SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat is op zich ook een heel normale reactiequote:Op vrijdag 4 september 2020 09:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet echt ingelezen in de discussie, maar is het echt noodzakelijk een buitenactiviteit als de Carnavalsoptocht al een half jaar van te voren te cancellen?
Met zo'n nick is je verjaardag wel erg duidelijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:27 schreef Arizona het volgende:
Jongens! Mendie is jarig! Volgende topictitel moet een naamtopic voor haar worden
@:mandy040986 Gefeliciteerd!
Het zal ook wel gaan om dat mensen veel samenkomen tijdens de voorbereidingen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet echt ingelezen in de discussie, maar is het echt noodzakelijk een buitenactiviteit als de Carnavalsoptocht al een half jaar van te voren te cancellen?
Oh ja, wat zij zegt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is op zich ook een heel normale reactie
Ja, dat is wel normaal. Het bouwen van de wagens kost namelijk heel veel tijd en geld. Die mensen beginnen daar nu mee of zijn zelfs al begonnen. En reken maar dat je dicht op elkaar staat als je met een optocht meeloopt of aan de kant staat te kijken.
Nee, uiteraard zijn er genoeg redenen om het niet te doen. Maar als je Carnavalsliefhebber bent, kan ik me voorstellen dat je liever zou nadenken over een alternatieve viering, in plaats van het maar gewoon af te gelasten. Wij zouden ook niet vol begrip zitten als ze nu al het ESF zouden cancellen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is op zich ook een heel normale reactie
Ja, dat is wel normaal. Het bouwen van de wagens kost namelijk heel veel tijd en geld. Die mensen beginnen daar nu mee of zijn zelfs al begonnen. En reken maar dat je dicht op elkaar staat als je met een optocht meeloopt of aan de kant staat te kijken.
Dat ook, het bouwen vindt plaats in hallen. En dan worden er ook aardig wat biertjes weggetiktquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zal ook wel gaan om dat mensen veel samenkomen tijdens de voorbereidingen.
Daar zijn ze ook mee bezig, de grootste vereniging denkt na over welke alternatieven er mogelijk zijn om in aangepaste vorm carnaval te vierenquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, uiteraard zijn er genoeg redenen om het niet te doen. Maar als je Carnavalsliefhebber bent, kan ik me voorstellen dat je liever zou nadenken over een alternatieve viering, in plaats van het maar gewoon af te gelasten. Wij zouden ook niet vol begrip zitten als ze nu al het ESF zouden cancellen bijvoorbeeld.
dat vond ik ook een shocking waarheidquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:50 schreef H_T het volgende:
Ophef! Fakkels! Hooivorken!
[ afbeelding ]
Saskia en Serge blijken Trudy en Ruud te hetenWe worden beflikkerd
jarige Jet, ehhhhh Mandyquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Ahhh, thanks allemaal.![]()
![]()
![]()
Voel me helemaal jarig nu.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:10 schreef Prisha het volgende:
Ik las die TT eerst als: Feliciteer haar met gekrijs
bizar wat je ogen dan eerst zien en zo helemaal fout is
Nog nooit die link gelegd nee?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
@:mandy040986 nu weet ik ook eindelijk waar de cijfers in je username voor staan
ja samequote:Op vrijdag 4 september 2020 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
@:mandy040986 nu weet ik ook eindelijk waar de cijfers in je username voor staan
Haha, ik had exact dezelfde gedachtequote:Op vrijdag 4 september 2020 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
Dat zou wel humor zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:13 schreef molloot200 het volgende:
Al kan het natuurlijk ook 9 april zijn, dat we helemaal mis zitten
heyyy wat fijn! Goed nieuwsquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
update: operatie is goed gegaan, de dokter verwacht dat hij vandaag alweer naar huis mag.
Mooi, dat neemt weer wat stress wegquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
update: operatie is goed gegaan, de dokter verwacht dat hij vandaag alweer naar huis mag.
Ohh fijn nieuws!quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Top nieuws lijkt mequote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
datum staat ook in d'r profielquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
topquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mysterie opgelost.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:12 schreef Aoibhin het volgende:
Fijn om te horen! Goed nieuwsquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag ook hoor, moet je wel hard krijsen zodat we het allemaal kunnen horenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:10 schreef Prisha het volgende:
Ik las die TT eerst als: Feliciteer haar met gekrijs
bizar wat je ogen dan eerst zien en zo helemaal fout is
Fijn!!quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:23 schreef Prisha het volgende:
I'm falling, wish I wouldn't be, cause I hate the sound when you break me![]()
Wat goeeeeeed! Hopelijk is hij nu van de pijn afquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het nog altijd moeilijk te geloven dat Engelbert Humberdinck een artiestennaam is. Als je dan zelf je naam mag kiezen, waarom die?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef Koen66 het volgende:
Als Saskia geen Saskia is en Serge geen Serge, welke zaken zijn dan nog meer op leugens gebaseerd
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vind hem heerlijk!quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Melodie gelijk weer in m'n hoofd
Hoe gaat het met Biet?quote:
waarom?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vind hem heerlijk!
Nog steeds in K-otic mode en nog steeds reuze blij met jouw file
Iets vertelt me dat je de karaoke versie luistert en keihard mee giltquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vind hem heerlijk!
Ik word er blij vanquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iets vertelt me dat je de karaoke versie luistert en keihard mee gilt
Daar kijk ik nooitquote:
Anna speelt ook mee in Feuten, moet elke keer weer aan jou denkenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vind hem heerlijk!
Volgens mij heb dat ooit eens gezien. Leuke associatiequote:Op vrijdag 4 september 2020 10:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Anna speelt ook mee in Feuten, moet elke keer weer aan jou denken
Leukquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:46 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb geluk vandaag zeg! Nóg een kat tijdens mijn hoorcollege, heel zacht miauwtje op de achtergrond
Een kantoorkatquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk
Ik zit op kantoor, onze kat is thuis![]()
Ik wil een kantoorkat
Zouden bedrijven moeten doenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk
Ik wil een kantoorkat
awwwww schattigquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:46 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb geluk vandaag zeg! Nóg een kat tijdens mijn hoorcollege, heel zacht miauwtje op de achtergrond
Moet je wel een beetje een luie hebben, anders zijn straks alle muizen wegquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk
Ik wil een kantoorkat
Die zijn hier toch al telkens weg omdat iedereen besluit dat alle werkplekken flexplekken zijnquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje een luie hebben, anders zijn straks alle muizen weg
Muis en toetsenbord liggen nog wel op de juiste plek, maar in de maanden dat ik niet op kantoor was is geloof ik wel een dopper en een dongle van mijn bureau verdonkeremaandquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zijn hier toch al telkens weg omdat iedereen besluit dat alle werkplekken flexplekken zijn
(ik werk 1 dag in de week op kantoor, op MIJN plek, maar iedere keer moet ik speuren waar ze mijn toetsenbord en muis nu weer hebben verstopt)
Kattenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:46 schreef koffieleuk het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Gefeliciteerd @:Mandy040986 !!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:46 schreef koffieleuk het volgende:
Hehe, de vliegende graansiloquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:47 schreef Prisha het volgende:
Ik kan me echt totaal niet focussen op het werk vandaagBen nog helemaal in de wolken van die SN6 150m hop van gisteren
jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hehe, de vliegende graansilo
SMAKELIJKquote:
Dat is heel goed nieuws!quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn dat het goed is gegaan met je vader!quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn buiten bomen aan het zagen, dan kan ik toch niet rusten.
Nog maar een halve dag werken en dan weekend-genotquote:
Wat is datquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had een restje shashuka van gisteren
oosters vegetarisch gerecht met ei en tomaat en veel kruidenquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat is dat
Het klinkt heel flitsend
Hemelsquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een kantoorkatEn dat die lekker bij je op schoot gaat liggen wanneer je aan het werk bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |