Zijn probleem.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zit nu 10 jaar bij deze werkgever.
Bedoel wel echte banen, dus niet van dat vakantiewerk gedoe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had toen ik student was nog echt van dat dagjeswerk. Stond je de ene dag centerparkshuisjes schoon te maken en de andere dag het verkeer ergens te regelen.
Denk wel tientallen dus.
Nounounouquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
STRUIKEL EN BREEK JE BEEN WALGELIJK VARKEN
Nee zit op de uni in Groningen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terecht. Hbo? Master zou ik dan zeker overwegen. Kan je wel echt helpen later in je carrière.
lekker pikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net footlong italian bmt op
Nog steeds trek.
@:thebradge
@:jancees
Vies vet varkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net footlong italian bmt op
Nog steeds trek.
@:thebradge
@:jancees
Oh, dus je hebt al een master dan?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt al een master dan?
Waarom zou je dan nog door willen studeren? Voegt verder niet zoveel toe toch? Alleen dat het studentenleven goddelijk is.
duidelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maat van mij heeft een uitzendbureau en die regelt het dus dat kan hij niet maken tov dat bedrijf.
Als waar forumbeest word je snel aangevallen, zo blijktquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Moderator onlogisch heeft het weer zwaar in de wlr sc.
Snap ik. Had ik ook. Heb zelf 7 jaar gestudeerd; 3 WO opleidingen afgerond. Uiteindelijk boeit niemand dat een zak. 1x MSc is wel voldoende.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..].
Nou ja heb wel wat meer interesses en niets doen studeren is natuurlijk heerlijk ja. Maar kans is 95% dat ik gewoon aan het werk ga.
Heb je 3 masters nodig om moderator van FEE te worden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik. Had ik ook. Heb zelf 7 jaar gestudeerd; 3 WO opleidingen afgerond. Uiteindelijk boeit niemand dat een zak. 1x MSc is wel voldoende.
Voor je carrière is denk ik een paar jaar werkervaring nuttiger dan doorstuderen. Maargoed, een paar jaar niks doen/doorstuderen is ook wel lekker.
Nee maar dan hoef je wel maar 3 dagen te werkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je 3 masters nodig om moderator van FEE te worden?
Als je vechain koopt kun je straks stoppenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee maar dan hoef je wel maar 3 dagen te werken
Ik weet niet precies wat de criteria zijn. Ik speel deze door naar @yvonnequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je 3 masters nodig om moderator van FEE te worden?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je vechain koopt kun je straks stoppen
@:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |