Wat goeeeeeed! Hopelijk is hij nu van de pijn afquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
update: operatie is goed gegaan, de dokter verwacht dat hij vandaag alweer naar huis mag.
Ik vind het nog altijd moeilijk te geloven dat Engelbert Humberdinck een artiestennaam is. Als je dan zelf je naam mag kiezen, waarom die?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef Koen66 het volgende:
Als Saskia geen Saskia is en Serge geen Serge, welke zaken zijn dan nog meer op leugens gebaseerd
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
update: operatie is goed gegaan, de dokter verwacht dat hij vandaag alweer naar huis mag.
ik vind hem heerlijk!quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Melodie gelijk weer in m'n hoofd
Hoe gaat het met Biet?quote:
waarom?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vind hem heerlijk!
Nog steeds in K-otic mode en nog steeds reuze blij met jouw file
Iets vertelt me dat je de karaoke versie luistert en keihard mee giltquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vind hem heerlijk!
Ik word er blij vanquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iets vertelt me dat je de karaoke versie luistert en keihard mee gilt
Daar kijk ik nooitquote:
Anna speelt ook mee in Feuten, moet elke keer weer aan jou denkenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vind hem heerlijk!
Volgens mij heb dat ooit eens gezien. Leuke associatiequote:Op vrijdag 4 september 2020 10:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Anna speelt ook mee in Feuten, moet elke keer weer aan jou denken
Leukquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:46 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb geluk vandaag zeg! Nóg een kat tijdens mijn hoorcollege, heel zacht miauwtje op de achtergrond
Een kantoorkatquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk
Ik zit op kantoor, onze kat is thuis![]()
Ik wil een kantoorkat
Zouden bedrijven moeten doenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk
Ik wil een kantoorkat
awwwww schattigquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:46 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb geluk vandaag zeg! Nóg een kat tijdens mijn hoorcollege, heel zacht miauwtje op de achtergrond
Moet je wel een beetje een luie hebben, anders zijn straks alle muizen wegquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk
Ik wil een kantoorkat
Die zijn hier toch al telkens weg omdat iedereen besluit dat alle werkplekken flexplekken zijnquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje een luie hebben, anders zijn straks alle muizen weg
Muis en toetsenbord liggen nog wel op de juiste plek, maar in de maanden dat ik niet op kantoor was is geloof ik wel een dopper en een dongle van mijn bureau verdonkeremaandquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zijn hier toch al telkens weg omdat iedereen besluit dat alle werkplekken flexplekken zijn
(ik werk 1 dag in de week op kantoor, op MIJN plek, maar iedere keer moet ik speuren waar ze mijn toetsenbord en muis nu weer hebben verstopt)
Kattenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:46 schreef koffieleuk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |