Jezus loop toch eens niet zo te klagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb het nog steeds mokerheet trouwens
Dacht dat het minder zou worden
WE WORDEN GEWOON WEER BEFLIKKERD
wijfquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb het nog steeds mokerheet trouwens
Dacht dat het minder zou worden
WE WORDEN GEWOON WEER BEFLIKKERD
Wel een goede toevoeging voor OP's dit trouwens. (hoewel het natuurlijk al kon via een omweg)quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:55 schreef GGMM het volgende:
Op al het bovenstaande gestemd, waardoor dat antwoord nu bovenaan staat.
Eens, ik vind dit ook wel leuk!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een goede toevoeging voor OP's dit trouwens. (hoewel het natuurlijk al kon via een omweg)
En nu klopt het ook nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, ik vind dit ook wel leuk!
En voor de VBL-awards straks. Dan hoeven we niet iemand zonder hobby's te zoeken die het allemaal handmatig na gaat zitten tellen.
Maak dat Benji maar wijs!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:57 schreef GGMM het volgende:
Oke sorry @:scrummie2.1 dit was de laatste van vandaag.
Alcohol is ook drugs.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
iK HEB AL ZEKER 3 MAANDEN GEEN DRUGS GEBRUIKT JA
Ik ben trots op je!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
Mis je het ook als je het op een zuipavondje niet doet?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste keer was op de bbq van de grote HMF
Neequote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mis je het ook als je het op een zuipavondje niet doet?
Ik snap die behoefte eigenlijk niet zo als je gewoon even gezellig in de kantine zit te zuipen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Al is het ook een stuk minder aanwezig de laatste tijd, dat helpt ook wel
De rijen op de WC's zijn vooral bij mijn voetbalclub, en dat ligt er ook alweer een half jaar uit ofzo.
Tsja wij spelen om 15.00u, je hebt ook teams die om 13.00u spelen. Die zitten al een tijdje te zuipen als wij klaar zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap die behoefte eigenlijk niet zo als je gewoon even gezellig in de kantine zit te zuipen.
Dat was 20 juni, flapdrol.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste keer was op de bbq van de grote HMF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |