sow koekoek, die wou wel erg graag weg bij z'n wijfquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:59 schreef Zipportal het volgende:
@:de_boswachter
@:wereldgozer
Nu betere beelden. Stukje klap.
Hij leeft nog wel zei de politie.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
sow koekoek, die wou wel erg graag weg bij z'n wijf
Laat je hart spreken Caland.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
Mensen die een andere baan hebben gevonden en dan letterlijk een paar duizend man in de afscheidsmail meenemen
Ik vind daar iets van.
Zeg het ze jochie!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
Mensen die een andere baan hebben gevonden en dan letterlijk een paar duizend man in de afscheidsmail meenemen
Ik vind daar iets van.
Goeiste aanloopquote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:59 schreef Zipportal het volgende:
@:de_boswachter
@:wereldgozer
Nu betere beelden. Stukje klap.
Of een videoboodschap delen met miljoenen mensenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind daar iets van.
Ik heb net als een nijlpaard zitten bouten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 12:38 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-krijgen~a465538e/
Ik kan wel dagelijks een paar kilootjes doneren.
@:Drizzt_Dourden
@:Muskusboktor57
Ik weet niet.quote:
Joe.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Als ik klachten krijg wel en dan gooi ik je weg en anders niet!
Gooi er voor user @Caland dan meteen een ban uitquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Als ik klachten krijg wel en dan gooi ik je weg en anders niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |