Bij ons spelen ze meestal om 10.00 maar ik zie daar nooit iemand snuiven. Je kan toch wel gewoon een dagje zuipen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja wij spelen om 15.00u, je hebt ook teams die om 13.00u spelen. Die zitten al een tijdje te zuipen als wij klaar zijn.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zie je vaak bij verslaafden, dat ze hun problemen bagatelliseren.
Zijn er genoeg die dat na 3 biertjes echt nodig lijken te hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons spelen ze meestal om 10.00 maar ik zie daar nooit iemand snuiven. Je kan toch wel gewoon een dagje zuipen.
Oh ik speel wel bij één van de probleemclubs in de stad uiteraard.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bij de anekdotes van Caland begin ik altijd te twijfelen of wat hij zegt de norm is, of dat het gewoon allemaal asociale proleten zijn.
Treurig ja, die heb je hier ook wel natuurlijk. Wel bijzonder dat je na zo'n periode het nu dan moeiteloos weken niet kan doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die dat na 3 biertjes echt nodig lijken te hebben.
Jaartje of 5-6 geleden had ik ook wel zo'n periode. Dan moet je er eigenlijk ook meteen mee stoppen voor een tijd.
Gelukkigquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik speel wel bij één van de probleemclubs in de stad uiteraard.
Oh maar ook dat was geen wekelijkse kost hoor. Maar de combinatie maakt het gewoon gevaarlijk, je kan best een keer een snuifje nemen als je aan het zuipen bent, als je het maar niet op een gegeven moment nodig gaat hebben elke keer als je zuipt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Treurig ja, die heb je hier ook wel natuurlijk. Wel bijzonder dat je na zo'n periode het nu dan moeiteloos weken niet kan doen.
Opa vertelt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
En als je begin twintig bent is het ook wel makkelijker vooral. Minder verantwoordelijkheden, mindere katers.
Zou het nog wel willen kunnen hoor. Vrijdag volgas zuipen en doorknallen tot zaterdagochtend, paar uurtjes 'slapen', voetbalwedstrijdje spelen en dan weer van voor af aan beginnen tot zondagmiddag/avond, maandag weer fris en fruitig.quote:
Herkenbaar ja. En het wordt alleen maar ergerquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het nog wel willen kunnen hoor. Vrijdag volgas zuipen en doorknallen tot zaterdagochtend, paar uurtjes 'slapen', voetbalwedstrijdje spelen en dan weer van voor af aan beginnen tot zondagmiddag/avond, maandag weer fris en fruitig.
Als ik nu één nachtje goed doorhaal heb ik er tot dinsdag last van.
Merk dat ik de tijden ook verplaats. Nog maar zelden tot in de ochtend, beter gewoon vroeg in de avond beginnen en een uurtje of 1-2 eindigen. Veel relaxter.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. En het wordt alleen maar erger
Heb het ook niet zo op coke. Word er veel te praterig van en ook lekker paranoïde.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik kreeg van coke altijd huilbuien de dag nadien.
Ik ben een emotionele jongen.
Maar goed, lekker bezig, niet meer uitgaan helpt natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
iK HEB AL ZEKER 3 MAANDEN GEEN DRUGS GEBRUIKT JA
Die 3 maanden is al debunked.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar goed, lekker bezig, niet meer uitgaan helpt natuurlijk.
Ik kreeg toen een likje M van B. en viel vervolgens meteen in slaap.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 3 maanden is al debunked.
O. Naja, 20 juni was toevallig ook mijn laatste drugsdagquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 3 maanden is al debunked.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Nee hoor. Ik zit hier elke dag op mijn knieënquote:Op donderdag 13 augustus 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft de broek aan heb ik begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |