SPOILER: WIDMpodcastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het zou mij niets verbazenquote:Op zondag 6 september 2020 14:01 schreef Dave het volgende:
Heeft Trump nu echt ooit een donkere acteur ingehuurd die Obama moest spelen, om hem te kunnen ontslaan?
[ afbeelding ]
Dus we kunnen om de dag allemaal een keer langskomenquote:Op zondag 6 september 2020 13:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik eet alleen dus haal dan altijd boodschappen voor twee personen. Ook handig als er eens iemand mee wil eten
Ja, zoiets.quote:Op zondag 6 september 2020 15:02 schreef Em31 het volgende:
Even de start kijken, Hamilton weg zien rijden en maar weer teug naar de tour.
Zag het al in het topic voorbij komen. Gelukkig hier gewoon tv.quote:
En Verstappen weg zien zakken...quote:Op zondag 6 september 2020 15:02 schreef Em31 het volgende:
Even de start kijken, Hamilton weg zien rijden en maar weer teug naar de tour.
Ja.quote:
Stop & Go voor Hamilton helpt wel mee als hij die krijgtquote:
Wel allemaal zelf je spatscherm en handgel mee hèquote:Op zondag 6 september 2020 14:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus we kunnen om de dag allemaal een keer langskomen![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef H_T het volgende:
Jaaaaaaa straf voor HamiltonMercedes gaat dus niet (makkelijk) winnen vandaag
10 sec stop/go, dat gaat hem dus een kleine 30 seconden kostenquote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef H_T het volgende:
Jaaaaaaa straf voor HamiltonMercedes gaat dus niet (makkelijk) winnen vandaag
Ik zeg primaquote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
10 sec stop/go, dat gaat hem dus een kleine 30 seconden kosten
Het moet voor Mercedes van Bottas komen, maar we kunnen ook zomaar een winnaar uit de categorie Stroll of Gasly krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |