Ja daar durven ze wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:54 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nu iedereen daar neerknuppelen.
Gooi ze maar in die 43 meter diepe krater in Beiroet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst allemaal buitenlanders hier naartoe halen -> overbevolking en nu mag ik niet meer in bad.
Laat ze die mensen dan maar weer wegsturen!!
@:wereldgozer @:zipportal
Wegwerpproducten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gooi ze maar in die 43 meter diepe krater in Beiroet.
Denk een burn-out. De scholen beginnen binnenkort weer en alleen al die gedachte is genoeg voor mensen in het onderwijs om helemaal van het pad te geraken, beste @buitendam.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:55 schreef Buitendam het volgende:
Tijd voor koffie. Waar is @:jojoortje de laatste tijd trouwens?
@buitendam.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk een burn-out. De scholen beginnen binnenkort weer en alleen al die gedachte is genoeg voor mensen in het onderwijs om helemaal van het pad te geraken, beste @:buitendam.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, en nu ga ik weer even aan het werk.
@Elan check deze grapquote:Het is nu aantrekkelijk om een huis te kopen
Inbox
x
Rabobank <noreply@mail.rabobank.nl
nsbers krijgen er weer een taak bijquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
We mogen NIETS meer. Nouw ik ben er klaar mee, opbokken nouw.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
nsbers krijgen er weer een taak bij
lekker bezigquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
legday #2 done, benen zijn wel weer op niveau van voor corona
Vieze hoer.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Werken met het broekje uit bevalt me wel.
Kreeg je die tip van Anneloos?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Binnenkort helemaal niet meer werken maat.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |