gaan jullie dan klanten bellen of ze geld willen geven aan zandnegers?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik veel, een of andere actie vandaag
Moeten we opeens maatschappelijk betrokken zijn
deel dit maar niet meer danquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik veel, een of andere actie vandaag
Moeten we opeens maatschappelijk betrokken zijn
Nee andersom geloof ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
gaan jullie dan klanten bellen of ze geld willen geven aan zandnegers?
Oh excuusquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wtf zeg dat ik van je hou
Hoezo is dat haten
ahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee andersom geloof ik
Mensen die willen doneren bellen dan op, blijkbaar konden onze systemen erop doorgelinkt worden
Niet verkeerd werk toch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee andersom geloof ik
Mensen die willen doneren bellen dan op, blijkbaar konden onze systemen erop doorgelinkt worden
HANG OP. BEL UW BANK.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee andersom geloof ik
quote:
Is mijn vrije dag, anders had ik het ook wel gedaan denk ikquote:
Oh ja, laat die mensen in Beiroet dan maar de tering krijgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Is mijn vrije dag, anders had ik het ook wel gedaan denk ik
Precies.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, laat die mensen in Beiroet dan maar de tering krijgen.
Daar zitten vrijwel alleen maar idioten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit bespreken we zojuist in NWS.
Deze zin loopt niet heel lekker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit bespreken we zojuist in NWS.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zitten vrijwel alleen maar idioten.
zoals scrummiequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zitten vrijwel alleen maar idioten.
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tijd om een wapen aan te schaffen.
Scrummie woont daar toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik daar zou wonen zou ik het ook doen
maar ik ben ook pro guns
Hé ouwe nicht, hoe laat begint dat feest morgen bij jou?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik daar zou wonen zou ik het ook doen
maar ik ben ook pro guns
Jij weet helemaal niet waar ik woon!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie woont daar toch helemaal niet.
Hier heeft iedereen minimaal wel een jachtgeweer.
Wtf. Gelderlandquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je woont toch in Gelderland of zo, wat moet je dan met een wapen nu.
heb je de uitnodiging niet gehad?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hé ouwe nicht, hoe laat begint dat feest morgen bij jou?
Voor zover ik weet zit er geen GGZ in de schilderswijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet waar ik woon!!!!!!!
https://www.parnassia.nl/(...)hilderswijk-den-haagquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit er geen GGZ in de schilderswijk.
Jij hebt mij overgeslagen hè, vieze knjrjood.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je de uitnodiging niet gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |