Spartequote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een enorme proleet is het. Ook geen idee wat Sparte ermee moet, die gozer kan er helemaal niks van.
Spartequote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een enorme proleet is het. Ook geen idee wat Sparte ermee moet, die gozer kan er helemaal niks van.
WIJ ZIJN UTRECHT WIJ ZIJN DE BESTE!quote:
WIJ ZIJN UTRECHT WIJ ZIJN DE BESTE!quote:
IK BEN SCRUMMIEquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:32 schreef Paul het volgende:
[..]
WIJ ZIJN UTRECHT WIJ ZIJN DE BESTE!
KLAPKLAPKLAPKLAP
WIJ ZIJN UTRECHT WIJ ZIJN DE BESTE!
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
IK BEN SCRUMMIE
LIG VANAVOND OP JE MUMMIE
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
Paul brengt altijd een fijn niveau met zich mee.
Ben je vanmiddag bij de FOKmeet in Den Dolder?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al meer gedaan dan gisteren.
Airco is toch wel lekker!
Ik heb gewoon werkquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je vanmiddag bij de FOKmeet in Den Dolder?
We roddelen hier nietquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gewoon werk
Vraag Elan en Drizzt even
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
STOER HOOR ONDERNEMERTJE PESTEN
Aldus Ria, werkloos.
Het is @Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We roddelen hier niet
@:Elan
@:Drizztnogwat
Elan en Drizzt, komen jullie naar de fokmeet?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We roddelen hier niet
@:Elan
@:Drizztnogwat
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
STOER HOOR ONDERNEMERTJE PESTEN
Aldus Ria, werkloos.
Gebruik dan de Twitter-button!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
https://twitter.com/voetbalzonenl/status/1293809274477477889
Feyenoord gaat kampioen worden dus.
Waaiertje lekker op mijn rug gezetquote:
Je bedoelt waarschijnlijk een ventilator.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Waaiertje lekker op mijn rug gezet
Heerlijk geslapen
Wel een beetje stijfjes vanmorgen, buiten de odol om dan.
Nee gewoon unne waaoierquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk een ventilator.
Nee,er staat de hele dag een Chinees met een waaier te wapperen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk een ventilator.
POLLquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:48 schreef GGMM het volgende:
Overigens draag ik zelf deze met dit weer
Veel mensen kijken je dan jaloers aan
Mooie waaier op een stiepquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:52 schreef GGMM het volgende:
Het is wel zaak dat je dat met een mini ventilator doet trouwens. Ik probeerde het eerst met zo'n ding
[ afbeelding ]
Dat loopt echt heel onhandig.
Gekliktquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:48 schreef GGMM het volgende:
Overigens draag ik zelf deze met dit weer
Veel mensen kijken je dan jaloers aan
Lissabon > Amsterdamquote:Niet Italië, wél Portugal. Jan Vertonghen (33) zet zijn carrière voort bij Benfica. De ex-Ajacied wordt vandaag medisch getest en tekent als alles goed gaat morgen een driejarig contract, zo meldt Het Laatste Nieuws.
Doe gewoon normaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
HET ZIJN MAAR KUUUUUUUUUUUUT KAKKERLAKKE !!
Toch jammer dat hij niet naar Ajax gaat.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
HET ZIJN MAAR KUUUUUUUUUUUUT KAKKERLAKKE !!
Geen idee, denk prima voor de eredivisie nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter toch. Die gast kan er volgens mij weinig meer van.
Ik had een hekel aan een hoop Ajacieden de afgelopen jaren. Kristensen met z'n kop, De Ligt die lult alsof 'ie in de VUT zit, Tadic, Blind, Taglifucko et cetera.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch jammer dat hij niet naar Ajax gaat.
Laatste jaren hebben ze daar nog maar weinig spelers waar je lekker een oprechte hekel aan kan hebben
Mja, misschien Tadic een beetje. De Bosnische Dirk Kuyt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan een hoop Ajacieden de afgelopen jaren. Kristensen met z'n kop, De Ligt die lult alsof 'ie in de VUT zit, Tadic, Blind, Taglifucko et cetera.
Antony heeft wel potentie in dat opzicht.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch jammer dat hij niet naar Ajax gaat.
Laatste jaren hebben ze daar nog maar weinig spelers waar je lekker een oprechte hekel aan kan hebben
Tadic komt uit Servië.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mja, misschien Tadic een beetje. De Bosnische Dirk Kuyt.
Ja, heeft ook een tyfushoofd.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Antony heeft wel potentie in dat opzicht.
En een tatoeage in zijn nek.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, heeft ook een tyfushoofd.
Wie bedoel je precies met 'ze'?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
Wat worden er veel mensen doodgestoken de laatste tijd zeg. Ik heb liever dat ze daarmee ophouden.
De daders!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie bedoel je precies met 'ze'?
@:zipportal
Henk Bres niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
(Ik ben tegen racisme)
prima linksbackquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
Ja, Noa Lang. Maar volgens mij hebben de Ajacieden daar zelf ook een hekel aan.
Erg jammer dat ik niet kan zien wie wat heeft gestemd. Met mensen die melk in de koffie gooien wil ik niks te maken hebben.quote:
Dat zijn wijven. Ik gok @haags_kwartiertje .quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer dat ik niet kan zien wie wat heeft gestemd. Met mensen die melk in de koffie gooien wil ik niks te maken hebben.
@haags_kwartiertje.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn wijven. Ik gok @haags_kwartiertje.
Editten naar een mention.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn wijven. Ik gok @:haags_kwartiertje .
naar?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Editten naar een mention.
@:ggmm check deze gast.
ik ookquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:25 schreef GGMM het volgende:
Waarschijnlijk drukken jullie op de poll knop ofzo
Ik typ het voluit
Al gereageerdquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De nieuwe Michael van Praag is uit:
[ twitter ]
Donequote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kansloos
Verwijder deze dan ook
[ twitter ]
Je wordt toch een keer geil met dat weerquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er is bewegend beeld:
[ twitter ]
Befehl ist Befehlquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
We mogen NIETS meer. Nouw ik ben er klaar mee, opbokken nouw.
Eerst allemaal buitenlanders hier naartoe halen -> overbevolking en nu mag ik niet meer in bad.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja daar durven ze wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:54 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nu iedereen daar neerknuppelen.
Gooi ze maar in die 43 meter diepe krater in Beiroet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst allemaal buitenlanders hier naartoe halen -> overbevolking en nu mag ik niet meer in bad.
Laat ze die mensen dan maar weer wegsturen!!
@:wereldgozer @:zipportal
Wegwerpproducten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gooi ze maar in die 43 meter diepe krater in Beiroet.
Denk een burn-out. De scholen beginnen binnenkort weer en alleen al die gedachte is genoeg voor mensen in het onderwijs om helemaal van het pad te geraken, beste @buitendam.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:55 schreef Buitendam het volgende:
Tijd voor koffie. Waar is @:jojoortje de laatste tijd trouwens?
@buitendam.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk een burn-out. De scholen beginnen binnenkort weer en alleen al die gedachte is genoeg voor mensen in het onderwijs om helemaal van het pad te geraken, beste @:buitendam.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, en nu ga ik weer even aan het werk.
@Elan check deze grapquote:Het is nu aantrekkelijk om een huis te kopen
Inbox
x
Rabobank <noreply@mail.rabobank.nl
nsbers krijgen er weer een taak bijquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
nsbers krijgen er weer een taak bij
lekker bezigquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
legday #2 done, benen zijn wel weer op niveau van voor corona
Vieze hoer.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Werken met het broekje uit bevalt me wel.
Kreeg je die tip van Anneloos?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Binnenkort helemaal niet meer werken maat.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je me missen als ik op #ANONIEM ga?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:37 schreef Buitendam het volgende:
Leuk, @:onlogisch is er. Doet altijd wat met het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou je me missen als ik op #ANONIEM ga?Zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou je me missen als ik op #ANONIEM ga?POLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:42 schreef onlogisch het volgende:
WLR / [WLR SC] #74 Volksmennerij of volksverlakkerij
@:maxi-mus
@:GGMM
[ afbeelding ]
Bijna pauze maat. Daarna ga ik DIRECT kijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
Wat leuk, deze tip gaf ik niet zo lang geleden aan user @maxi-musquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
Zou user @maxi-mus Ed zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat leuk, deze tip gaf ik niet zo lang geleden aan user @:maxi-mus
Zou Ed meelezen?
Niet geklikt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-krijgen~a465538e/
Ik kan wel dagelijks een paar kilootjes doneren.
@:Drizzt_Dourden
@:Muskusboktor57
Nee joh.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Elan en Drizzt, komen jullie naar de fokmeet?
niet gekliktquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik denk bij een FOK!meet altijd aan dit filmpje:
Uh, oké.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Klassiekertjequote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik denk bij een FOK!meet altijd aan dit filmpje:
sow koekoek, die wou wel erg graag weg bij z'n wijfquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:59 schreef Zipportal het volgende:
@:de_boswachter
@:wereldgozer
Nu betere beelden. Stukje klap.
Hij leeft nog wel zei de politie.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
sow koekoek, die wou wel erg graag weg bij z'n wijf
Laat je hart spreken Caland.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
Mensen die een andere baan hebben gevonden en dan letterlijk een paar duizend man in de afscheidsmail meenemen
Ik vind daar iets van.
Zeg het ze jochie!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
Mensen die een andere baan hebben gevonden en dan letterlijk een paar duizend man in de afscheidsmail meenemen
Ik vind daar iets van.
Goeiste aanloopquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:59 schreef Zipportal het volgende:
@:de_boswachter
@:wereldgozer
Nu betere beelden. Stukje klap.
Of een videoboodschap delen met miljoenen mensenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind daar iets van.
Ik heb net als een nijlpaard zitten bouten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Joe.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Als ik klachten krijg wel en dan gooi ik je weg en anders niet!
Gooi er voor user @Caland dan meteen een ban uitquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Als ik klachten krijg wel en dan gooi ik je weg en anders niet!
IK ZEG TOCH ALS IK KLACHTEN KRIJGquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gooi er voor user @:Caland dan meteen een ban uit
Dat zou sounddragon toch nooit doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, hem kennende gaat hij hier wel werk van maken.
Rip Caland
Google Maps kan kapot niet vindenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kapot. Roept ie al een paar dagen.
We roddelen hier.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou sounddragon toch nooit doen.
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Google Maps kan kapot niet vinden
Zorg ervoor dat je zoekopdracht goed is gespeld. Probeer een plaats, staat/provincie of postcode toe te voegen.
Je zou wel een nieuwe poll kunnen maken!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kutzooi dit kan ik ook niet meer aanpassen
Sorry @:el-stinho
POLLquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je zou wel een nieuwe poll kunnen maken!
Dus de rest van de dag ga je vervelend zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorrymijn belofte niet kunnen waarmaken.
Morgen een nieuwe poging!
We gaan eerst je zus eens goed gebruiken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk gebruiken we dit jaar de nieuwe poll functionaliteit voor de VBL Awards
hoezo 'we'quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk gebruiken we dit jaar de nieuwe poll functionaliteit voor de VBL Awards
Wtf.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
hoezo 'we'
Alsof jij daar ooit iets aan doet
Dan betwijfel ik of het klopte.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wtf.
Ik heb 2 edities terug nog al die pleurisscores zitten tellen.
Jezus loop toch eens niet zo te klagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb het nog steeds mokerheet trouwens
Dacht dat het minder zou worden
WE WORDEN GEWOON WEER BEFLIKKERD
wijfquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb het nog steeds mokerheet trouwens
Dacht dat het minder zou worden
WE WORDEN GEWOON WEER BEFLIKKERD
Wel een goede toevoeging voor OP's dit trouwens. (hoewel het natuurlijk al kon via een omweg)quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:55 schreef GGMM het volgende:
Op al het bovenstaande gestemd, waardoor dat antwoord nu bovenaan staat.
Eens, ik vind dit ook wel leuk!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een goede toevoeging voor OP's dit trouwens. (hoewel het natuurlijk al kon via een omweg)
En nu klopt het ook nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, ik vind dit ook wel leuk!
En voor de VBL-awards straks. Dan hoeven we niet iemand zonder hobby's te zoeken die het allemaal handmatig na gaat zitten tellen.
Maak dat Benji maar wijs!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:57 schreef GGMM het volgende:
Oke sorry @:scrummie2.1 dit was de laatste van vandaag.
Alcohol is ook drugs.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
iK HEB AL ZEKER 3 MAANDEN GEEN DRUGS GEBRUIKT JA
Ik ben trots op je!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
Mis je het ook als je het op een zuipavondje niet doet?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste keer was op de bbq van de grote HMF
Neequote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mis je het ook als je het op een zuipavondje niet doet?
Ik snap die behoefte eigenlijk niet zo als je gewoon even gezellig in de kantine zit te zuipen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Al is het ook een stuk minder aanwezig de laatste tijd, dat helpt ook wel
De rijen op de WC's zijn vooral bij mijn voetbalclub, en dat ligt er ook alweer een half jaar uit ofzo.
Tsja wij spelen om 15.00u, je hebt ook teams die om 13.00u spelen. Die zitten al een tijdje te zuipen als wij klaar zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap die behoefte eigenlijk niet zo als je gewoon even gezellig in de kantine zit te zuipen.
Dat was 20 juni, flapdrol.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste keer was op de bbq van de grote HMF
Bij ons spelen ze meestal om 10.00 maar ik zie daar nooit iemand snuiven. Je kan toch wel gewoon een dagje zuipen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja wij spelen om 15.00u, je hebt ook teams die om 13.00u spelen. Die zitten al een tijdje te zuipen als wij klaar zijn.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zie je vaak bij verslaafden, dat ze hun problemen bagatelliseren.
Zijn er genoeg die dat na 3 biertjes echt nodig lijken te hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons spelen ze meestal om 10.00 maar ik zie daar nooit iemand snuiven. Je kan toch wel gewoon een dagje zuipen.
Oh ik speel wel bij één van de probleemclubs in de stad uiteraard.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bij de anekdotes van Caland begin ik altijd te twijfelen of wat hij zegt de norm is, of dat het gewoon allemaal asociale proleten zijn.
Treurig ja, die heb je hier ook wel natuurlijk. Wel bijzonder dat je na zo'n periode het nu dan moeiteloos weken niet kan doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die dat na 3 biertjes echt nodig lijken te hebben.
Jaartje of 5-6 geleden had ik ook wel zo'n periode. Dan moet je er eigenlijk ook meteen mee stoppen voor een tijd.
Gelukkigquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik speel wel bij één van de probleemclubs in de stad uiteraard.
Oh maar ook dat was geen wekelijkse kost hoor. Maar de combinatie maakt het gewoon gevaarlijk, je kan best een keer een snuifje nemen als je aan het zuipen bent, als je het maar niet op een gegeven moment nodig gaat hebben elke keer als je zuipt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Treurig ja, die heb je hier ook wel natuurlijk. Wel bijzonder dat je na zo'n periode het nu dan moeiteloos weken niet kan doen.
Opa vertelt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
En als je begin twintig bent is het ook wel makkelijker vooral. Minder verantwoordelijkheden, mindere katers.
Zou het nog wel willen kunnen hoor. Vrijdag volgas zuipen en doorknallen tot zaterdagochtend, paar uurtjes 'slapen', voetbalwedstrijdje spelen en dan weer van voor af aan beginnen tot zondagmiddag/avond, maandag weer fris en fruitig.quote:
Herkenbaar ja. En het wordt alleen maar ergerquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het nog wel willen kunnen hoor. Vrijdag volgas zuipen en doorknallen tot zaterdagochtend, paar uurtjes 'slapen', voetbalwedstrijdje spelen en dan weer van voor af aan beginnen tot zondagmiddag/avond, maandag weer fris en fruitig.
Als ik nu één nachtje goed doorhaal heb ik er tot dinsdag last van.
Merk dat ik de tijden ook verplaats. Nog maar zelden tot in de ochtend, beter gewoon vroeg in de avond beginnen en een uurtje of 1-2 eindigen. Veel relaxter.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. En het wordt alleen maar erger
Heb het ook niet zo op coke. Word er veel te praterig van en ook lekker paranoïde.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik kreeg van coke altijd huilbuien de dag nadien.
Ik ben een emotionele jongen.
Maar goed, lekker bezig, niet meer uitgaan helpt natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
Die 3 maanden is al debunked.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar goed, lekker bezig, niet meer uitgaan helpt natuurlijk.
Ik kreeg toen een likje M van B. en viel vervolgens meteen in slaap.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 3 maanden is al debunked.
O. Naja, 20 juni was toevallig ook mijn laatste drugsdagquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 3 maanden is al debunked.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Nee hoor. Ik zit hier elke dag op mijn knieënquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft de broek aan heb ik begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |