Ontzettende droeftoetert die Jan Roos.quote:
quote:
Die heeft van mij een like te pakken!quote:Jan, stop er gewoon mee bespaar jezelf een schande minder. Je hebt geen verstand van producten of überhaupt verstand van iets. Ga lekker je kinderen blij maken maar laat jezelf aub niet meer zien op geen enkele vorm van media. Je hebt compleet gefaald, accepteer dat.
Wat een baas.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
Hij begint nu zichzelf zelfs te bedanken
[ twitter ]
Never in doubt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
Hij begint nu zichzelf zelfs te bedanken
[ twitter ]
Opschieten met die zooi.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:haags_kwartiertje
Tijd voor een Grolsch vrachtwagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
NWS / Supermarkt negeert coronabevel tot sluiting: ‘Dacht het niet’ #2
hoe kan je als @:drizzt_dourden en @:scrummie2.1 in godsnaam hier tussen wonen
Ik zou mezelf van een gebouw afgooien
Laten we duimenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:haags_kwartiertje
Koffie!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook met dit weer gaat de koffie gewoon door.
Ik woon niet in Noord Deurningen, dus voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook met dit weer gaat de koffie gewoon door.
Deze grap was vanmiddag al niet leuk, maar je geeft niet op dat siert jequote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Hey Jojoortje
Hoe is het met je burn-out?
Prima. Nu 6 weken niet gewerkt en probeer maandag weer te beginnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Hey Jojoortje
Hoe is het met je burn-out?
quote:Slippin' Jimmy
41 minuten geleden
Jan Roos is een soort Harry Vermeegen maar dan nog tien keer zo hard mislukt.
Oh yes bedankt!!!!!!!!!!!! eindelijk een goed zicht op de situatie!! Geluid is net alsof je bommetje in zwembad doetquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:49 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Hengelo Springer is uit.![]()
![]()
![]()
Nieuw camerastandpunt op het einde. Hulpverleners in bakje doen even de oortjes dicht.
https://www.dailybuzz.nl/(...)van-dak-eetcafe.html
@:de_boswachter
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Achterhoekquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Achterhoek is toch allemaal hetzelfde
Hij had beter van dat gebouw ernaast kunnen springen. Dit is nogal risicovol.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh yes bedankt!!!!!!!!!!!! eindelijk een goed zicht op de situatie!! Geluid is net alsof je bommetje in zwembad doet
Lekker maat. Graag pics als het binnen is, met de vogels erin uiteraard.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb de voliére besteld en het wordt naar een DHL pakketpunt in Gronau gestuurd, genot.
Met dank aan @:Caland
Geen dank makker.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb de voliére besteld en het wordt naar een DHL pakketpunt in Gronau gestuurd, genot.
Met dank aan @:Caland
Nu al? Terwijl het 30+ graden is.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Prima. Nu 6 weken niet gewerkt en probeer maandag weer te beginnen.
Zet deze review op eet.nu bij het restaurant waar hij vanaf sprongquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij had beter van dat gebouw ernaast kunnen springen. Dit is nogal risicovol.
Daarnaast springt hij met zijn voeten naar beneden. Redelijk amateuristisch.
Ook zonde om zolang te wachten totdat er hulpverleners zijn en dan toch te springen. Spring dan meteen.
Ik geef deze actie een 3/10.
@:ggmm check deze review
Wat vroegquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Prima. Nu 6 weken niet gewerkt en probeer maandag weer te beginnen.
Foto's zullen er sowieso komenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Graag pics als het binnen is, met de vogels erin uiteraard.
Komt er nog ooit een tarrel2.0?
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Foto's zullen er sowieso komen
Ik vond je poll wat matig, maar het is pas de eerste dus ik ga er vanuit dat dit in de toekomst beter wordt.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Foto's zullen er sowieso komen
POLLquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:29 schreef GGMM het volgende:
Ik open vanavond denk ik even een topic in ONZ
Ik zit op moment van schrijven aan een pizza.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Biefstuk met gebakken champignons, wat slaai en een linzensoepje.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Biefstuk met gebakken champignons, wat slaai en een linzensoepje.
Leuk voor je.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zit op moment van schrijven aan een pizza.
Genotquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vanavond van de Voedselbank gekregen?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
[..]
Eet smakelijk.
[..]
Leuk voor je.
Ik deel alleen maar uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vanavond van de Voedselbank gekregen?
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:39 schreef Caland het volgende:
Gegeten, bakkie koffie en dan keihard de gym slopen
Dit ter info
Moedergrappen laat ik altijd aan jou over.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Verzin eens een keer iets leuks.
Leuk voor je, maar verzin eens iets leuks.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moedergrappen laat ik altijd aan jou over.
Entrecote van de BBQ met broccoliquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het tegenover gestelde van de ‘negerseks’. Duurde zolang voordat iemand het opende dat ik het zelf maar deed.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
Rare TT
Uitstekende OP
Prima TS
Al met al een 7
Och klinkt decadentquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral heel simpelquote:
Zeker. Was even een test op mobiel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond je poll wat matig, maar het is pas de eerste dus ik ga er vanuit dat dit in de toekomst beter wordt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het tegenover gestelde van de ‘negerseks’. Duurde zolang voordat iemand het opende dat ik het zelf maar deed.
Ik heb toch nog steeds de waaoier aanquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onweer, beetje regen, al redelijk afgekoeld, genot
Ja ik ook, het is binnen nog steeds 28,5 gradenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toch nog steeds de waaoier aan
Volgende keer graag mention bij een reviewquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
Rare TT
Uitstekende OP
Prima TS
Al met al een 7
Het zou hier buiten 22 graden moeten zijn maar binnen is het 28quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:22 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel, kan het alsjeblieft even afkoelen ‘s nachts
Eensquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:22 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel, kan het alsjeblieft even afkoelen ‘s nachts
Bij mij 29,5.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou hier buiten 22 graden moeten zijn maar binnen is het 28
Hier klopt iets niet
Nee, die 22 graden wordt slechts voor even gehaald om 40-45 minuten na vieren in de ochtend.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou hier buiten 22 graden moeten zijn maar binnen is het 28
Hier klopt iets niet
Wat een smerig varken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wel kanjer stroopwafels neem ik aan
ik ga nuquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:21 schreef Caland het volgende:
Koffie en dan weer keihard de gym slopen zo.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee hoor maar je bent gewoon te dom
Hou gewoon je bekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
https://fd.nl/ondernemen/(...)k-failliet-verklaard
Die familie gaat ook wel lekker
oke lieverdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:54 schreef JanCees het volgende:
en dan in najaar nog even 2 weken plannen genot
hopelijk is het boomergriepje dan wel weg
hoezo bellen voor beiroetquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:55 schreef Caland het volgende:
Werd net gevraagd of ik zo wil bellen voor Beiroet, kan ik die uren later weer opnemen
Nou mooi niet dus
Weet ik veel, een of andere actie vandaagquote:
gaan jullie dan klanten bellen of ze geld willen geven aan zandnegers?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik veel, een of andere actie vandaag
Moeten we opeens maatschappelijk betrokken zijn
deel dit maar niet meer danquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik veel, een of andere actie vandaag
Moeten we opeens maatschappelijk betrokken zijn
Nee andersom geloof ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
gaan jullie dan klanten bellen of ze geld willen geven aan zandnegers?
Oh excuusquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wtf zeg dat ik van je hou
Hoezo is dat haten
ahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee andersom geloof ik
Mensen die willen doneren bellen dan op, blijkbaar konden onze systemen erop doorgelinkt worden
Niet verkeerd werk toch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee andersom geloof ik
Mensen die willen doneren bellen dan op, blijkbaar konden onze systemen erop doorgelinkt worden
HANG OP. BEL UW BANK.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee andersom geloof ik
quote:
Is mijn vrije dag, anders had ik het ook wel gedaan denk ikquote:
Oh ja, laat die mensen in Beiroet dan maar de tering krijgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Is mijn vrije dag, anders had ik het ook wel gedaan denk ik
Precies.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, laat die mensen in Beiroet dan maar de tering krijgen.
Daar zitten vrijwel alleen maar idioten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit bespreken we zojuist in NWS.
Deze zin loopt niet heel lekker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit bespreken we zojuist in NWS.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zitten vrijwel alleen maar idioten.
zoals scrummiequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zitten vrijwel alleen maar idioten.
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tijd om een wapen aan te schaffen.
Scrummie woont daar toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik daar zou wonen zou ik het ook doen
maar ik ben ook pro guns
Hé ouwe nicht, hoe laat begint dat feest morgen bij jou?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik daar zou wonen zou ik het ook doen
maar ik ben ook pro guns
Jij weet helemaal niet waar ik woon!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie woont daar toch helemaal niet.
Hier heeft iedereen minimaal wel een jachtgeweer.
Wtf. Gelderlandquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je woont toch in Gelderland of zo, wat moet je dan met een wapen nu.
heb je de uitnodiging niet gehad?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hé ouwe nicht, hoe laat begint dat feest morgen bij jou?
Voor zover ik weet zit er geen GGZ in de schilderswijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet waar ik woon!!!!!!!
https://www.parnassia.nl/(...)hilderswijk-den-haagquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit er geen GGZ in de schilderswijk.
Jij hebt mij overgeslagen hè, vieze knjrjood.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je de uitnodiging niet gehad?
Ah, dan kom ik van de week wel eens even langs!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.parnassia.nl/(...)hilderswijk-den-haag
zo zou ik het niet willen noemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij hebt mij overgeslagen hè, vieze knjrjood.
Klopt, maar ik heb liever dat je het gewoon 100% goed hebt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh nou zat ik er toch niet zo ver naast.
Het punt blijft hetzelfde, wat moet je dan met een wapen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb liever dat je het gewoon 100% goed hebt.
Dat willen wij met die zinnen van jou, maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb liever dat je het gewoon 100% goed hebt.
Zelfbescherming natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het punt blijft hetzelfde, wat moet je dan met een wapen.
Zou eerder een vuurwerkbril opdoen.
Laat me met rust.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat willen wij met die zinnen van jou, maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen.
erg leuk dat maxiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het punt blijft hetzelfde, wat moet je dan met een wapen.
Zou eerder een vuurwerkbril opdoen.
Dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat rifapen uit de schilderswijk naar Twente afreizen.
Stevig. Hoe lang train je dan? 1,5 uur?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
borst, schouders, bovenrug, biceps, triceps
3 setjes van 10 per spiergroep, al doe ik bankdrukken wel meer, lukt meestal wel in 75 minuten, ik hou wel tempo erin maar vandaag was het wel 1,5 uurquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stevig. Hoe lang train je dan? 1,5 uur?
Lekker man. Ik start aankomende week met een 4 daags splitschema. Onder- bovenlijf voor een week of 5, gok ik. Zat te kijken of het haalbaar was, omdat ik eigenlijk altijd een 3 daagsschema heb.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 setjes van 10 per spiergroep, al doe ik bankdrukken wel meer, lukt meestal wel in 75 minuten, ik hou wel tempo erin maar vandaag was het wel 1,5 uur
dat doe ik eigenlijk, bevalt prima, ma onder, di boven, woensdag rust, do onder, vr bovenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lekker man. Ik start aankomende week met een 4 daags splitschema. Onder- bovenlijf voor een week of 5, gok ik. Zat te kijken of het haalbaar was, omdat ik eigenlijk altijd een 3 daagsschema heb.
En dan de week erop ma boven, di onder, do boven, vrij onder? Ik lees en hoor best veel over hele snelle aanpassing van je lijf dat je niet wekelijks op dezelfde dag moet blijven doortrainen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doe ik eigenlijk, bevalt prima, ma onder, di boven, woensdag rust, do onder, vr boven
is dat zo? Ik varieer wel de oefeningen en/of de volgorde maar het probleem is als ik bijvoorbeeld dinsdag en donderdag benen zou doen ze nog niet genoeg hersteld zijn, ik merk nu al een verschil met het ene dagje meer rust aan het begin van de week tov het einde van de week, maar ik ben dan ook wat ouder dus dat scheelt ook wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan de week erop ma boven, di onder, do boven, vrij onder? Ik lees en hoor best veel over hele snelle aanpassing van je lijf dat je niet wekelijks op dezelfde dag moet blijven doortrainen?
Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar ik lees veel over mensen met een 4 daags ABAB BABA-schema aangeven dat je lichaam zich extreem snel aanpast. Ik denk dat ik inderdaad ook gewoon per spiergroep meerdere oefeningen ga gebruiken en daarmee flink afwissel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? Ik varieer wel de oefeningen en/of de volgorde maar het probleem is als ik bijvoorbeeld dinsdag en donderdag benen zou doen ze nog niet genoeg hersteld zijn, ik merk nu al een verschil met het ene dagje meer rust aan het begin van de week tov het einde van de week, maar ik ben dan ook wat ouder dus dat scheelt ook wel.
je kan zoveel variëren dus ik geloof niet dat het echt een probleem zal geven en voor herstel is het makkelijkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar ik lees veel over mensen met een 4 daags ABBA BAAB-schema aangeven dat je lichaam zich extreem snel aanpast. Ik denk dat ik inderdaad ook gewoon per spiergroep meerdere oefeningen ga gebruiken en daarmee flink afwissel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
Zorgmedewerkers reageren: ‘Als politici straks zorg nodig hebben, mag ik dan ook zo de kamer uit lopen?’
Wat een vermoeiend volk. (en nee dat mag niet, daar heb je een eed voor afgelegd)
Caroline Smeets (37), kwaliteitsverpleegkundige in de wijk in Zuid-Holland. Salaris (gemiddeld): 20 euro bruto per uur.quote:
Jij bent dan ook geen kwaliteitsverpleegkundige in de wijk in Zuid-Holland.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Caroline Smeets (37), kwaliteitsverpleegkundige in de wijk in Zuid-Holland. Salaris (gemiddeld): 20 euro bruto per uur.
Ik verdien het niet.
eensquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En nee, ze mogen niet de kamer uitlopen. Maar dat hadden die mongolen in de kamer ook niet moeten doen.
Het ligt, zoals zo vaak, net even wat genuanceerder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen kwaliteitsverpleegkundige in de wijk in Zuid-Holland.
En nee, ze mogen niet de kamer uitlopen. Maar dat hadden die mongolen in de kamer ook niet moeten doen.
Het is zeker niet chique, maar het ligt wel wat genuanceerder dan dat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen kwaliteitsverpleegkundige in de wijk in Zuid-Holland.
allemaal engnekkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt, zoals zo vaak, net even wat genuanceerder.
[ twitter ]
FVD is pijnlijk stilquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
(naast het feit dat er al 3x over gestemd is)
Niet gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hiddema had wel een aardige bijdrage in het corona debat.
stop hiermeequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat zeker de zorrugpremie weer omhoog. Nou ik dacht het niet !!!
ben vorige week met het phulschema begonnen met her en der wat aanpassingen. Zelfde idee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lekker man. Ik start aankomende week met een 4 daags splitschema. Onder- bovenlijf voor een week of 5, gok ik. Zat te kijken of het haalbaar was, omdat ik eigenlijk altijd een 3 daagsschema heb.
Oke, aanpassingen vanwege je rug nog steeds?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
ben vorige week met het phulschema begonnen met her en der wat aanpassingen. Zelfde idee.
Bevalt wel goed, vooral die hypertrofiedagen zijn erg lekker
Dag 5 van 5 net gehad overigens @:ggmm @:onlogisch
Yep. Hij heeft nog steeds geen ruggengraat. (lol)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, aanpassingen vanwege je rug nog steeds?
Yes, even romanian DL’s ipv reguliere en squatten met wat lichter gewicht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, aanpassingen vanwege je rug nog steeds?
Ik ben de laatste tijd enorm fan van romanian lunges. Eigenlijk altijd als afsluiter na squads etc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes, even romanian DL’s ipv reguliere en squatten met wat lichter gewicht.
Verder wel weer wat meer ander rugwerk erbij gegooid.
Het blijft asociaal, schofterig, schandalig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
(naast het feit dat er al 3x over gestemd is)
Ja ik vind het ook niet netjes van de oppositie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het blijft asociaal, schofterig, schandalig.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet netjes van de oppositie.
Persoonlijk meer van de walking lunges, met stang.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd enorm fan van romanian lunges. Eigenlijk altijd als afsluiter na squads etc.
Ik ga misschien ergens anders werken, heb een (veel) beter aanbod gekregen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat de LC failliet.
Jobhopper!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga misschien ergens anders werken, heb een (veel) beter aanbod gekregen.
Waarom dat misschien dan? Gewoon gaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga misschien ergens anders werken, heb een (veel) beter aanbod gekregen.
Ik kan dan niet lekker isoleren, dan lunge ik zonder die 100% controle.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk meer van de walking lunges, met stang.
Verzekeringsbedrijf.quote:
Omdat ik nog wel moet solliciteren dus heb geen zekerheid dat ik de baan krijg. En dan heb ik straks niks. + dat ik al ja heb gezegd tegen de andere baan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dat misschien dan? Gewoon gaan.
Laatste zin snap ik niet. Tegen welke baan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verzekeringsbedrijf.
[..]
Omdat ik nog wel moet solliciteren dus heb geen zekerheid dat ik de baan krijg. En dan heb ik straks niks. + dat ik al ja heb gezegd tegen de andere baan.
Zorg?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verzekeringsbedrijf.
[..]
Omdat ik nog wel moet solliciteren dus heb geen zekerheid dat ik de baan krijg. En dan heb ik straks niks. + dat ik al ja heb gezegd tegen de andere baan.
ja tegen lcquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste zin snap ik niet. Tegen welke baan?
Je kunt toch gewoon solliciteren zonder je baan op te zeggen?
En is het weer een bijbaan? Dan is het ook wat minder spannend toch?
Ik zou maandag eigenlijk beginnen bij mijn nieuwe baan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste zin snap ik niet. Tegen welke baan?
Je kunt toch gewoon solliciteren zonder je baan op te zeggen?
En is het weer een bijbaan? Dan is het ook wat minder spannend toch?
En als je maandag gewoon begint en daarnaast solliciteert bij dat andere bedrijf waar je veel meer kan vangen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou maandag eigenlijk beginnen bij mijn nieuwe baan.
Ja het is ook niet zo spannend maar ik wil ook niet zonder werk zitten voor te lange tijd.
????quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, had niet teruggelezen. Kom net binnen he
Teruglezen in de sc
Doelde meer specifiek de zorgverzekeringen, die piekperiode begint natuurlijk ook weer straks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.achmea.nl/onze-verzekeringen
je kan toch gewoon beginnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is ook niet zo spannend maar ik wil ook niet zonder werk zitten voor te lange tijd.
Is via hetzelfde uitzendbureau dus dat willen ze niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En als je maandag gewoon begint en daarnaast solliciteert bij dat andere bedrijf waar je veel meer kan vangen?
Serieuze banen? 4.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoeveel werkgevers hebben jullie gehad?
Ik maar twee eigenlijk.
Ligt eraan wat je allemaal meeteltquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik maar twee eigenlijk.
Nee, maat van mij heeft een uitzendbureau en die regelt het dus dat kan hij niet maken tov dat bedrijf.quote:
Ook niet heel veel dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieuze banen? 4.
Misschien binnenkort 5.
Dus we moeten nóg langer wachten op het eerste kwaliteitsstuk van De Leeuwarder Courant?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Serieuze werkgevers, dus geen bijbaantjes ofzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je allemaal meetelt
Oh, via uitzendbureau. Dat is kut ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is via hetzelfde uitzendbureau dus dat willen ze niet.
Dan 1quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Serieuze werkgevers, dus geen bijbaantjes ofzo.
moet jij wetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zit nu 10 jaar bij deze werkgever.
Anderhalf jaar en daarna misschien nog doorstuderen maar denk het niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, via uitzendbureau. Dat is kut ja.
Hoelang moet je nog studeren trouwens?
Sorry maat. Ik zal voor FOK! wel weer eens een leuke OP in elkaar flansen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus we moeten nóg langer wachten op het eerste kwaliteitsstuk van De Leeuwarder Courant?
Mijn weekend valt nu wel in duigen.
Wat studeer je precies?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anderhalf jaar en daarna misschien nog doorstuderen maar denk het niet.
Je had toen ik student was nog echt van dat dagjeswerk. Stond je de ene dag centerparkshuisjes schoon te maken en de andere dag het verkeer ergens te regelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik maar twee eigenlijk.
Zijn probleem.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zit nu 10 jaar bij deze werkgever.
Bedoel wel echte banen, dus niet van dat vakantiewerk gedoe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had toen ik student was nog echt van dat dagjeswerk. Stond je de ene dag centerparkshuisjes schoon te maken en de andere dag het verkeer ergens te regelen.
Denk wel tientallen dus.
Nounounouquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
STRUIKEL EN BREEK JE BEEN WALGELIJK VARKEN
Nee zit op de uni in Groningen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht. Hbo? Master zou ik dan zeker overwegen. Kan je wel echt helpen later in je carrière.
lekker pikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net footlong italian bmt op
Nog steeds trek.
@:thebradge
@:jancees
Vies vet varkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog steeds trek.
Oh, dus je hebt al een master dan?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt al een master dan?
Waarom zou je dan nog door willen studeren? Voegt verder niet zoveel toe toch? Alleen dat het studentenleven goddelijk is.
duidelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maat van mij heeft een uitzendbureau en die regelt het dus dat kan hij niet maken tov dat bedrijf.
Als waar forumbeest word je snel aangevallen, zo blijktquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Moderator onlogisch heeft het weer zwaar in de wlr sc.
Snap ik. Had ik ook. Heb zelf 7 jaar gestudeerd; 3 WO opleidingen afgerond. Uiteindelijk boeit niemand dat een zak. 1x MSc is wel voldoende.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..].
Nou ja heb wel wat meer interesses en niets doen studeren is natuurlijk heerlijk ja. Maar kans is 95% dat ik gewoon aan het werk ga.
Heb je 3 masters nodig om moderator van FEE te worden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik. Had ik ook. Heb zelf 7 jaar gestudeerd; 3 WO opleidingen afgerond. Uiteindelijk boeit niemand dat een zak. 1x MSc is wel voldoende.
Voor je carrière is denk ik een paar jaar werkervaring nuttiger dan doorstuderen. Maargoed, een paar jaar niks doen/doorstuderen is ook wel lekker.
Nee maar dan hoef je wel maar 3 dagen te werkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je 3 masters nodig om moderator van FEE te worden?
Als je vechain koopt kun je straks stoppenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee maar dan hoef je wel maar 3 dagen te werken
Ik weet niet precies wat de criteria zijn. Ik speel deze door naar @yvonnequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je 3 masters nodig om moderator van FEE te worden?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je vechain koopt kun je straks stoppen
@:onlogisch
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)l-afzeggen~a8befe1a/
(lol)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog steeds trek.
Hij sloopt daar de OP nooit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Moderator onlogisch heeft het weer zwaar in de wlr sc.
Zou eerder je handen gaan wassen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
Vond dit in de brievenbus
[ afbeelding ]
Ik ga METEEN bellen!
Ik zie het ja. Nu neem ik je helemaal niet meer serieus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben de grondlegger van die SC, waarom zou ik het daar slopen? :S
Nou, neem bijvoorbeeld Hitler. Dat is ook de grondlegger van het Derde Rijk en heeft het uiteindelijk zelf gesloopt. Zo zie je maar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben de grondlegger van die SC, waarom zou ik het daar slopen? :S
Als het iemand met vol verstand was zou ik er wel mee zittenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ziet het ja. Nu neem ik je helemaal niet meer serieus.
De grondlegger wordt uitgekotst. Dat moet inderdaad pijn doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het iemand met vol verstand was zou ik er wel mee zitten
gvd mokerirritant.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:33 schreef Zipportal het volgende:
FB / Notificatie bij thumbsup van je post
Gelijk al melding binnen.
Scrummie2.1 heeft zojuist een van jouw posts geliked in topic "Voetbal / [VBL SC #7651] WHITTED"
???quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De grondlegger wordt uitgekotst. Dat moet inderdaad pijn doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |