Uiteraard.quote:Op zondag 6 september 2020 16:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel allemaal zelf je spatscherm en handgel mee hè
Zeker. Maar die moet nog slimmer leren gaan sprinten. Nu al de tweede keer dat die te ver van achteren zit.quote:
Ik denk dat hij dit keer ook gewoon niet meer sneller kon, met z'n solo van 91 km.quote:Op zondag 6 september 2020 16:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Maar die moet nog slimmer leren gaan sprinten. Nu al de tweede keer dat die te ver van achteren zit.
Het is ook niet zo gek nee. Maar hij moest nu van ver komen. Had iets verder naar voren in de groep moeten zitten.quote:Op zondag 6 september 2020 16:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit keer ook gewoon niet meer sneller kon, met z'n solo van 91 km.
Ja dat was een beetje riskant inderdaad. Op zich had hij dit nog steeds moeten kunnen winnen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is ook niet zo gek nee. Maar hij moest nu van ver komen. Had iets verder naar voren in de groep moeten zitten.
Ja of iets later aangaan zoals ze zeggen. Al denk ik dat die dan ruimer geklopt was.quote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje riskant inderdaad. Op zich had hij dit nog steeds moeten kunnen winnen.
Hij heeft het geredquote:
Ik dacht, nu kan blauw wel weer.quote:Op zondag 6 september 2020 18:19 schreef Cyan9 het volgende:
@:Dave is weer van de oranje zwembroek af.
quote:
Op je zevende kan je toch wel lezen?quote:Op zondag 6 september 2020 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dit kind dat allemaal bedacht heeft en zelfs al een autocue kan lezen. Hij is 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |