SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Jawel, geslepen en al!quote:
Oh is het tegenwoordig een verstopplek?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denken we ook altijd als we jouw postaantallen zien.
*Rent snel achter het matglas.
Ja daar kan je mij niet zien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel, geslepen en al!
[..]
Oh is het tegenwoordig een verstopplek?
JA OMDAT JE HET NU NIET ZELF HOEFDE TE OPENEN!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
ZIE JE WEL HOE SNEL IK HET NIEUWE TOPIC VOND?![]()
![]()
Ik sta hierachter!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denken we ook altijd als we jouw postaantallen zien.
*Rent snel achter het matglas.
Ja lekker makkelijk hè.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
ZIE JE WEL HOE SNEL IK HET NIEUWE TOPIC VOND?![]()
![]()
Achter Redefines punt, niet achter Redefine of achter het matglas voor iedereen weer rare ideeën krijgtquote:
Én ik loop niet achterquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
JA OMDAT JE HET NU NIET ZELF HOEFDE TE OPENEN!!
Blijft mijn punt actueelquote:
Ik ben een van de minst humoristische in deze SC hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Matig dit Jobi, ik had meer van je verwacht.
Sta jij ook achter het matglas?quote:
quote:
Oké, Jobi gaat zoeken!quote:
Ja deze had ik dus al aan zien komenquote:
Dave ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja deze had ik dus al aan zien komen![]()
Nou ja gezien jouw Jobi memes snel ik wel dat je je verstoptquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja deze had ik dus al aan zien komen![]()
Marco!quote:
Ja dat ben ik over een jaar of 60quote:
Te laat!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Achter Redefines punt, niet achter Redefine of achter het matglas voor iedereen weer rare ideeën krijgt
Kan ook @Momo zijn die weer een complotgekkie online ziet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat ben ik over een jaar of 60
Krijg je snel grijze haren van, gekkies...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan ook @:Momo zijn die weer een complotgekkie online ziet.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja gezien jouw Jobi memes snel ik wel dat je je verstopt
Het is niet wat het lijkt!quote:
quote:
Bohh lekker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb cakebeslag in de oven staanWel zo'n achterlijk makkelijke Koopmans-variant (zo makkelijk dat je niet eens een bakvorm hoeft te hebben en je alleen wat melk hoeft toe te voegen) dus ik zou het niet zelfgemaakt noemen, maar: er staat wat te bakken
*loopt nu met moeilijke blik langs het matglas, helemaal te vloeken en tieren waar jullie nou weer zijn*quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is niet wat het lijkt!
Tenzij het lijkt alsof we ons onschuldig verstoppen voor Jobi, dan is het precies wat het lijkt
Je hebt vast niet teruggelezen. Maar hoe kan Tsjechië op hetzelfde niveau als Canada en Denermarken staan ?quote:
Lekker tochquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb cakebeslag in de oven staanWel zo'n achterlijk makkelijke Koopmans-variant (zo makkelijk dat je niet eens een bakvorm hoeft te hebben en je alleen wat melk hoeft toe te voegen) dus ik zou het niet zelfgemaakt noemen, maar: er staat wat te bakken
Zie je wel, patatmensen zijn gewelddadige mensenquote:
quote:
*piept van het ingehouden lachenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*loopt nu met moeilijke blik langs het matglas, helemaal te vloeken en tieren waar jullie nou weer zijn*
Dat dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is niet wat het lijkt!
Tenzij het lijkt alsof we ons onschuldig verstoppen voor Jobi, dan is het precies wat het lijkt
Haha die had ik ook bijna gedaanquote:
NOEM JE MIJ NOU LELIJK?!quote:
Jaquote:
Dit is wel de meest accurate van allemaalquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog ééntje dan...
[ afbeelding ]
quote:
Oh nee ik zag je door het matglas heenquote:
Dat dus.quote:
Je leunt op deze foto met je elleboog op lucht ofwel je hele houding is gebaseerd op lucht ofwel het is friet.quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh nee ik zag je door het matglas heenHet is niet zo
Zal ik het er nog een keer ingooienquote:
Die memes maken het er ook niet beter opquote:
In bed SC'enquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha die had ik ook bijna gedaan![]()
Ik lig nu in bed te SCen, gulden middenweg
Dan hoef je het er nog niet zo dik bovenop te leggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben een van de minst humoristische in deze SC hoor
Niks geen sorry, sorry mag nietquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog ééntje dan...
[ afbeelding ]
Noem je haar nog dikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan hoef je het er nog niet zo dik bovenop te leggen.
Ik bekijk het van de positieve kant; ik kan lekker lui achterover leunen en bepalen wie van hen het dichtst in de buurt komtquote:
Ik ben bezig met een mooie collagequote:
quote:
Podverquote:
Welk modje doet even TT wijzigingquote:
Jij weetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Je leunt op deze foto met je elleboog op lucht ofwel je hele houding is gebaseerd op lucht ofwel het is friet.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zal ik het er nog een keer ingooien
Oké oké, ik doe al normaal!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan hoef je het er nog niet zo dik bovenop te leggen.
Dat ook nogquote:
Je vond wel dat ik een bolle kop had, bij de eerste meetquote:
Ze hadden het op de radio over “herkenbaar” in beeld, maar het enige herkenbare was de actie toch? Niet de personen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:07 schreef Meke het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)-zuidplas-lekker-los
Over matglas gesproken![]()
Ik dacht dat er twee paren bezig waren. Een paar dat herkenbaar was gefilmd, en een paar dat ineens 's avonds het gemeentehuis uit kwamquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze hadden het op de radio over “herkenbaar” in beeld, maar het enige herkenbare was de actie toch? Niet de personen?
Flink behaarde jongen is dat!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
Dit staat mij nu af te lebberen in bed:
[ afbeelding ]
Nouja ze hebben het over een dikke handhaver, dus wellicht wel herkenbaar als je daar vaker komt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze hadden het op de radio over “herkenbaar” in beeld, maar het enige herkenbare was de actie toch? Niet de personen?
Normaal gesproken wel vaak waarquote:
Jammer dat de foto laadtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
Dit staat mij nu af te lebberen in bed:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |