quote:Op zondag 6 september 2020 13:35 schreef Meke het volgende:
Ahhh die podcast ga ik ook luisterenSPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 13:37 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 6 september 2020 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
Dit verdient een..SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 6 september 2020 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
Dat kun je toch niet zomaar zeggen?! Gaat zelfs voor een spoiler wel heel ver hoor, je verpest zo de lol voor iedereenSPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Note?quote:
quote:Op zondag 6 september 2020 13:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ja sorry, overenthousiastquote:Op zondag 6 september 2020 13:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet zomaar zeggen?! Gaat zelfs voor een spoiler wel heel ver hoor, je verpest zo de lol voor iedereen
quote:Op zondag 6 september 2020 13:41 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ook van jouquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 13:41 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ja helemaal terecht. Ik heb mijn spoiler ook maar aangepast naar hoe jij nu snel de spoiler hebt veranderd zodat mensen dit niet meer hoeven te zienquote:Op zondag 6 september 2020 13:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja sorry, overenthousiast![]()
Excuses voor iedereen die het gezien heeft
quote:Op zondag 6 september 2020 13:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor iedereen die te lui is om terug te lezen, dit gesprek gaat nog steeds over WIDM :7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 13:44 schreef Dave het volgende:
Ja heb hem net ook aangepastquote:Op zondag 6 september 2020 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja helemaal terecht. Ik heb mijn spoiler ook maar aangepast naar hoe jij nu snel de spoiler hebt veranderd zodat mensen dit niet meer hoeven te zien
Hij is leukquote:
Hmm, bij mij komt hij gewoon automagisch bovenaan m'n playlistquote:Op zondag 6 september 2020 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan de podcast niet vinden. Laatste wat ik vind op de site is het interview met Rik
Oh, die. Ik dacht dat Trust Nobody een nieuwe hadquote:Op zondag 6 september 2020 13:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm, bij mij komt hij gewoon automagisch bovenaan m'n playlist![]()
Hier staat 'ie ook: https://www.nporadio2.nl/podcasts/de-wie-is-de-mol-podcast
Nee, dat is morgenochtend 6u!quote:Op zondag 6 september 2020 14:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, die. Ik dacht dat Trust Nobody een nieuwe had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |