zou ik ook hebben. Zeker als ze wat minder vanilla warenquote:Op zondag 6 september 2020 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Het was ook een aardig stel verder hoor (die van de seks), maar het is wel iets wat dan soms eens door mijn hoofd schoot als ik met ze praatte.
Van hittegolf naar herfst in een mum van tijd is voor niemand echt gezond natuurlijk. Nu is het ook al dagen met/zonder jas-weer.quote:Op zondag 6 september 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden ook even hard moeten hoesten. Maar heb altijd ENORM veel last van seizoenswisselingen; kan dan enorm gaan hoesten en snotteren. Vandaag nog geen last ervan gehad. Maar dan ga je toch weer twijfelen soms he...
Als je de buren dan eens tegenkomt en je weet even geen gespreksonderwerp meer, kun je nog altijd beginnen over hun SM zolder.quote:Op zondag 6 september 2020 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben. Zeker als ze wat minder vanilla waren
Ja en dat je al hun voorkeuren weet en hoort wat er precies gebeurtquote:Op zondag 6 september 2020 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ben meer posts gaan liken, zou dat het kunnen zijn?quote:Op zondag 6 september 2020 20:45 schreef Meke het volgende:
Huh er is echt iets geks aan de hand met de userscores. @:GeorgeM, @:Strani en ik zijn ineens gigántisch omhoog geschoten, maar @:Fred_B, @:Aoibhin en @:H_T zijn echt nog hetzelfde gebleven
Briljante post, meteen geliked.quote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben meer posts gaan liken, zou dat het kunnen zijn?
Het duurde nooit echt heel lang bij hen, dat welquote:Op zondag 6 september 2020 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Edit: Sterkte Cyan, hoop dat het meevalt
Oh, had me dat eerder gezegd!quote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je de buren dan eens tegenkomt en je weet even geen gespreksonderwerp meer, kun je nog altijd beginnen over hun SM zolder.
Nee precies, die overgangen vind ik altijd zo vervelend. En inderdaad dan weer twijfelen of je wel of niet een jas aan moet.quote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van hittegolf naar herfst in een mum van tijd is voor niemand echt gezond natuurlijk. Nu is het ook al dagen met/zonder jas-weer.
Ineens droog aan komen zetten met een tipquote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en dat je al hun voorkeuren weet en hoort wat er precies gebeurt
Ik heb zowel likes gekregen als uitgedeeld, dus dat kan het niet zijnquote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik nietquote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het werkt en waarom zo op het oog vergelijkbare users compleet verschillende scores hebben.quote:Op zondag 6 september 2020 21:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vergeet altijd dat userscores bestaan.
Droog is niet zo handig, hoe natter hoe beterquote:Op zondag 6 september 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ineens droog aan komen zetten met een tip
Ik heb ooit gehoord dat te nat soms ook vervelend kan zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Droog is niet zo handig, hoe natter hoe beter
Getest bij jouquote:Op zondag 6 september 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Als je een like terughaalt krijg je dan ook een DM?
Nope alleen van de like, niet van de dislikequote:
Ik ook, is ook geen peil op te trekkenquote:Op zondag 6 september 2020 21:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vergeet altijd dat userscores bestaan.
Droog is juist beter, dan is er minder kans op overlastquote:Op zondag 6 september 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Droog is niet zo handig, hoe natter hoe beter
Stond ergens een keer het algoritme maar ben alweer vergetenquote:Op zondag 6 september 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook, is ook geen peil op te trekken
Ah je bent het zeker bij mij aan het testenquote:Op zondag 6 september 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Als je een like terughaalt krijg je dan ook een DM?
Koen on tourquote:
Ik zal jou eens testenquote:Op zondag 6 september 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah je bent het zeker bij mij aan het testen
quote:Op zondag 6 september 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Dat liken ben ik ook meer gaan doen om posts met alleen "" erin een beetje te voorkomen. Soms past zo'n reactie echt beter maar meestal is een like ook prima.
Oh dat soort posts heb ik ook veelquote:Op zondag 6 september 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Dat liken ben ik ook meer gaan doen om posts met alleen "" erin een beetje te voorkomen. Soms past zo'n reactie echt beter maar meestal is een like ook prima.
Zijn de buren het daar ook mee eens?quote:
Voor je postcount maakt het wel uitquote:Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat soort posts heb ik ook veelEen Like kan dan eigenlijk ook wel prima inderdaad
quote:Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn de buren het daar ook mee eens?
Soms vind ik het wel jammer als het dan lijkt of een mooie post amper opgemerkt wordt.quote:Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat soort posts heb ik ook veelEen Like kan dan eigenlijk ook wel prima inderdaad
quote:Op zondag 6 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel jammer als het dan lijkt of een mooie post amper opgemerkt wordt.
Ik zal mijn like-notificaties daarna wel posten - individueel - voor bewijsquote:Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor je postcount maakt het wel uit
quote:Op zondag 6 september 2020 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal mijn like-notificaties daarna wel posten - individueel - voor bewijs
quote:Op zondag 6 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel jammer als het dan lijkt of een mooie post amper opgemerkt wordt.
40+ de drukste?quote:Op zondag 6 september 2020 21:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ook in september zijn we so far de op één na drukste slowchat.
Nop, Koffie slowchat in GC. Was vorige maand ook al de enige voor ons.quote:
Dat lijkt me stug, daar is het vaak stiller dan hierquote:Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, Koffie slowchat. Was vorige maand ook al de enige voor ons.
De stats liegen niet!quote:Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, daar is het vaak stiller dan hier
Ok, die ken ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, Koffie slowchat in GC. Was vorige maand ook al de enige voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |