Ontzettende droeftoetert die Jan Roos.quote:
quote:
Die heeft van mij een like te pakken!quote:Jan, stop er gewoon mee bespaar jezelf een schande minder. Je hebt geen verstand van producten of überhaupt verstand van iets. Ga lekker je kinderen blij maken maar laat jezelf aub niet meer zien op geen enkele vorm van media. Je hebt compleet gefaald, accepteer dat.
Wat een baas.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
Hij begint nu zichzelf zelfs te bedanken
[ twitter ]
Never in doubt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
Hij begint nu zichzelf zelfs te bedanken
[ twitter ]
Opschieten met die zooi.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:haags_kwartiertje
Tijd voor een Grolsch vrachtwagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
NWS / Supermarkt negeert coronabevel tot sluiting: ‘Dacht het niet’ #2
hoe kan je als @:drizzt_dourden en @:scrummie2.1 in godsnaam hier tussen wonen
Ik zou mezelf van een gebouw afgooien
Laten we duimenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:haags_kwartiertje
Koffie!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook met dit weer gaat de koffie gewoon door.
Ik woon niet in Noord Deurningen, dus voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook met dit weer gaat de koffie gewoon door.
Deze grap was vanmiddag al niet leuk, maar je geeft niet op dat siert jequote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Hey Jojoortje
Hoe is het met je burn-out?
Prima. Nu 6 weken niet gewerkt en probeer maandag weer te beginnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Hey Jojoortje
Hoe is het met je burn-out?
quote:Slippin' Jimmy
41 minuten geleden
Jan Roos is een soort Harry Vermeegen maar dan nog tien keer zo hard mislukt.
Oh yes bedankt!!!!!!!!!!!! eindelijk een goed zicht op de situatie!! Geluid is net alsof je bommetje in zwembad doetquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:49 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Hengelo Springer is uit.![]()
![]()
![]()
Nieuw camerastandpunt op het einde. Hulpverleners in bakje doen even de oortjes dicht.
https://www.dailybuzz.nl/(...)van-dak-eetcafe.html
@:de_boswachter
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Achterhoekquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Achterhoek is toch allemaal hetzelfde
Hij had beter van dat gebouw ernaast kunnen springen. Dit is nogal risicovol.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh yes bedankt!!!!!!!!!!!! eindelijk een goed zicht op de situatie!! Geluid is net alsof je bommetje in zwembad doet
Lekker maat. Graag pics als het binnen is, met de vogels erin uiteraard.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb de voliére besteld en het wordt naar een DHL pakketpunt in Gronau gestuurd, genot.
Met dank aan @:Caland
Geen dank makker.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb de voliére besteld en het wordt naar een DHL pakketpunt in Gronau gestuurd, genot.
Met dank aan @:Caland
Nu al? Terwijl het 30+ graden is.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Prima. Nu 6 weken niet gewerkt en probeer maandag weer te beginnen.
Zet deze review op eet.nu bij het restaurant waar hij vanaf sprongquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij had beter van dat gebouw ernaast kunnen springen. Dit is nogal risicovol.
Daarnaast springt hij met zijn voeten naar beneden. Redelijk amateuristisch.
Ook zonde om zolang te wachten totdat er hulpverleners zijn en dan toch te springen. Spring dan meteen.
Ik geef deze actie een 3/10.
@:ggmm check deze review
Wat vroegquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Prima. Nu 6 weken niet gewerkt en probeer maandag weer te beginnen.
Foto's zullen er sowieso komenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Graag pics als het binnen is, met de vogels erin uiteraard.
Komt er nog ooit een tarrel2.0?
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Foto's zullen er sowieso komen
Ik vond je poll wat matig, maar het is pas de eerste dus ik ga er vanuit dat dit in de toekomst beter wordt.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Foto's zullen er sowieso komen
POLLquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:29 schreef GGMM het volgende:
Ik open vanavond denk ik even een topic in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |