En als je maandag gewoon begint en daarnaast solliciteert bij dat andere bedrijf waar je veel meer kan vangen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou maandag eigenlijk beginnen bij mijn nieuwe baan.
Ja het is ook niet zo spannend maar ik wil ook niet zonder werk zitten voor te lange tijd.
????quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, had niet teruggelezen. Kom net binnen he
Teruglezen in de sc
Doelde meer specifiek de zorgverzekeringen, die piekperiode begint natuurlijk ook weer straks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.achmea.nl/onze-verzekeringen
je kan toch gewoon beginnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is ook niet zo spannend maar ik wil ook niet zonder werk zitten voor te lange tijd.
Is via hetzelfde uitzendbureau dus dat willen ze niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En als je maandag gewoon begint en daarnaast solliciteert bij dat andere bedrijf waar je veel meer kan vangen?
Serieuze banen? 4.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoeveel werkgevers hebben jullie gehad?
Ik maar twee eigenlijk.
Ligt eraan wat je allemaal meeteltquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik maar twee eigenlijk.
Nee, maat van mij heeft een uitzendbureau en die regelt het dus dat kan hij niet maken tov dat bedrijf.quote:
Ook niet heel veel dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieuze banen? 4.
Misschien binnenkort 5.
Dus we moeten nóg langer wachten op het eerste kwaliteitsstuk van De Leeuwarder Courant?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Serieuze werkgevers, dus geen bijbaantjes ofzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je allemaal meetelt
Oh, via uitzendbureau. Dat is kut ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is via hetzelfde uitzendbureau dus dat willen ze niet.
Dan 1quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Serieuze werkgevers, dus geen bijbaantjes ofzo.
moet jij wetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zit nu 10 jaar bij deze werkgever.
Anderhalf jaar en daarna misschien nog doorstuderen maar denk het niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, via uitzendbureau. Dat is kut ja.
Hoelang moet je nog studeren trouwens?
Sorry maat. Ik zal voor FOK! wel weer eens een leuke OP in elkaar flansen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus we moeten nóg langer wachten op het eerste kwaliteitsstuk van De Leeuwarder Courant?
Mijn weekend valt nu wel in duigen.
Wat studeer je precies?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anderhalf jaar en daarna misschien nog doorstuderen maar denk het niet.
Je had toen ik student was nog echt van dat dagjeswerk. Stond je de ene dag centerparkshuisjes schoon te maken en de andere dag het verkeer ergens te regelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik maar twee eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |