quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Afgaande van je profielfoto/gif begin 20.
Ja, een positieve uitstraling met levensvreugde scheelt echt zóveel ook! Kan iemand al gauw heel veel jonger door lijkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad wel.
Net zoals iemand nog veel lacht, lijk je ook vaak jonger.
Je hoeft niet te gaan?quote:
Stomquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Absoluut niet, gays zijn echt vicious qua eerlijkheid.
Ik moest het woord vicious door de Google Translate gooienquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Absoluut niet, gays zijn echt vicious qua eerlijkheid.
Ja, nou, eh, het is wel zo ja bij veel vrouwenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Hoe ouder je bent hoe prettiger dat is. En dat tweede herken ik ook wel. Met name bij vrouwen. Daar lijken er genoeg wel tien jaar ouder dan ik. Waarbij dat vooral komt dat er een soort algehele truttigheid ontstaat na de 35.
Midden twintig, of net iets daarboven.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ook onaardige sneer naar @:ArizonaDie ziet er nog hartstikke goed uit hoor!
Of heren! Het kan dus snel over zijn met de jeugdige pret bij de damesquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, nou, eh, het is wel zo ja bij veel vrouwenWees gewaardschuwd, dames! Inderdaad, klasgenotes van me van vroeger zien er soms nu uit alsof ze 50 zijn.
Iedereen wordt even snel ouder, maar sommige mensen zijn veel eerder bejaard dan anderenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, nou, eh, het is wel zo ja bij veel vrouwenWees gewaardschuwd, dames! Inderdaad, klasgenotes van me van vroeger zien er soms nu uit alsof ze 50 zijn.
Ja meer kan ik niet doen! Ik heb je nog nooit gezien/ontmoet!quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hallo buurman, mag ik hier even komen Fokken! zal denk ik niet gewaardeerd worden nee.
Jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iedereen wordt even snel ouder, maar sommige mensen zijn veel eerder bejaard dan anderen
NEEEEEEHEEEEEEEEHEEEEEEEquote:
Ja stom is dat. Terwijl er genoeg vrouwen zijn die dat niet hebben. En dat heeft dan helemaal niets met een minder wordende huid o.i.d. te worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit moet een mislukte molactie zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moest het woord vicious door de Google Translate gooienMijn Engels is ook niet meer wat het is geweest
Ik wist juist even niet een echt goed passend Nederlands woord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moest het woord vicious door de Google Translate gooienMijn Engels is ook niet meer wat het is geweest
"Je hebt een mooie leeftijd voor hoe je eruitziet"quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef Meke het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe jullie het verwoord hadden als ik er als 50 uit had gezien
Helemaal mee eens hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
HahahaNou om daar serieus op te reageren, Arizona ziet er dus inderdaad geweldig uit (en niet alleen voor haar leeftijd).
venijnig?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wist juist even niet een echt goed passend Nederlands woord.
Dat zag ik ook wel in het hotel de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, nou, eh, het is wel zo ja bij veel vrouwenWees gewaarschuwd, dames! Inderdaad, klasgenotes van me van vroeger zien er soms nu uit alsof ze 50 zijn.
Nee het is vaak puur de manier waarop ze zichzelf kleden, kapsel, dat soort dingen. Allemaal prima te verhelpen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja stom is dat. Terwijl er genoeg vrouwen zijn die dat niet hebben. En dat heeft dan helemaal niets met een minder wordende huid o.i.d. te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |