Niet geklikt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)l-afzeggen~a8befe1a/
(lol)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net footlong italian bmt op
Nog steeds trek.
@:thebradge
@:jancees
Hij sloopt daar de OP nooit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Moderator onlogisch heeft het weer zwaar in de wlr sc.
Zou eerder je handen gaan wassen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
Vond dit in de brievenbus
[ afbeelding ]
Ik ga METEEN bellen!
Ik zie het ja. Nu neem ik je helemaal niet meer serieus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben de grondlegger van die SC, waarom zou ik het daar slopen? :S
Nou, neem bijvoorbeeld Hitler. Dat is ook de grondlegger van het Derde Rijk en heeft het uiteindelijk zelf gesloopt. Zo zie je maar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben de grondlegger van die SC, waarom zou ik het daar slopen? :S
Als het iemand met vol verstand was zou ik er wel mee zittenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ziet het ja. Nu neem ik je helemaal niet meer serieus.
De grondlegger wordt uitgekotst. Dat moet inderdaad pijn doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het iemand met vol verstand was zou ik er wel mee zitten
gvd mokerirritant.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:33 schreef Zipportal het volgende:
FB / Notificatie bij thumbsup van je post
Gelijk al melding binnen.
Scrummie2.1 heeft zojuist een van jouw posts geliked in topic "Voetbal / [VBL SC #7651] WHITTED"
???quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De grondlegger wordt uitgekotst. Dat moet inderdaad pijn doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |