Krijg je snel grijze haren van, gekkies...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan ook @:Momo zijn die weer een complotgekkie online ziet.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja gezien jouw Jobi memes snel ik wel dat je je verstopt
Het is niet wat het lijkt!quote:
quote:
Bohh lekker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb cakebeslag in de oven staanWel zo'n achterlijk makkelijke Koopmans-variant (zo makkelijk dat je niet eens een bakvorm hoeft te hebben en je alleen wat melk hoeft toe te voegen) dus ik zou het niet zelfgemaakt noemen, maar: er staat wat te bakken
*loopt nu met moeilijke blik langs het matglas, helemaal te vloeken en tieren waar jullie nou weer zijn*quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is niet wat het lijkt!
Tenzij het lijkt alsof we ons onschuldig verstoppen voor Jobi, dan is het precies wat het lijkt
Je hebt vast niet teruggelezen. Maar hoe kan Tsjechië op hetzelfde niveau als Canada en Denermarken staan ?quote:
Lekker tochquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb cakebeslag in de oven staanWel zo'n achterlijk makkelijke Koopmans-variant (zo makkelijk dat je niet eens een bakvorm hoeft te hebben en je alleen wat melk hoeft toe te voegen) dus ik zou het niet zelfgemaakt noemen, maar: er staat wat te bakken
Zie je wel, patatmensen zijn gewelddadige mensenquote:
quote:
*piept van het ingehouden lachenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*loopt nu met moeilijke blik langs het matglas, helemaal te vloeken en tieren waar jullie nou weer zijn*
Dat dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is niet wat het lijkt!
Tenzij het lijkt alsof we ons onschuldig verstoppen voor Jobi, dan is het precies wat het lijkt
Haha die had ik ook bijna gedaanquote:
NOEM JE MIJ NOU LELIJK?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |