Scrummie woont daar toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik daar zou wonen zou ik het ook doen
maar ik ben ook pro guns
Hé ouwe nicht, hoe laat begint dat feest morgen bij jou?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik daar zou wonen zou ik het ook doen
maar ik ben ook pro guns
Jij weet helemaal niet waar ik woon!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie woont daar toch helemaal niet.
Hier heeft iedereen minimaal wel een jachtgeweer.
Wtf. Gelderlandquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je woont toch in Gelderland of zo, wat moet je dan met een wapen nu.
heb je de uitnodiging niet gehad?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hé ouwe nicht, hoe laat begint dat feest morgen bij jou?
Voor zover ik weet zit er geen GGZ in de schilderswijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet waar ik woon!!!!!!!
https://www.parnassia.nl/(...)hilderswijk-den-haagquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit er geen GGZ in de schilderswijk.
Jij hebt mij overgeslagen hè, vieze knjrjood.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je de uitnodiging niet gehad?
Ah, dan kom ik van de week wel eens even langs!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.parnassia.nl/(...)hilderswijk-den-haag
zo zou ik het niet willen noemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij hebt mij overgeslagen hè, vieze knjrjood.
Klopt, maar ik heb liever dat je het gewoon 100% goed hebt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh nou zat ik er toch niet zo ver naast.
Het punt blijft hetzelfde, wat moet je dan met een wapen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb liever dat je het gewoon 100% goed hebt.
Dat willen wij met die zinnen van jou, maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb liever dat je het gewoon 100% goed hebt.
Zelfbescherming natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het punt blijft hetzelfde, wat moet je dan met een wapen.
Zou eerder een vuurwerkbril opdoen.
Laat me met rust.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat willen wij met die zinnen van jou, maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen.
erg leuk dat maxiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het punt blijft hetzelfde, wat moet je dan met een wapen.
Zou eerder een vuurwerkbril opdoen.
Dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat rifapen uit de schilderswijk naar Twente afreizen.
Stevig. Hoe lang train je dan? 1,5 uur?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
borst, schouders, bovenrug, biceps, triceps
3 setjes van 10 per spiergroep, al doe ik bankdrukken wel meer, lukt meestal wel in 75 minuten, ik hou wel tempo erin maar vandaag was het wel 1,5 uurquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stevig. Hoe lang train je dan? 1,5 uur?
Lekker man. Ik start aankomende week met een 4 daags splitschema. Onder- bovenlijf voor een week of 5, gok ik. Zat te kijken of het haalbaar was, omdat ik eigenlijk altijd een 3 daagsschema heb.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 setjes van 10 per spiergroep, al doe ik bankdrukken wel meer, lukt meestal wel in 75 minuten, ik hou wel tempo erin maar vandaag was het wel 1,5 uur
dat doe ik eigenlijk, bevalt prima, ma onder, di boven, woensdag rust, do onder, vr bovenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lekker man. Ik start aankomende week met een 4 daags splitschema. Onder- bovenlijf voor een week of 5, gok ik. Zat te kijken of het haalbaar was, omdat ik eigenlijk altijd een 3 daagsschema heb.
En dan de week erop ma boven, di onder, do boven, vrij onder? Ik lees en hoor best veel over hele snelle aanpassing van je lijf dat je niet wekelijks op dezelfde dag moet blijven doortrainen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doe ik eigenlijk, bevalt prima, ma onder, di boven, woensdag rust, do onder, vr boven
is dat zo? Ik varieer wel de oefeningen en/of de volgorde maar het probleem is als ik bijvoorbeeld dinsdag en donderdag benen zou doen ze nog niet genoeg hersteld zijn, ik merk nu al een verschil met het ene dagje meer rust aan het begin van de week tov het einde van de week, maar ik ben dan ook wat ouder dus dat scheelt ook wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan de week erop ma boven, di onder, do boven, vrij onder? Ik lees en hoor best veel over hele snelle aanpassing van je lijf dat je niet wekelijks op dezelfde dag moet blijven doortrainen?
Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar ik lees veel over mensen met een 4 daags ABAB BABA-schema aangeven dat je lichaam zich extreem snel aanpast. Ik denk dat ik inderdaad ook gewoon per spiergroep meerdere oefeningen ga gebruiken en daarmee flink afwissel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? Ik varieer wel de oefeningen en/of de volgorde maar het probleem is als ik bijvoorbeeld dinsdag en donderdag benen zou doen ze nog niet genoeg hersteld zijn, ik merk nu al een verschil met het ene dagje meer rust aan het begin van de week tov het einde van de week, maar ik ben dan ook wat ouder dus dat scheelt ook wel.
je kan zoveel variëren dus ik geloof niet dat het echt een probleem zal geven en voor herstel is het makkelijkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar ik lees veel over mensen met een 4 daags ABBA BAAB-schema aangeven dat je lichaam zich extreem snel aanpast. Ik denk dat ik inderdaad ook gewoon per spiergroep meerdere oefeningen ga gebruiken en daarmee flink afwissel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
Zorgmedewerkers reageren: ‘Als politici straks zorg nodig hebben, mag ik dan ook zo de kamer uit lopen?’
Wat een vermoeiend volk. (en nee dat mag niet, daar heb je een eed voor afgelegd)
Caroline Smeets (37), kwaliteitsverpleegkundige in de wijk in Zuid-Holland. Salaris (gemiddeld): 20 euro bruto per uur.quote:
Jij bent dan ook geen kwaliteitsverpleegkundige in de wijk in Zuid-Holland.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Caroline Smeets (37), kwaliteitsverpleegkundige in de wijk in Zuid-Holland. Salaris (gemiddeld): 20 euro bruto per uur.
Ik verdien het niet.
eensquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En nee, ze mogen niet de kamer uitlopen. Maar dat hadden die mongolen in de kamer ook niet moeten doen.
Het ligt, zoals zo vaak, net even wat genuanceerder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen kwaliteitsverpleegkundige in de wijk in Zuid-Holland.
En nee, ze mogen niet de kamer uitlopen. Maar dat hadden die mongolen in de kamer ook niet moeten doen.
Het is zeker niet chique, maar het ligt wel wat genuanceerder dan dat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen kwaliteitsverpleegkundige in de wijk in Zuid-Holland.
allemaal engnekkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt, zoals zo vaak, net even wat genuanceerder.
[ twitter ]
FVD is pijnlijk stilquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt, zoals zo vaak, net even wat genuanceerder.
[ twitter ]
(naast het feit dat er al 3x over gestemd is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |