SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hoe wilde je dat gaan testen dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het bijna gaan uittesten, om te zien wat je reactie is
Ja ik kwam ook wel eens 18+ clubs binnen zonder mijn ID te hoeven laten zienquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is op je 14e opzich in bepaalde situaties niet zo heel verkeerd! In het geval dat je drank wilde
TT is hier zeker van toepassing ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
U bent veel te snel, bent u @:Aoibhin wel?
Wilde deze toch nog even meenemenquote:
Ja, ik denk dat ik je rond de 23 of zo zou schatten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zag er als tiener altijd ouder uit. Lag ook wel aan de manier waarop ik me presenteerde (smaakvolle make-up, wat meer "volwassen" kleding).
Nu word ik vaak net iets jonger geschat.
Vooral waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah een beetje ongeschoren is dus nog wel oké? Zo loop ik er dus heel vaak bij
Fijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik kwam ook wel eens 18+ clubs binnen zonder mijn ID te hoeven laten zienGouden tijden
Ik heb haar lichaam even geannexeerd. Leek me verstandigerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
U bent veel te snel, bent u @:Aoibhin wel?
Dat altijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vooral waar je je goed bij voelt
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
TT is hier zeker van toepassing ja!
Ja ik blijf het wel gek vinden hoor. Na jarenlang ouder te zijn geschatquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik je rond de 23 of zo zou schatten.
R.i.p. He? Hoe dan? Waarom?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb haar lichaam even geannexeerd. Leek me verstandiger
I dare you.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doen alsof ik een leuke jonge knul ben die @:Cyan9 wel ziet zitten
Way ahead of youquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh nou gaan we allemaal ons baard laten staan hoor
@Davequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb haar lichaam even geannexeerd. Leek me verstandiger
Ik ging ook wel mee met oudere vriendinnen, dat hielp ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fijn
Ik durfde dat heel vaak gewoon niet te proberen
HE? WATTE? WAAR IS DE STEKKER!?quote:
quote:
Idem hier. Al ben ik zelfs daarin tijdens Corona lakser geworden. Ik scheer mij nu slechts 2 keer per week, t.o.v. voorheen 2 keer per week niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:20 schreef molloot200 het volgende:
Ik scheer dus meestal op de dagen dat ik moet werken want ik vind het niet netjes om er dan met een halfbakken baard bij te lopen
Ja, ik hier ook in principe twee keer per weekquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idem hier. Al ben ik zelfs daarin tijdens Corona lakser geworden. Ik scheer mij nu slechts 2 keer per week, t.o.v. voorheen 2 keer per week niet.
Het wordt wel steeds leuker om jonger ingeschat te wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik blijf het wel gek vinden hoor. Na jarenlang ouder te zijn geschatMaar ach...
Idem hierquote:
Ik zou jou wel jonger schatten. Het heeft vaak ook wel erg met uitstraling te maken ook. Ik heb kennelijk ook een vrij lievige uitstraling hoor ik van veel mensen, en dan kom je jonger overquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds leuker om jonger ingeschat te worden
Soms zie ik pas aan leeftijdsgenoeten van me hoe oud ik blijkbaar ben.
Gezelligquote:
Ik zou je een paar jaar jonger schatten. Midden-twintig.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou jou wel jonger schatten. Het heeft vaak ook wel erg met uitstraling te maken ook. Ik heb kennelijk ook een vrij lievige uitstraling hoor ik van veel mensen, en dan kom je jonger over
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zolang jongens op Tinder en Grindr me nog begin 20 inschatten voel ik me nog goed.Vet betrouwbaar want die hebben er natuurlijk geen belang bij dat jij je gevleid voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Jonger dan 65quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik niet, want dat zouden mijn bovenburen erg vreemd vinden
Zeker. Hoe ouder je bent hoe prettiger dat is. En dat tweede herken ik ook wel. Met name bij vrouwen. Daar lijken er genoeg wel tien jaar ouder dan ik. Waarbij dat vooral komt dat er een soort algehele truttigheid ontstaat na de 35.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
NEH NEH NE NEH NEEEEEEHHHquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zie haar opscheppen met een bovenverdieping.
Dat klopt inderdaad wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou jou wel jonger schatten. Het heeft vaak ook wel erg met uitstraling te maken ook. Ik heb kennelijk ook een vrij lievige uitstraling hoor ik van veel mensen, en dan kom je jonger over
Ook onaardige sneer naar @Arizonaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou je een paar jaar jonger schatten. Midden-twintig.
quote:
Absoluut niet, gays zijn echt vicious qua eerlijkheid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Vet betrouwbaar want die hebben er natuurlijk geen belang bij dat jij je gevleid voelt
Hallo buurman, mag ik hier even komen Fokken! zal denk ik niet gewaardeerd worden nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik niet, want dat zouden mijn bovenburen erg vreemd vinden
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Afgaande van je profielfoto/gif begin 20.
Ja, een positieve uitstraling met levensvreugde scheelt echt zóveel ook! Kan iemand al gauw heel veel jonger door lijkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad wel.
Net zoals iemand nog veel lacht, lijk je ook vaak jonger.
Je hoeft niet te gaan?quote:
Stomquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Absoluut niet, gays zijn echt vicious qua eerlijkheid.
Ik moest het woord vicious door de Google Translate gooienquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Absoluut niet, gays zijn echt vicious qua eerlijkheid.
Ja, nou, eh, het is wel zo ja bij veel vrouwenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Hoe ouder je bent hoe prettiger dat is. En dat tweede herken ik ook wel. Met name bij vrouwen. Daar lijken er genoeg wel tien jaar ouder dan ik. Waarbij dat vooral komt dat er een soort algehele truttigheid ontstaat na de 35.
Midden twintig, of net iets daarboven.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ook onaardige sneer naar @:ArizonaDie ziet er nog hartstikke goed uit hoor!
Of heren! Het kan dus snel over zijn met de jeugdige pret bij de damesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, nou, eh, het is wel zo ja bij veel vrouwenWees gewaardschuwd, dames! Inderdaad, klasgenotes van me van vroeger zien er soms nu uit alsof ze 50 zijn.
Iedereen wordt even snel ouder, maar sommige mensen zijn veel eerder bejaard dan anderenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, nou, eh, het is wel zo ja bij veel vrouwenWees gewaardschuwd, dames! Inderdaad, klasgenotes van me van vroeger zien er soms nu uit alsof ze 50 zijn.
Ja meer kan ik niet doen! Ik heb je nog nooit gezien/ontmoet!quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hallo buurman, mag ik hier even komen Fokken! zal denk ik niet gewaardeerd worden nee.
Jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iedereen wordt even snel ouder, maar sommige mensen zijn veel eerder bejaard dan anderen
NEEEEEEHEEEEEEEEHEEEEEEEquote:
Ja stom is dat. Terwijl er genoeg vrouwen zijn die dat niet hebben. En dat heeft dan helemaal niets met een minder wordende huid o.i.d. te worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit moet een mislukte molactie zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moest het woord vicious door de Google Translate gooienMijn Engels is ook niet meer wat het is geweest
Ik wist juist even niet een echt goed passend Nederlands woord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moest het woord vicious door de Google Translate gooienMijn Engels is ook niet meer wat het is geweest
"Je hebt een mooie leeftijd voor hoe je eruitziet"quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef Meke het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe jullie het verwoord hadden als ik er als 50 uit had gezien
Helemaal mee eens hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
HahahaNou om daar serieus op te reageren, Arizona ziet er dus inderdaad geweldig uit (en niet alleen voor haar leeftijd).
venijnig?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wist juist even niet een echt goed passend Nederlands woord.
Dat zag ik ook wel in het hotel de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, nou, eh, het is wel zo ja bij veel vrouwenWees gewaarschuwd, dames! Inderdaad, klasgenotes van me van vroeger zien er soms nu uit alsof ze 50 zijn.
Nee het is vaak puur de manier waarop ze zichzelf kleden, kapsel, dat soort dingen. Allemaal prima te verhelpen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja stom is dat. Terwijl er genoeg vrouwen zijn die dat niet hebben. En dat heeft dan helemaal niets met een minder wordende huid o.i.d. te worden.
Al tien keerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja meer kan ik niet doen! Ik heb je nog nooit gezien/ontmoet!
Denk ik, nee toch?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
HahahaNou om daar serieus op te reageren, Arizona ziet er dus inderdaad geweldig uit (en niet alleen voor haar leeftijd).
Dat zeker. Grappig is ook wel het verschil t.o.v vroeger. Toen was iemand van boven de 50 al oud en boven de 60 al helemaal bejaard. Je zag dan ook echt dat ze zou waren. Tegenwoordig zijn veel mensen een stuk jeugdiger dan toen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef Meke het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe jullie het verwoord hadden als ik er als 50 uit had gezien
Je ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef Meke het volgende:
Komt omdat babies aan haren trekken en ze maar voor kort haar gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja stom is dat. Terwijl er genoeg vrouwen zijn die dat niet hebben. En dat heeft dan helemaal niets met een minder wordende huid o.i.d. te worden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
"Je hebt een mooie leeftijd voor hoe je eruitziet"
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit!![]()
Voor iemand die mijn moeder had kunnen zijn
Ja inderdaad, en dan kun je het echt in de uitstraling ook nog zien, dat jeugdigequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeker. Grappig is ook wel het verschil t.o.v vroeger. Toen was iemand van boven de 50 al oud en boven de 60 al helemaal bejaard. Je zag dan ook echt dat ze zou waren. Tegenwoordig zijn veel mensen een stuk jeugdiger dan toen.
Dit was overigens mijn 50.000e postquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Midden twintig, of net iets daarboven.
Goed besteed!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was overigens mijn 50.000e post![]()
![]()
![]()
Toetertjes!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja dat. En ook wel een beetje het idee van alles is binnen (man en kinderen), dus ik hoef er niks meer voor te doen. Mannen kunnen dat overigens ook hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Komt omdat babies aan haren trekken en ze maar voor kort haar gaanEn voor makeup maken ze geen tijd meer
Op naar de 100.000!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is wel iets meer dan midden twintigquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
![]()
![]()
Krijg je daar een melding van of zag je dat toevallig?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dan kun je het echt in de uitstraling ook nog zien, dat jeugdigeKan geen facelift tegenop
Ja en je gaat met elkaar op de bank hangen in plaats van erop uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat. En ook wel een beetje het idee van alles is binnen (man en kinderen), dus ik hoef er niks meer voor te doen. Mannen kunnen dat overigens ook hebben.
Ja... lijkt me ook niet echt goed voor een relatie dan. Moet altijd aan gewerkt blijven worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat. En ook wel een beetje het idee van alles is binnen (man en kinderen), dus ik hoef er niks meer voor te doen. Mannen kunnen dat overigens ook hebben.
Zeker!quote:
Ben benieuwd of dat sneller of langzamer gaat dan die eerst 50.000quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |